Afgelopen vrijdag heb ik een aantal doosjes oxycontin 5 mg weten te bemachtigen na al die verhalen over opiaten was ik aardig nieuwsgierig; ik lekker naar het strand en heb zo 3 pilletjes gesnoven (uiteraard het blauwe omhulseltje eerst verwijderd) echter was ik zwaar teleurgesteld in het effect, dus besloot ik nog eens 10 mg bij te pakken, maar helaas nogsteeds was ik niet onder de indruk. Hoe kan het dat ik van zo'n 25 mg oxycontin amper iets voel? terwijl als ik sommige trip reports hier lees het lijkt of je dan in de zevende hemel bent?
Ik ben van plan de pilletjes de volgende keer fijn te stampen en dan in een capsule te nemen om te kijken of het dan misschien meer effect heeft.
Ik heb trouwens geen eerdere ervaringen met opiaten. En wat voor dosis raden jullie mij aan voor een lekker euforisch gevoel?
Ik ben van plan de pilletjes de volgende keer fijn te stampen en dan in een capsule te nemen om te kijken of het dan misschien meer effect heeft.
Ik heb trouwens geen eerdere ervaringen met opiaten. En wat voor dosis raden jullie mij aan voor een lekker euforisch gevoel?