Oxytocine

Roxy

Newbie
Ik begeef me regelmatig tussen de koeien voor drachtcontroles en isneminaties. Vaak tref ik tussen de flesjes en medicijnen en dat soort allerhande zaken voor boeren ook Oxytocine aan. En ja, ook varianten van ketamine maar daar waag ik me niet aan.

Oxytocine wordt bij koeien gebruikt om ze de melk te laten "schieten"zoals dat heet. Nou is mij bijgebleven dat oxytocine een soort van stimulerend hormoon is. Het geeft een soort lekker gevoel. En nee, ook hier begin ik niet aan, maar zou wel willen weten of iemand hier ervaring mee heeft.

Netzoals ketamine blijven dat voor mij gesloten hoofdstukken, maar ben best wel benieuwd of dit medicijn ook als drug gebruikt wordt door mensen.

exact

Belezen gebruiker
van wikip.:

Oxytocine
Oxytocine is net als vasopressine een cyclisch nonapeptide geproduceerd in de neurohypofyse. Als functies: contractie van glad spierweefsel (vb. de baarmoeder) en regelt het toeschietreflex bij borstvoeding.

dus koeien gaan dr inderdaad melk van 'schieten', er staat niks over de werking of gebruik ervan bij mensen. ik denk dat het wel erbij zou staan als mensen het ook zouden gebruiken. :wink:

:wave:

zazzoo

Bewuste gebruiker
Jaja das helemaal iets anders, het is oxytocinedihydrochloride, maar wat hij bedoeld zal dat nieuwe spul zijn dat je online kan kopen, Liquid trust, iemand al ervaring mee, het schijnt iets nieuws te zijn, dus voor de moment nog legaal... maar voor hoe lang nog?

drugs are bad!

Experimenterende gebruiker
oxicontin is een lekkere stof, oxytoxine gebruiken ze op de Operatiekamer om een partus,bevalling op gang te krijgen.En het zorgt voot toeschieten van melk...
Tenzij je melk wilt gaan geven is dit enn heel verkeerd goedje.
Keteamine is echter wel interressant, weet je de marktprijs, die is belachelijk.
EEn van de duurste drugs op t moment!en makkelijk te kristalliseren vanaf vloeistof.

speeseend

Wijs gebruiker
drugs are bad! zei:
oxicontin is een lekkere stof, oxytoxine gebruiken ze op de Operatiekamer om een partus,bevalling op gang te krijgen.En het zorgt voot toeschieten van melk...
Tenzij je melk wilt gaan geven is dit enn heel verkeerd goedje.
Keteamine is echter wel interressant, weet je de marktprijs, die is belachelijk.
EEn van de duurste drugs op t moment!en makkelijk te kristalliseren vanaf vloeistof.

Dank voor je bijdrage. Dit was een leermoment, op deze dag :)

zazzoo

Bewuste gebruiker
wat nu speeseend, dat weten we dan toch ook weer.
Over oxytocine gaan we nog meer horen denk ik, ook bij mannnen zou het een gunstige invloed hebben op het vlak van gevoelens van liefde enzo. Men doet nu studies met oxytocine om te kijken og het geen antidepressieve werking heeft.

Soma

Bewuste gebruiker
Bij mensen die lijden aan autisme wordt een lagere hoeveelheid oxytocine aangetroffen, hetgeen suggereert dat dit hormoon het onderkennen en begrijpen van sociale codes bevordert.

Het wordt dus wel aan mensen gegeven hoor.

En ketamine dure drugs? Dat valt wel mee vind ik..

Elfquest

Bewuste gebruiker
Ehh oxytocine is ook een weeenopwekker. Wordt gegeven aan zowel mensen als dieren bij weeenzwakte. Het is ook verantwoordelijk voor het groter worden van je borsten bij zwangerschap en het gaan aanmaken van melk. Niet echt recreatief lijkt me of je moet bitch tits willen ontwikkelen als man. :grin:

Areyouexperienced?

Belezen gebruiker
Oxycontin daarentegen, kan je lekker veel van pakken, erg lekker

In reactie op Kermit: Oxycontin is geen morfinepillen, het is een verlengde afgifte tablet met als actieve stof Oxycodon, wat een morfineachtige stof is, ook wel morfinomimetica in medisch jargon genoemd (een stof die een op morfine lijkende uitwerking heeft, oftewel een sterke opioïde pijnstiller, Heroïne en Methadon horen ook in deze klasse)

En ik zou een heel stuk liever Oxycodon shotten in een goeie dosis dan een vergelijkbare dosis Hero, Oxycodon is een stuk euforischer in mijn mening (en die van vele andere die ze beide hebben gebruikt). Helaas heeft het voor mij toch geen nut, door m'n hoge dosis meet komt het toch niet heen, ik heb een half jaartje geleden nog 14 tabletten a 40mg Oxycontin gekregen en geprobeerd te shotten, maar zelfs in absurd hoge dosissen kwam het nauwelijks door de meet heen (verdomme!!!) Ik voelde alleen even een half minuutje een warm vlaagje, nog vrij subtiel ook, en dat was 't. Aan de dosis kan het niet gelegen hebben aangezien ik het tot aan 400mg intraveneus had geprobeerd (dat is zo'n 40x de dodelijk dosis voor een non-tolerant persoon, zegt wel wat over zowel m'n tolerantie als over wat die klote Methadon deed :( ) Zodra ik afgebouwd ben tot een lage dosis Meet ben ik overigens zeker van plan weer wat Oxycodon te halen en het weer eens IV te proberen, want het is toch oh zo lekker spul ... :hearteyes:

speedjunky69

Bewuste gebruiker
ik heb de oxycontin alleen geslikt maar ik denk dat de dosis te laag was heb er niet veel van gemerkt behalve de typisch ''opiaatwarmte'''zeg maar.....

Bovenaan