Oxymorphone

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb onlangs 50 mg zuiver oxymorphone weten te bemachtigen. Op erowid valt weinig te vinden (schijnbaar is de dosering voor mensen zonder opiaat/opioidetolerantie 5-15 mg.)

Maar een paar praktische vragen;

Hoe is dit te gebruiken? Moet je het per se slikken, of kan het ook gesnoven (Is het wateroplosbaar?) / gevaporized (i.v.m verbrandings/verdampingstemperatuur) worden? Hoe sterk is het effect vergeleken met andere opiaten?

Ik heb nog niet besloten wanneer/of ik het wil gebruiken; Wsl ligt het een flinke poos stof te verzamelen in m'n kast, maar ik weet niet echt wat ik met het miniscule zakje aanmoet mocht ik het willen gebruiken (en het verpesten door een ROA gebruiken die niet werkt is zonde.)

Bij voorbaat dank :).

Beanhead

Badass junkie
Share :wink: ? Das een mooie man, dayyyuuumm!

Oraal wordt het 10% opgenomen
Nasaal is zo ongeveer 4x sterker (men weet het niet goed)
IV/IM 99%
Rectaal gokt men op 20%-50%
Ik raad je af om het te roken (vieze binders)

Als je het oraal neemt raad ik je aan een kleine dosis alcohol tot je te nemen en zorg ervoor dat vet voedsel in je maag aanwezig is

Oral bioavailability=10%
-ways to improve percentage include, Full stomach of FATTY FOODS, Average bioavailability INCREASE 38% FROM THE NORMAL 10%...Another way, Drinking Alcohol and this test was done with 40MG ER Opana; 240ML of 40% alcohol increased AVERAGE bioavailability 70% and a MAX of 240%
40MG ER Opana; 240ML of20% alcohol increased AVERAGE bioavailability 31% up to a max of
210%

CONCLUSION: This shit is dangerous when messing with it orally, its just too unpredictable when administered orally. Although it is stated in one of my recources, it was done with 169 patiends and the AVERAGE was 70% increase with 40% alcohol and 31% increase with 20% alcohol. So it is the average, but u never know, you could be that one guy.

Ik hoop dat dat een beetje helpt en kijk uit met die opiaten heh!

Edit: & Nogmaals want het kan niet vaak genoeg gezegd worden: Deze is echt een potente motherfucker... Houd de dosis EXPRES laag want voor je het weet ben je halfwakker aan het gaan (if you know what I mean :wink: )

Angramar Temenos

Badass junkie
IV/IM/Rectaal begin ik niet aan, dus dat is niet heel relevant :P. En qua binders/fillers; Het is zuiver kristal, dus niet in pilvorm. En ermee uitkijken, uiteraard; 't was een toevallige eenmalige aanbieding, en al vind ik het super leuk als ik het eens doe ga ik er niet weer naar op zoek. Zelfde als met morph, oxycodone en ethmorph.

Beanhead

Badass junkie
Ah oxycodone, goed. Oxymorphone is ongeveer dubbel zo potent :grin:

Ik zou het bij oraal houden (of nasaal) en een vette maaltijd eten met een shotje wodka bijvoorbeeld.

Enjoy :hearteyes:

Angramar Temenos

Badass junkie
Vette maaltijd, heb ik dan niet nog veel meer kans om over m'n nek te gaan? Ik word altijd wel redelijk misselijk van opiaten; denk dat iedereen die ze niet regelmatig gebruikt (verslaafd/tolerantie dus) dat heeft. En is alcohol i.v.m opiaten niet extra risico?

Hmm, sterker dan oxycodone.. Ben opzich wel benieuwd nu.

Beanhead

Badass junkie
Tja ieder persoon is anders ik ondervind gelukkig niets van misselijkheid (ben dan ook een fervent blower en ondervind dat dat misselijkheid tegenhoud maar om dat dan nog met alcohol te combineren dat lijkt me al helemaal te veel :tearsofjoy: )

Ik raad je dat aan omdat oraal eigenlijk echt kut is met oxymorphone. Nasaal dan maar?

Laat ook een reportje achter als je het uiteindleijk hebt gedaan!

Angramar Temenos

Badass junkie
Beanhead zei:
Bluelight gaat je verderhelpen op vlak van opiaten
Nya, heb naast opium verder geen opiaten die ik wil proberen, en ze hebben niet echt een recreatieve waarde bij me (om van de verslavingsrisico's maar te zwijgen).

Nou, ik heb nu een lijntje van 12 mg voor me. Twijfel nog =3

r@r@

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Ik heb nog niet besloten wanneer/of ik het wil gebruiken

Lieve AT,

Gebruik het niet!!!

Sowieso is opiaten proberen een heel riskante bezigheid, maar als ik denk aan jouw vrij recente openhartige, maar ook wanhopige PM-metjes aan mij, denk ik nog daarbij:

Opiaten + gevoelens van wanhoop, eenzaamheid, woede etc. zijn zóóó triggy...

Gooi het weg!!!

Lieve groet,
R@ :wave:

Angramar Temenos

Badass junkie
Toch maar niet gedaan, leek me nogal nutteloos om vandaag te doen uiteindelijk.
Heb het voorlopig opgeborgen; Heb gewoon geen zin erin nu, na lang overwegen.

W.F.L.

Badass junkie
Is 12mg snuiven niet veel te veel? :grin:

Er staat dat de dosis 5-15mg is voor mensen zonder gewenning. Ik ga ervan uit dat daarmee een orale dosis bedoeld wordt? :confused:

Als nasaal 4x sterker is, dan wou je dus in principe 48mg inslikken? :confused:

Angramar Temenos

Badass junkie
W.F.L. zei:
Is 12mg snuiven niet veel te veel? :grin:

Er staat dat de dosis 5-15mg is voor mensen zonder gewenning. Ik ga ervan uit dat daarmee een orale dosis bedoeld wordt? :confused:

Als nasaal 4x sterker is, dan wou je dus in principe 48mg inslikken? :confused:

Nee, iedereen in die reports snuift het, sinds het zo'n waste is om te slikken. 12 mg zou moeten lijken op ~20 mg oxycodone, oftewel 40-50 mg morfine.

W.F.L.

Badass junkie
Ok :P

Maar 40-50mg morfine is echt teveel als je geen tolerantie hebt. Zowiezo dat je dan gaat kotsen.

Angramar Temenos

Badass junkie
W.F.L. zei:
Ok :P

Maar 40-50mg morfine is echt teveel als je geen tolerantie hebt. Zowiezo dat je dan gaat kotsen.

Ik vond 40mg morf/20 mg oxy anders prima hoor. Wel lichte misselijkheid/jeuk maar verder viel het wel mee. Maar ik denk dat ik de oxy voorlopig even laat voor wat het is =3.

Bovenaan