gandwarf777
Belezen gebruiker
Ik heb 10mg oxazepam pillen. Ik heb nog nooit een benzo gehad en alcohol heb ik allang niet meer gerdonken dus ik denk zo dat mijn tolerantie op 0 staat. Kan ik iets merken van 10mg?(weeg 71kg)
10 mg is een minimale dosis. Je voelt je waarschijnlijk iets rustiger in je hoofd. Meer niet.gandwarf777 zei:Ik heb 10mg oxazepam pillen. Ik heb nog nooit een benzo gehad en alcohol heb ik allang niet meer gerdonken dus ik denk zo dat mijn tolerantie op 0 staat. Kan ik iets merken van 10mg?(weeg 71kg)
Dat is idd redelijk bizar. 50 mg is al een hoge dosis, 150 mg is extreem. Heb je vroeger veel benzo's geslikt?ilsemarianne zei:Ik heb oxazepam 50 mg. gekregen van de dokter. Al slik ik er 3 tegelijk, ik merk er niets van. Ik ben met alle pammen maar gestopt, want het doet niets voor mij, gek he??
Ilse
ilsemarianne zei:Ik heb oxazepam 50 mg. gekregen van de dokter. Al slik ik er 3 tegelijk, ik merk er niets van. Ik ben met alle pammen maar gestopt, want het doet niets voor mij, gek he??
Ilse
Maximaal twee wijntjes per dag is heel wat gezonderilsemarianne zei:Ik heb wel diazempam 10 mg. veel geslikt, misschien dat het hierdoor komt. Voor nu stop ik er maar helemaal mee. Als het toch niets doet.
Toch heb ik moeite om mijn gevoelend niet te dempen en drink ik weer vaker een wijntje, of een paar......
Ilse![]()
LeonaH zei:pas op met oxazepam, eerst nam ik er 1 en werd ik rustig, van 2 viel ik in slaap, nu kan ik er 4 nemen en gebeurt er niks. ga liever aan de antidepressiva welke ook angstreducerend enz. werken.
Nobody26 zei:oxa wen je erg snel aan ! op het begin werkt 10mg nog wel versuffendmaar na een tijdje niet meer.