Overstap naar tripmiddelen.

Kmind

Belezen gebruiker
Ik heb een hele tijd serieus aan de snelle gezeten.
Ondertussen gepakt thuis enz. ik wou eigenlijk zoveel mogelijk proberen/uittesten maar ben bij de snelle blijven hangen.
Nu wil ik de "probeer"-draad terug opnemen en eigenlijk vooral tripmiddelen & rc's uitproberen.
Maar nu is mijn vraag, welke middelen zijn het waard om te proberen/naar te zoeken en wat is de "moeilijkheidsgraad" om hiervoor een dealer/leverancier te vinden alsook een richtprijs als dit mogelijk is (Is een richtprijs ook tegen de regels?).

Let op, ik vraag niet achter dealers :)
Ik heb trouwens al LSA-Zaden geprobeerd (H. B. Woodrose) en heb hier redelijk weinig van ondervonden, maar nu wil ik dus andere/nieuwe dingen proberen.

Ik hoop op serieuze reacties & alvast bedankt voor de antwoorden :)

Kmind

Belezen gebruiker
Hmm inderdaad.
Salvia & Paddenstoelen worden deze week nog voor mij gehaald normaal gezien.
Eventueel andere ideeën?
En LSD ben ik naar op zoek maar er is hier totaal geen markt van tripmiddelen dus het zal nog even doorzoeken zijn :grin:

tomz0r

Badass junkie
Ik zou persoonlijk voor de paddo's gaan. Ik weet niet hoe sterk je in je schoenen staat maar paddo's zijn in mijn opzicht het beste begin.
Hier raadt bijna iedereen 50 mics LSD aan, maar daarvan krijg je zo'n 'net-niet' trip. :P

azgaza

Badass junkie
Ik raad LSD en paddo´s aan, paddo´s eerst misschien omdat je er makkelijk aan kan komen, en dan tussen een halve en drie kwart portie is meestal een fijn begin. Paddo´s zijn wel wat chaotisch maar als je wil trippen: het is wel een echte trip.
Bij LSD is 50-100 ug een goede begin dosis, maar in de praktijk als je niet geteste zegels hebt gewoon een halve zegel om mee te beginnen. LSD is erg visueel en duurt veel langer. Beide middelen zijn het leukst met 2 of 3 mensen, zeker als beginner, dan heb je meestal de meeste lol en is de trip het ´lichtst´ qua emotionele beleving wat voor beginnende gebruikers wel prettig is.

nicolai

Wijs gebruiker
2c-b lijkt me ook niet verkeerd om mee te beginnen. is vaak een visuele trip zonder minfuck ed. wel moeilijker aan te komen...en wordt eigenlijk nooit aangeraden om mee te beginnen, maar bij deze dus. als je gewoon leuke kleurtjes wilt zien en niet te diep wilt gaan is dit een aanrader..let wel, bij een "normale" dosis is dat het geval.

Atropa

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Flugeltje zei:

What the fuck, niet grappig..

DMT krijg je totaal geen psychedelische ogen van na afloop van de ervaring. Voor mij persoonlijke is het met stip de meest krachtige en intense werking ooit, maar het maakt eigenlijk weinig in me los als ik na de korte duur weer sober ben.

Het visuele schouwspel is LSD in tienvoud, maar geestelijk en qua kleurrijk en abstract denken maakt LSD veel meer in je los. Je hebt veel meer tijd en ruimte om er gevoelens aan te koppelen die op lange termijn doorwerken. Bij DMT is die 'revolutie' volledig afwezig.

Hou mensen bij wijze van naief van alle psychedelics. Geef ze een zak vol DMT en op den duur draait het uit op enthausiast herhaaldelijk de achtbaan in stappen zonder al teveel inhoud.

DMT = psychedelische crack voor een ultra wervelwind van liefde. Op zich helemaal geen slecht idee om mee te beginnen, het echte werk zijn trips met Paddo's, Cactus, Ayahuasca en LSD.

Kmind

Belezen gebruiker
Bedankt voor alle reacties alvast :grin:

Ik heb vandaag een portie Paddo's & Salvia besteld bij een maat van mij die volgende week naar de smartshop gaat.
En ik ben gecontacteerd i.v.m. lsd/dmt en ik hoop dat deze contacten mij zullen kunnen verderhelpen :)
2-cb & andere 2-c aftakkingen komen zeker wel interessant over & ik heb gevraagd aan een maat of hij het voor mij kan zoeken.
Maar ik ben wel voor een tijdje zoet nu denk ik :grin:
Nog andere suggesties & tips zijn altijd welkom!

Kmind

Belezen gebruiker
Vandaag salvia gehaald, 1tje van gerold en gerookt voelde niet superveel maar onder het verlof nog is een keer en hopen op meer effect.
Verder volgende week maandag paddotjes halen & komende week ook lsd :)

Kigh

Bewuste gebruiker
Wat ik je persoonlijk zou aanraken voor je aan tripmiddelen gaat beginnen is lees veel over wat je doet en hoe je het moet doen.

Salvia(extract) wordt namelijk het beste uit een (water)pijp gerookt, met een stormaansteker, als je het in een joint rookt, komt het vrij vaak voor dat je idd niet echt veel merkt. En salvia schijnt idd een omgekeerde tolerantie te hebbn, hoe vaker, hoe heftiger.

Zelf zou ik je mexicaanse paddo's aanbevelen om mee te beginnen, maar ook hier, lees je voor je het doet goed in.

Mvg,
Kigh.

Wacky

Badass junkie
product / moeilijkheidsgraad / prijs per dosis

LSD / 4 / 3 tot 10e
Paddo / 1 (gaat 5 worden ofzo) / 10 tot 15e
Mescaline / 9 / 25 tot 75e
2CB / 9 / 5 tot 20e
DMT / 8 / 5 tot 20e
Salvia / 1 / 2e

Zoiets ?

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik zou niet met de paddo's beginnen als ik jou was! Ik heb dat wel gedaan en daar heb ik spijt van - m'n eerste trip ooit was een lange, helse psychotische lijdensweg op een overdosis paddo's. Paddo's laten zich niet sturen; LSD veel beter, en 2c's al helemaal. Ik ken niemand die ooit fout is gegaan op 2c's, of je moet mensen hebben die per ongeluk de tiendubbele dosis hebben genomen.

Kmind

Belezen gebruiker
He dankjewel voor de informatie :grin:
Ja, ik zal mexicaanse vragen om mee te laten brengen dan :)
En Lsd ga ik volgende week met zekerheid hebben.
Dus welke eerst volgens jullie?
Lsd of de Paddo's? :grin:

Kigh

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Ik zou niet met de paddo's beginnen als ik jou was! Ik heb dat wel gedaan en daar heb ik spijt van - m'n eerste trip ooit was een lange, helse psychotische lijdensweg op een overdosis paddo's. Paddo's laten zich niet sturen; LSD veel beter, en 2c's al helemaal. Ik ken niemand die ooit fout is gegaan op 2c's, of je moet mensen hebben die per ongeluk de tiendubbele dosis hebben genomen.

Ik denk dat je bij paddo's niet snel een overdosis neemt, als je je gewoon aan de tips van dit forum bv houdt, en een halve reep/bak mexicaanse neemt en je goed inleest en voorbereid kan er amper wat misgaan.
Sturen kun je het tochwel, lsd is wel makkelijker te sturen, maar je kunt een trip zeker sturen.
Als beginner kun je een lsd trip wrs ook niet meteen sturen. Je moet toch wel iets ervaring erin hebben om een trip goed te kunnen sturen, naar mijn mening.

Riel

Bewuste gebruiker
een goede voorbereiding is verplicht voordat je gaat trippen. set en setting bepaald de trip die je in gaat.

have fun :wave:

shokora

Wijs gebruiker
Ik krijg de indruk dat je erg gehaast wil beginnen met tripmiddelen. Je hebt recent het idee gekregen dat hallucinogenen 'helemaal het' zijn en daar ben ik blij om :) (veel beter dan al die geestvernauwende middelen). Ik krijg alleen ook de indruk dat je in je enthousiasme veel te snel wilt gaan. Het gebruik van hallucinogenen is leren er mee om te gaan en dat is een heel proces. Maak eerst eens kennis met een lage dosis paddo's of lsd en probeer niet binnen een maand de meest ervaren tripper op aarde te worden. Voor de meeste mensen hier (ook bij mij) is er waarschijnlijk een ervaring geweest, waarbij je duidelijk 'te ver' bent gegaan (ook voor mij) en dat is goed, want daar leer je van. Maar zorg dat je niet zo snel gaat, dat je door een zeer ongelukkige ervaring voor altijd van hallucinogenen afgeschrikt zal zijn.

Anyway, genoeg psychologisch gebrabbel. Het antwoord is je natuurlijk al gegeven :P Ik zou beginnen met een 15g mexicaanse paddo's en die eventueel later in de trip verhogen (ging bij mij de eerste keer goed, maar moet je zelf kijken) of 50ug LSD.

Angramar Temenos

Badass junkie
Kigh zei:
Angramar Temenos zei:

Ik denk dat je bij paddo's niet snel een overdosis neemt, als je je gewoon aan de tips van dit forum bv houdt, en een halve reep/bak mexicaanse neemt en je goed inleest en voorbereid kan er amper wat misgaan.
Sturen kun je het tochwel, lsd is wel makkelijker te sturen, maar je kunt een trip zeker sturen.
Als beginner kun je een lsd trip wrs ook niet meteen sturen. Je moet toch wel iets ervaring erin hebben om een trip goed te kunnen sturen, naar mijn mening.

Ja, maar in die tijd had ik ook geen voorlichting en zat ik niet op DF - ik wist er geen reet van, ik had alleen eerder geblowt en dacht dat ik er "stonder" door zou worden omdat het "Sterkere drugs" waren.. Achterlijk hé :tearsofjoy: . Was alweer meer dan 2 jaartjes geleden hoor :flushed:

Ik had iets van 2,5 bakken golden teachers gehad, ik heb er zelfs nog een tripreport over geschreven (m'n eerste post hier ooit), voor hoever ik me het kon herinneren.

Riel

Bewuste gebruiker
klinkt enorm gevaarlijk Angramar Temenos. had je geen info van de smartshop gekregen? :angry:

Kigh

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Kigh zei:
Angramar Temenos zei:

Ja, maar in die tijd had ik ook geen voorlichting en zat ik niet op DF - ik wist er geen reet van, ik had alleen eerder geblowt en dacht dat ik er "stonder" door zou worden omdat het "Sterkere drugs" waren.. Achterlijk hé :tearsofjoy: . Was alweer meer dan 2 jaartjes geleden hoor :flushed:

Ik had iets van 2,5 bakken golden teachers gehad, ik heb er zelfs nog een tripreport over geschreven (m'n eerste post hier ooit), voor hoever ik me het kon herinneren.

Ik heb dat report gelezen, vond het ook behoorlijk heftig. Ik had je gequote omdat ik bedoelde, dat omdat jij die fout maakte, niet iedereen die fout hoefde te maken. Je kunt wel iemand op persoonlijke ervaring tips kunt geven, daar wil ik zeker niemand aan hinderen of iets over zeggen, maar dat vond ik gewoon meer op bangmaken lijken dan tip geven. Het is uiteindelijk allemaal een kwestie van verstandig gebruiken, dan maakt het denk ik niet uit of je paddo's of lsd als 'begin' pakt.

Maar, we zijn de ts van z'n topic 't beroven :wink:.

Mvg,
Kigh.

Angramar Temenos

Badass junkie
Riel zei:
klinkt enorm gevaarlijk Angramar Temenos. had je geen info van de smartshop gekregen? :angry:

Inderdaad, ik was ook een gigantische klapmongool toen. Nu ben ik alleen nog een gewone klapmongool :P . En een vriend haalde het, dus ik was niet eens bij de smartshop :(. Lees maar een paar pagina's terug bij tripreports, je zult mijn bad trip report wel zien zitten ertussen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
We vergissen ons allemaal wel eens, het worden pas fouten als je er niet van leert. Ik heb, net als ieder ander wel denk ik, trippen ook moeten leren en ook bij mij ging het niet zonder slag of stoot. De eerste paar keren paddo's ben ik me te pletter geschrokken. Ik had me niet ingelezen, maar was rete nieuwschierig en eigenwijs (dat is natuurlijk onveranderd gebleven, maar wijsheid komt met de jaren, niet?). Ik ben een paar keer flink op mn bek gegaan en durfde eerlijk gezegd niet zo goed meer.
Maar toen ik er de rust voor had gevonden, de juiste set en setting had gekozen.. well let's just say it was all peaches and cream from there on (:
Als je nieuw bent in de wereld van de psychedelica en de keus hebt tussen paddo's en lsd zou ik het laatste aaraden. De lengte van de trip is wel even wennen, maar paddo's zijn erg onvoorspelbaar, ook in de juiste setting. LSD daarentegen is in de juiste setting en dosis nothing but blue skies (:
Je hebt al een stap in de goede richting gezet en mits je de benodigde voorbereidingen treft en deze manier van leven (ik denk dat je het wel zo kunt noemen, toch?) je ligt zou er zomaar een hele wereld voor je open kunnen gaan. Ik wens je vast een goede reis.

Kmind

Belezen gebruiker
Net een telefoontje gehad, m'n dealer heeft eindelijk iemand met Lsd gevonden :grin:
Heb gezegd dat hij er een paar mocht meebrengen, hopen dat het inorde komt :)
Mijn Mdma, Keta & Dmt bestelling is op het laatste moment de mist in gelopen :(

Jullie horen nog wel of de lsd aankomt & zodra ik er eentje heb getest zal ik een trip report schrijven :)

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Gewoon een kleine dosis paddestoelen nemen, dan kan er niks fout gaan.
1/4de ofzo, dan weet je een beetje hoe het voelt en als je meer wilt nog 1/4de er bij.
En zo steeds iets meer doseren. Dus niet dat je gelijk een tweede bakje er achteraan gooit, want dat is natuurlijk vragen om problemen. :P

Kmind

Belezen gebruiker
Als ik iemand vind die me eens paddo's zou gaan willen halen zou ik ze proberen maar momenteel vind ik niemand :(
Lsd kan ik aangeraken maar enkel per 50 zegels en dat is mij net iets te duur en iets te veel :)

L

Lid 6909

Gast
Angramar Temenos zei:

ach donder toch op man, laatst post je nog iets van dat je vriendin fout gaat op 2ce, dus wtf?

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Denk dat paddo of LSD ook meer iets persoonlijks is dan een keuze waar je het beste mee kan beginnen.

LSD duurt ook gewoon veel langer. Als het niet bevalt zit je er nog veel langer in.
Mij lijken paddestoelen beter, omdat je dat ook beter kan doseren.

_Kat_

Bewuste gebruiker
Mijn eerste trip (tevens ook mijn eerste keer dat ik drugs had gebruikt, nog voor alcohol) was gewoon een hele portie Colombiaanse paddo's. Had me al wel enkele weken ingelezen en alles, maar toch. Als je gewoon meegaat met de trip dan kan er niks gebeuren. De eerste keer dat ik bad ging was pas maanden daarna, was toen al elke maand aan het trippen, en dat was mijn eerste keer met een overdosis passiebloem pillen (MAO remmers, word je trip dus intenser en langer van) en Hawaiiaanse paddo's. Was opeens ongelovelijk depressief, niks had meer nut, alle hoop was verloren. Maar dat was ook maar van korte duur want ik lulde mezelf zo weer in de trip en had daarna weer een leuke trip. Ik dacht gewoon: "Ach, geniet gewoon van de trip.", en dat deed het 'm. Je moet daarbij wel op een bepaalde manier denken, je moet het echt menen en het ook echt willen. Als je het zegt terwijl je eigenlijk in je achterhoofd zoiets hebt van: "Ik ga eraan!". Ja dan heeft het weinig nut om jezelf te bullshitten. :P

TrippyShit

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Ik denk niet dat je van 1/4 iets voelt.. zelfs niet een " Net niet" gevoel

Oh zeker wel. Heb van een kwart portie een keer echt flink hard zitten trippen. Van 1 paddo kan je je al raar/stoned achtig voelen.

Ik zou beginnen met een half portie paddo's. Mexicaanse zou ik voor gaan. Vind ik zelf de beste/leukste.

MCHZK

Belezen gebruiker
interessant topic !
ik zelf zit ook met het twijfelgeval tussen lsd en paddo's.. binnen enkele weken ga ik voor het eerst trippen waarschijnlijk .
maar zo veel mensen raden me verschillende dingen aan , na het lezen van dit topic neig ik weeral wat meer naar lsd omdat dit wat meer te sturen is (voor het geval ik toch nog wat controle over de trip zou willen hebben)
heeft iemand nog argumenten die me kunnen helpen m'n keuze te maken ?

tomz0r

Badass junkie
MCHZK zei:
interessant topic !
ik zelf zit ook met het twijfelgeval tussen lsd en paddo's.. binnen enkele weken ga ik voor het eerst trippen waarschijnlijk .
maar zo veel mensen raden me verschillende dingen aan , na het lezen van dit topic neig ik weeral wat meer naar lsd omdat dit wat meer te sturen is (voor het geval ik toch nog wat controle over de trip zou willen hebben)
heeft iemand nog argumenten die me kunnen helpen m'n keuze te maken ?

Alles wat hier gepost wordt zijn slechts persoonlijke indrukken. De een vindt LSD heftiger, de ander paddo's. Het is echt niet zo dat iedereen helder is met LSD op.
Ik zou beginnen met paddo's vanwege de kortere werkingsduur. Mocht je het niks vinden zit je er geen 12 uur aan vast.

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Die vriendin van me hoeft helemaal niks te slikken wil ze bad gaan, ze flipt hem zonder wat dan ook op regelmatig.

Gelukkig gaat ze op dat soort momenten geen patserverhaaltjes posten op een internetforum.

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Wat je moet is er uitgaan zien als 16 en dan proberen een portie paddo's zelf te kopen.

Bovenaan