Paar vraagjes 'Speed'

iTest

Experimenterende gebruiker
Hey iedereen,

deze zomervakantie gaan we met een groep vrienden op vakantie, ik heb verder geen ervaring met speed(wel MDMA, xtc) maar dit leek me wel een geschikte locatie daarvoor, avonden doorhalen etc.

Ik heb echter helemaal geen verstand van en na op zoek te gaan op het forum kon ik ook niet zoveel vinden, omdat deze vragen te vanzelfsprekend zijn voor de gebruikers hier denk ik. dus dan maar vragen in een eigen topic (:

1.- Als we een avond op stap gaan en lekker willen doorgaan van 10 tot 6, hoeveel moeten we dan nemen, moet dit in 1 keer en moet dit in een lijntje of een sleutelpunt?

2.- Als vervolg op de vorige vraag, we gaan met een stuk of 10 vrienden waarvan 3 dan gebruiken. 10 dagen weg, 5 dagen gebruiken. dus 5 avonden voor 3 mensen, hoeveel gram heb ik dan nodig?

3.- en de vraag die eigenlijk al in de 1e zit, hoeveel gram neem je per keer en/of per avond.

Hopelijk weten jullie het beter (:

gr

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Op al jou vragen is geen duidelijk antwoord mogelijk.
verschilt sterk van persoon tot persoon....

(Laat je speed testen!!)

1 begin met een klein lijntje _________________________/ goed gekapt en dun en bekijk het effect eventjes( je kan altijd nog bijnemen ).

2 dit hangt af van de sterkte van de speed en de persoon.

3 1gram snuif je niet op een avond weg hoor als je't voor de eerste keer doet :wink:( anders ook niet snel ), hoe meer speed je neemt en hoe sneller op elkaar des te harder de weerbots de dag nadien. Dus snuif verstandig en als jij je goed/lekker voelt stop dan met snuiven denk niet dat als je nog wat meer snuift je nog lekkerder gaat voelen kan eerder omslaan in paranoia, irritatie, TE opgefokt....

Hier nog een link met wat nuttige informatie omtrent speed:
http://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/s ... d-werking/

Grts!

Bovenaan