Overgeven bij uitwerking pillen

x-luvv

Newbie
Je hoort iedereen altijd over overgeven bij het inslaan van de pil maar bij mij is het altijd :kots: zodra het aan het uitwerken/uitgewerkt is.
Iemand die weet hoe dit komt en wat je er eventueel aan kunt doen?
(Nee, niet slikken is geen optie :grin: )

TrippyShit

Badass junkie
Waarschijnlijk helemaal niks? Ik heb het wel is gehad rond het begin, middenin, zomaar in eens.
Vind je het leuk genoeg om eventueel eventjes snel te kotsen? Zoniet, moet je er mee stoppen.
Het is ook zo dat als jij elke keer denkt dat je gaat kotsen dat die kans ook groter is. Drink je niet te weinig of juist teveel??

x-luvv

Newbie
Ik drink nooit alcohol gecombineerd met pillen dus daar kan het niet aan liggen... misschien wel te veel water? Het is namelijk alleen maar water wat er uit komt, maar ik heb dan ook de hele avond een droge bek dus ik drink best veel.
Andere dranken dan dat kan ik trouwens ook niet verdragen dan is het ook meteen :kots:

kiekert

Bewuste gebruiker
Niet zoveel zuipen. Je hoeft echt geen liters water weg te tanken hoor.

Denk dat je maag gewoon overstuur is door de hoeveelheden water, en gebrek aan vast voedsel. Allicht dat je een sportdrankje kunt drinken ipv water.

TrippyShit

Badass junkie
x-luvv zei:
Ik drink nooit alcohol gecombineerd met pillen dus daar kan het niet aan liggen... misschien wel te veel water? Het is namelijk alleen maar water wat er uit komt, maar ik heb dan ook de hele avond een droge bek dus ik drink best veel.
Andere dranken dan dat kan ik trouwens ook niet verdragen dan is het ook meteen :kots:

dan is het idd teveel water. Al vaker mensen door zien kotsen. Kijk hier wel mee uit want je kan ook een watervergiftiging oplopen. Is niet zo leuk heb k van horen zeggen. Gewoon 3 glazen per uur is genoeg als je danst.

Vaak als je een lege maag hebt wil je nog wel eens gal spugen, eet wat (ookal is het smerig). Soms komt het door het samentrekken van je maag, dit heb ik ook op XTC. Enkel MDMA een stuk minder vaak. En anders gewoon spugen, tanden poetsen (wat mondwater) en het is over.

TrippyShit

Badass junkie
Nou krijg geen hap door mn keel op mdma. Vind het echt niks. Vriend van mn ging in discotheek keer patat halen. Alleen van de geur werd ik al misselijk. TS zegt veel water te drinken en water uit te kotsen. De oorzaak is dus waarschijnlijk teveel water. Ik eet nooit en kots ook niet dus dat valt wel mee.

Bovenaan