overgeven van bruin

hallo ik rook al een tijdje wit en zag veel mensen om mij heen het combineren met bruin. Dat schijnt goed te zijn omdat je van wit zo opgefokt kan worden, bruin dempt het weer. En inderdaad, van die bruin werd ik wel weer lekker rustig. Alleen de kater was minder leuk, de volgende dag moest ik alleenmaar overgeven, kon niet eens een glas water binnenhouden. Is dat normaal?

Lana

Wijs gebruiker
1e keer bruin : bijna altijd kotsen.
Alleen gek dat het pas de volgende dag was, meestal ga je er meteen van over je nek.

ja, was misschien wat een understatement, wat ik bedoel is dat ik mij goed bewust ben van de risico's. Ik heb net drie weken in een drugsdetox gezeten en gezien van 20jaar heroineverslaving voor sociale schade aanricht. Het drugsbeleid is niet rationeel, want de mensen met korsakov aan de overkant waren er fysiek erger aan toe, maar ja, soms moet je je neerleggen bij de sociale realiteit.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Sommige mensen, vooral mensen zonder tolerantie voor de bijwerkingen, gaan idd braken van heroïne (of om het even welk ander opiaat).

Het beste kun je dan 50 mg cyclizine innemen, een half uurtje van te voren. Te koop bij de apotheek zonder recept, bij de drogisten. Bij Kruidvat heet het 'Reistabletten' maar het werkt tegen alle vormen van misselijkheid.

Bovenaan