Paar minuten

Kim

Wijs gebruiker
^

totally agree

een hijs en je bent verkocht zo begoin t een jaar geleden bij mij ook

spacekonijn

Badass junkie
hm lachgas nemen als je keihard gaat van de xtc is ook voor 4 minuten een hemelse rush-kick , ik kon me toen niet voorstellen dat je je nog lekkerder kan voelen dan toen.

maar toch daarna niet meer gedaan , ga t wel ooit weer doen maar om nou te zeggen dat k elke dag aan dat moment denk :rolleyes:

matthijs

Badass junkie
spacekonijn zei:
hm lachgas nemen als je keihard gaat van de xtc is ook voor 4 minuten een hemelse rush-kick , ik kon me toen niet voorstellen dat je je nog lekkerder kan voelen dan toen.

maar toch daarna niet meer gedaan , ga t wel ooit weer doen maar om nou te zeggen dat k elke dag aan dat moment denk :rolleyes:

Is inderdaad goed :grin: :hearteyes:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Deranged zei:
slipperman zei:
Dat duurt wel wat langer als basen hoor
En tot slot nog 1 klein dingetje en dat is dat ik je graag wilde bedanken dat je deze wijsheid met mij wilde delen. Had echt geen idee dat snuifcoke langer dan base duurt(hoeveel precies dan?) Ik sta altijd open om nieuwe dingen te leren en mijn dank is oneindig dat je ff de tijd hebt genomen om mij te helpen. Ik raak er bijna door ontroerd zelfs, nee laten we het maar niet zo ver komen. Nogmaals bedankt voor alles. :wave:

En natuurlijk nog mijn excuses dat ik loog over coke snuiven. Zag dit in de film gebeuren en het leek me leuk en stoer, dus daarom zei ik dat ik het zelf had gedaan. Snap nu dat ik het misschien beter niet had kunnen doen, ik was immers niet volledig geinformeerd en nu ben ik dus tegen de lamp gelopen. Zeer spijtig allemaal en hoop dat jullie me het kunnen vergeven.
ik lach me echt een breuk met u :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Junkie_I

Experimenterende gebruiker
http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl

jah basen is te bizar voor woorden! het effect is veel heftiger dan snuiven... heb het zelf maar 1 keer gedaan en vond er toen GODZIJDANK!!! niets aan... maar heb ken wel junkies die buiten op straat lopen die idd de hele avond zitten te basen...

GabberFreak17

Belezen gebruiker
wat ik me afvraag? wrom s basen zo erger verslavend als speed coke enzo? als snuifvorm dan? heb t 1 x gedaan vond dr niks aan?

Frisko

Badass junkie
GabberFreak17 zei:
wat ik me afvraag? wrom s basen zo erger verslavend als speed coke enzo? als snuifvorm dan? heb t 1 x gedaan vond dr niks aan?
omdat het effect veel korter en heftiger is,en de crash zoveel malen feller!!! :)

bolle

Newbie
Bal0n zei:
Deranged zei:
Als ik tabak rook voel ik daar normaal gesproken verder niks bij dus welke paar minuten jij bedoelt is voor mij een raadsel.

..

Moet je nou altijd zo bijdehand en vermoeiend doen? Jij weet ook wel dat je van sigaretsel de eerste paar minuten wat voelt.

hehehehhehe wat voor cigareten rook jij dan wil ik ook een keer proberen
hahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahaha :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:

Mac...

Badass junkie
Nja ik heb ook wel eens dat ik bij een eerste peuk ofzo echt wel ff een paar minuten een high over me heen krijg, maar vind deze niet prettig en stop dat meestal met die peuk. De peuken erna heb ik geen last van.

Jonirsz

Juist ja, dat gevoek bij een sigaretje heb ik nou ook soms, nee serieus, aant begin,..als ik dan bijvoorbeeld weer een pauze heb gehad (lees, poging tot stoppen :))

Deranged zei:
Klinkt echt leuk man, ik ga het een keer proberen. :stoned:

Om nog even terug te komen op de vraag waarmee je deze topic begonnen bent. Het klopt dat het effect van een base (coke roken op een glas of in een pijpje) maar een paar minuten duurt. Je krijgt een flash die even heel intens is en al heel snel wil je nog een base. Op deze manier rook je rustig een paar gram op. Deze manier van coke gebruiken is heel erg verslavend en als je het eenmaal doet, dan is snuiven niet meer zo interresant. Ik rook meestal een pijpje en wissel dat af met roken op folie. Tussendoor rook ik dan nog een plofje, omdat dat de flash weer heftiger maakt. Als je nog lekker kan genieten van een lijntje, hou het daar dan maar bij want het echte genieten is snel afgelopen. Ik rook al jaren, en het laatste jaar zeer regelmatig, omdat het genieten er niet meer echt bij is, en ik ook niks fatsoenlijks kan krijgen, probeer ik er nu mee te stoppen, geloof me dat is zwaar als je een base roker bent. Ik hoop dat je hiermee antwoord hebt op je vraag.

A

Anonymous

Gast
Kim zei:
ligt er aan coke voldoet niet de high is niet t zelfde vind ik

Sja, zodra je op de grote glijbaan gaat wil je niet meer van de kleintjes.

dutchpete

Newbie
Als je goede coke hebt, kan dit ongeveer drie kwartier werken. Ik ben er op uit gekeken, het is duur en werkt te kort.

Daaaaaaaaaag coke... :wave:

A

Anonymous

Gast
Ik vind coke juist vet gaaf, alleen de prijs houd me gelukkig tegen, moet er niet aan denken om elke dag een pakje sos te halen, 1x in de maand kan ik me al nauwelijks veroorloven.

Kim

Wijs gebruiker
Ik zit al 2 dagen opgesloten binnen
mag niet weg dus basen door een blikje in de badkamer

nu voel ik me wel junk

fc

Kim zei:

nu voel ik me wel junk
ik vind coke niet zo duur als je verantwoord neemt ,ik ben een nerveus type en met 2 fijne lijntjes kan ik een ganse dag weg(terwijl vrienden 4x meer moeten nemen om hetzelfde effect te hebben , als ik neem wat een normaal persoon neemt (dus een normale lijn krijg ik meteen hartkloppingen etc en het gevoel is te sterk , dus ik neem heel miniem en kan met 1 gram 2weken weg als ik 4 dagen nem in die 2 weken dus 2 gram per maand kan ik me veroorloven aan 35 e per gram daar ik ze per 20 gram ineens koop

Kim

Wijs gebruiker
fc zei:
Kim zei:

nu voel ik me wel junk
ik vind coke niet zo duur als je verantwoord neemt ,ik ben een nerveus type en met 2 fijne lijntjes kan ik een ganse dag weg(terwijl vrienden 4x meer moeten nemen om hetzelfde effect te hebben , als ik neem wat een normaal persoon neemt (dus een normale lijn krijg ik meteen hartkloppingen etc en het gevoel is te sterk , dus ik neem heel miniem en kan met 1 gram 2weken weg als ik 4 dagen nem in die 2 weken dus 2 gram per maand kan ik me veroorloven aan 35 e per gram daar ik ze per 20 gram ineens koop

2 gram rook ik dan per dag :flushed:

JewCookie

Wijs gebruiker
Kim zei:
fc zei:
Kim zei:

nu voel ik me wel junk

komt er geen geur van af dan? van basen bedoel ik.. :P

Kim

Wijs gebruiker
JewCookie zei:
Kim zei:
fc zei:
Kim zei:

nu voel ik me wel junk

Jawel je ruikt het best goed. das een nadeel
komt er geen geur van af dan? van basen bedoel ik.. :P

Ja wel je ruikt het best goed das minder

Kim

Wijs gebruiker
ik ban weer flink bezig moet crack hebben henb nog een stukkie :smilingimp: komt zo nieiuw aan. kut drug maar moet t hebben

cadou

Belezen gebruiker
Deranged zei:
Nee ik heb inderdaad nog nooit coke gesnoven, zei dat om stoer te doen het waren van die snoepkettingen en dan verpoederd, btw echt een aanrader. Zoiets lekkers maak je zelden mee. Het duurt trouwens een minuut of 30 om vanaf hier met de fiets naar de meest dichtbijzijnde shop te komen, had het gevoel dat ik dat er nog ff bij moest vermelden. :smoke:

Jezus, in wat voor shithole woon jij dan dat je er 30 minuten over doet om bij een coffeeshop te komen? Lullig tijdens de wintermaanden. :grin:

Candyman

Coke/Wietjoint

De laatste tijd gebruik ik deze combinatie vrij veel; errug lekker!!! Je kan er erg lang mee doen, ik meestal een hele avond. Dus tegelijk een handige tip om de avond te verlengen, wanneer het de laatste coke betreft. Voor mij werkt t soms zelfs als een aphrodisiac!

Lange vloei, tipje, tabak, 0,25gr coke, wiet voor 1 joint.

Je legt t vloeitje neer, verdeel de helft van de tabak gelijkmatig over het vloeitje, leg de tip aan het uiteinde. Doe wat extra tabak (ik gebruik graag shag) voor het tipje. Neem de helft van de coke en maak hier een dikke lijn van. Schep de lijn voorzichtig op met het kartonnen flapje van de bigvloei (gaat vrij makkelijk wanneer je de coke op het karton schuift met een bankpas), doe dit uiterst zorgvuldig (DUUR!). Leg de lijn precies in het midden van de tabak, pas op; er blijft wel is wat kleven aan het karton.
Verkruimel de wiet zo fijn mogelijk; en verdeel dit over de cokelijn en tabak, je maakt in feite een lijn van wiet. Neem de andere helft van de coke, en herhaal de eerdere actie, en verdeel het gelijkmatig over de tabak/coke/wietlijn. De laatste stap is het geheel afdekken met de resterende tabak, wanneer je shag gebruikt is het handig eerst, in de gewenste lengte, een "tabakslijn" neer te leggen, deze kan je er namelijk in een keer bovenop leggen.
Nu is het een kwestie van rollen, plakken en branden.

DIT IS EEN STEVIG RECEPT, GROENTJES EERST RUSTIG PROEVEN EN VOELEN!

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
fc zei:
Kim zei:

nu voel ik me wel junk

Je kan toch niet de hele dag weg zijn van 2 kleine lijntjes? :confused:

MetaalKonijn

Badass junkie
Re: Coke/Wietjoint

Candyman zei:
De laatste tijd gebruik ik deze combinatie vrij veel; errug lekker!!! Je kan er erg lang mee doen, ik meestal een hele avond. Dus tegelijk een handige tip om de avond te verlengen, wanneer het de laatste coke betreft. Voor mij werkt t soms zelfs als een aphrodisiac!

Lange vloei, tipje, tabak, 0,25gr coke, wiet voor 1 joint.

Je legt t vloeitje neer, verdeel de helft van de tabak gelijkmatig over het vloeitje, leg de tip aan het uiteinde. Doe wat extra tabak (ik gebruik graag shag) voor het tipje. Neem de helft van de coke en maak hier een dikke lijn van. Schep de lijn voorzichtig op met het kartonnen flapje van de bigvloei (gaat vrij makkelijk wanneer je de coke op het karton schuift met een bankpas), doe dit uiterst zorgvuldig (DUUR!). Leg de lijn precies in het midden van de tabak, pas op; er blijft wel is wat kleven aan het karton.
Verkruimel de wiet zo fijn mogelijk; en verdeel dit over de cokelijn en tabak, je maakt in feite een lijn van wiet. Neem de andere helft van de coke, en herhaal de eerdere actie, en verdeel het gelijkmatig over de tabak/coke/wietlijn. De laatste stap is het geheel afdekken met de resterende tabak, wanneer je shag gebruikt is het handig eerst, in de gewenste lengte, een "tabakslijn" neer te leggen, deze kan je er namelijk in een keer bovenop leggen.
Nu is het een kwestie van rollen, plakken en branden.

DIT IS EEN STEVIG RECEPT, GROENTJES EERST RUSTIG PROEVEN EN VOELEN!

Ook een volledig zinloos recept dunkt me.

Bovenaan