De werking zal nagenoeg gelijk zijn hoor en kan nog met gemak genomen worden en zal zijn ding nog doen !Hoo!
nét Oxazepam gevonden, houdbaar tot 08/2018
what to do? Het lijkt mij dat er niet heel veel “mis” mee is. Werking minder misschien? Zit in een strip, gewoon dicht.
Advies of ervaring?
Thanks
Hoo!
nét Oxazepam gevonden, houdbaar tot 08/2018
what to do? Het lijkt mij dat er niet heel veel “mis” mee is. Werking minder misschien? Zit in een strip, gewoon dicht.
Advies of ervaring?
Thanks
Het zijn chemicalien, er moet van de producent een houdsbaarheidsdatum op staan maar zolang het niet nat/vochtig is geworden of is blootgesteld aan bizarre hoge of lage temperaturen is het vaak heeeeel lang houdbaar.
Correct me if im wrong tho.
Geldt zeker niet voor alle medicijnen. Er zijn verschillende medicijngroepen die daadwerkelijk over data raken. Maar die zijn verder niet relevant voor drugsforum.
Benzo's zijn gelukkig geen issue.
Waarom? Dat de effectiviteit dan minder word?Klopt. Recent begrepen dat je bij antidepressiva bijvoorbeeld wel echt uit moet kijken met de houdbaarheidsdata.
Eerder een gif ,een benzo is een stabiele stof al decenia lang bewezen.Waarom? Dat de effectiviteit dan minder word?
Waarom? Dat de effectiviteit dan minder word?
Hoezo niet relevant?Er zijn zelfs stoffen die na verloop van tijd toxisch kunnen worden. Heb dat eens opgezocht toen ik benzo's over datum had gekocht. Schrok me dood toen ik dat las, had er een paar in me mik gegooid en daarna risico's opgezocht.
Maar bleek om niet relevante medicijnen te gaan.
Hoezo niet relevant?
Ik zou het gewoon proberen met een lage dosis mg. Pareltje hoor, zo’n vondst… 🤣Bekijk bijlage 70630
Als ik een keer niet kan slapen zal ik het eens proberen.
Productiedatum 2016, ik denk dat ik het wel overleef.![]()
Waarom? Dat de effectiviteit dan minder word?
nét Oxazepam gevonden
Vind Oxazepam nauwelijks merkbaar . Vergeleken met midazolam val ik met 15mg al erg snel in slaap, krijg het via apotheek en had nog een paar doosjes die tot uiterlijk 3 jaar terug de vervaldatum heeft. Echter merkbaar ik daar geen verschil tussen de nieuwe en over de datum effecten van. Maar logischerwijs gebruik ik nu de oude Midazolam nu eerst op en dan weer gewoon de nieuwe doosjes.Mazzelaar… mijn favo pilletje!
Vind Oxazepam nauwelijks merkbaar . Vergeleken met midazolam val ik met 15mg al erg snel in slaap,