oxicotin

gertruda

Newbie
ik had een berichtje op het vekeerde forum gezet denk ik!!! bij deze nog mijn vraag.over afbouwen van oxicotin.en ik hoop dat ik hier wel een reactie op krijg.
Wie heeft ervaring met oxicotin!! heb het een jaar gebruikt voor chronische pijn,maar op een gegeven moment wordt je eraan verslaafd,en is het heel moeilijk om eraf te komen.ik had op een gegeven moment 120 milligram per dag en ben gelukkig zelf gaan afbouwen met heel veel moeite.ik haf veel bijwekingen zoals slaapstoornissen.depressief.rusteloos en diaree.
is er iemand op dit forum die dat ook heeft meegemaakt?

donaldduck

Belezen gebruiker
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar als ik van een voorgeschreven medicijn zou moeten afkicken zou ik naar de gene gaan die het heeft voorgeschreven.

gertruda

Newbie
De huisarts heeft mij die medicatie voorgeschreven wegens dat ik verschrikkelijke pijn had aan mijn rug en dat andere middelen niet hielpen.Ik was natuurlijk blij dat ik medicatie kreeg waar ik minder pijn van had.niet wetende dat het een lichaamlijke verslaving werd en ik er iedere keer meer van moest nemen .Ik ben er gelukkig van af,dan maar meer pijn als een lichamelijke verslaving waar je niet meer zonder kan.en ik zal zeker naar de dokter terug gaan en hem confronteren.met die oxicotin,want door dat ik er depressief van werd had hij mij 150 milligram nortrillen gegeven.terwijl het van de oxicotin kwam .ik heb een paar helse weken achter de rug.en wil dat nooit meer mee maken

Roseta Stoned

Belezen gebruiker
Ik weet bijna 100% zeker dat dat in de bijsluiter stond. Bovendien lees je toch wel op internet over de medicatie die je gebruikt?

gertruda

Newbie
op de bijsluiter staat niet dat het op een gegeven momen verslavend wordt, en je er iedere keer meer nodig heb .anders dan was ik er niet aan begonnen termeer ik ook nog antidepressievs slik 150 milligram en 3 oxazepam van tien milligram en temazepam en die combinatie werkt op elkaar in.ik had alleen de bijsluiter gelezen,op internet heb ik het hier opgezocht

Wacky

Badass junkie
gertruda zei:
op de bijsluiter staat niet dat het op een gegeven momen verslavend wordt, en je er iedere keer meer nodig heb .anders dan was ik er niet aan begonnen

Als je geen dingen wil doen waar je verslaafd aan kan raken, dan zou ik met de rest van dat rijtje wat je opnoemt ook maar direct stoppen.

Bovenaan