Paar vraagjes

rockbitch

Experimenterende gebruiker
Is het aan te raden special K te nemen in combinatie met coke?? Of beter eerst wa coke en dan wa special K?
Is er iemand bekend met "Charge"??? Is dit spul zijn geld waard??
Wat is het meeste wat jullie genomen hebben op 1ne avond??

dank jullie

W.F.L.

Badass junkie
rockbitch zei:
Is het aan te raden special K te nemen in combinatie met coke?? Of beter eerst wa coke en dan wa special K?
Is er iemand bekend met "Charge"??? Is dit spul zijn geld waard??
Wat is het meeste wat jullie genomen hebben op 1ne avond??

dank jullie

Lijkt me zonde van de keta en de coke, maar wie weet heeft het een chill effect, het is natuurlijk wel een upper/downer-combo, alleen Ketamine lijkt me niets om als downer te combineren met coke. Niks mis met het proberen hoor, je gaat er niet dood van. Gewoon NIET drinken, blowen of andere downers als je K + coke op hebt, geloof me, een gewaarschuwd mens telt voor 2, dat kan behoorlijk hard aankomen.

Van dat andere spul heb ik nooit gehoord. Dat zal wel legaal zijn en dus troep.

Ik zou trouwens eerst de K innemen, want de coke kan een vertekend beeld geven van hoe vaag je bent. Als je met de downer begint wordt je weer wat nuchterder met de coke erbij en dat is altijd fijn.

rockbitch

Hahaha, thanx voor da filmke,spijtig da ze nie meer bestaan.

W.F.L : Bedankt voor uw antwoord,het laatste wat ik zou willen is mijn coke verspillen

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Ik raad het je eigenlijk niet af, als ik het zo moet zeggen.

Persoonlijk, het is logischer om eerst wat ketamine te gebruiken alvorens je de coke zou snuiven. (indien je toch wilt combineren.) Hierdoor zal je de coke rush veel feller voelen opkomen!
(wacht wel een tiental minuten tot je ketamine 'wat' is uitgewerkt)

W.F.L.; ik wil je helemaal niet tegenspreken, maar ketamine, [kleine hoeveelheid] GHB, THC (en alcohol indien je dit echt zou willen) gaan wel degelijk samen, zonder dat je er in moeilijkheden mee geraakt.
Ik en Sublimo zijn, als voorbeeld, naar een festival geweest, waar we op 1 korte avond +2,..ml ghb, wat gin-tonic, weed, MDMA, +-200mg ketamine, 3blotters LSD er door gejaagd hadden, en dan nog staan feesten op Dr. Lektroluv tss honderden andere mensen, en een uurtje voor het slapen een diazepam van 10mg, ELK! Dodelijk is het dus niet (en geloof me, we zijn super-verantwoordelijke gebruikers), maar overdrijven met alcohol/ghb/benzo's in een 1-malige inname raad ik natuurlijk niemand aan. Dit is gewoon algemene kennis!
Ken je informatie voordat je ergens aan begint.

Charge is NIET legaal, en bevat als actief bestanddeel 4-MMC (mephedrone). Dit is, naarmate wat je er zelf van vindt, geen troep hoor..
De 'charge' op zich is wel troep; Het bevat niet enkel 4-MMC, maar ook vulstoffen en andere 'actieve' bestanddelen om de wet te omzeilen; en zeg nu zelf, wie wilt troep in zijn neus? Indien je deze substantie op een goede manier zou willen proberen, zoek je je beter een goede RC-leverancier... eentje die zijn producten geen commerciële naam geeft, maar de JUISTE chemische naam, met CAS. nummer! (en het kan je dan ook nog veel geld besparen, geloof me :wink:)

Ik hoop dat je wat met deze informatie bent rockbitch... :)

W.F.L.

Badass junkie
Ja, dat baseerde ik enkel op mijn ervaring met het combineren van coke en meerdere downers. Zowiezo als de coke aan het uitwerken is kan alles, ook één downer, behoorlijk hard inklappen. :P

Je hoeft niet dood te gaan aan meerdere downers natuurlijk. Het is een kwestie van doseren. Maar met coke overschat je jezelf nogal snel omdat je je nuchterder voelt dan je eigenlijk bent.

rockbitch

Bedankt voor jullie reacties.
Zal het zeker eens proberen zodra ik aan wat kan geraken

Bovenaan