WoW dat klinkt best wel heftig. dus het is een vergelijkbare effect zoals heroïne geeft?Dat is een opiaat vergelijkbaar met heroine, enorm verslavend en voor mij een no go.
Oke, klinkt allemaal wel heftig. Beter ga ik het niet kopen. al blijf ik altijd benieuwd hoe het nou voelt . Thanks acht.zes!Yep, vergelijkbaar met heroine, zowel de werking als de afkick.
Heroine en Oxy zijn inwisselbaar in een verslaving. Vaak wordt iemand verslaafd aan oxy maar die is vrij duur op de zwarte markt zodat verslaafden vaak overschakelen op heroine die een stuk goedkoper is.
Ik kan aan oxycodon komen. ik lees dat dit een pijnstiller is? Kan je dat wel recreatief gebruiken, of niet? wat zijn de effecten precies dan?
Ja , ik ga het niet kopen. Lijkt me niks aan.De meeste mensen worden er enorm misselijk van en krijgen jeuk aan de neus. Als je doodstil blijft liggen zit er misschien wel een recreatieve roes aan verbonden, waarin je alles prima vindt. Het schijnt de ultieme 'fuck alles ik lig hier prima' mentaliteit te zijn. Maar daarmee is het dus ook gelijk heel dysfunctioneel, want je doet niks meer. Bovendien ontwikkel je al snel tolerantie en lichamelijke afhankelijkheid, en dan wordt het echt heel kut om het niet meer te doen.
Te veel risico en te weinig beloning, zo zou ik het samenvatten.
De mensen die ik ken, die verslaafd zijn aan opioïden, zeggen eigenlijk allemaal: 'de eerste paar keer is het kotsen, en als het leuk begint te worden dan ben je verslaafd.'
Ik heb dat spul - oxycodon - een paar maanden geleden na een knieoperatie voor een tijdlang geslikt. Ik hoopte op wat leuke bijwerkingen maar er gebeurde niets. In het ziekenhuis kreeg ik nog de optie om morfine via het infuus naar binnen te krijgen. Ik hoopte op mooie lieve dromen, maar er gebeurde niets, mijn bovenlijf gloeide even en dat wás het. Ik vraag me nog steeds af of de verpleger het grootste deel niet stiekum voor zichzelf bewaard heeft.Dat is een opiaat vergelijkbaar met heroine, enorm verslavend en voor mij een no go.
Ik heb het ook liggen, wil het verkopen maar de 2de hands sites weigeren de advertentie, ook logisch natuurlijk, dus bij interesse hoor in het graag.Ik kan aan oxycodon komen. ik lees dat dit een pijnstiller is? Kan je dat wel recreatief gebruiken, of niet? wat zijn de effecten precies dan?
Oei oei! Dat word denk ik een ban. Lees de forumregels die heeeeel groot in beeld kwamen. Aanbieden, verkopen van drugs is verboden hier.Ik heb het ook liggen, wil het verkopen maar de 2de hands sites weigeren de advertentie, ook logisch natuurlijk, dus bij interesse hoor in het graag.