Paar vragen over XTC

Boogie!

Experimenterende gebruiker
Heeft het effect als je een pilletje vermaalt en snuift?
Heeft het effect als je het oplost in water en drinkt?
Zijn er nog andere manieren om het in te nemen?

En als laatste.. ik hoorde dat hoe meer water je drinkt tijdens het trippen, hoe meer gewicht je verliest.. is dit waar?

bij voorbaat dank :mrgreen:

fun

Bewuste gebruiker

Ja, zou sneller inslaan, zal ook wel effect hebben op de hevigheid en duur, maar daar weet ik niet veel van.

Ja, je krijgt uiteindelijk de stof gewoon binnen.

In je gat proppen kan ook natuurlijk, als het slikken je gaat vervelen.

En als laatste.. ik hoorde dat hoe meer water je drinkt tijdens het trippen, hoe meer gewicht je verliest.. is dit waar?

Lijkt me onzin. Tijdens het flippen gebruik je juist je reserves, waaronder heel veel vocht (vandaar dat veel water drinken ook belangrijk is, geen alcohol, want dat trekt nog meer vocht uit je lichaam)
Ik denk juist als je te weinig water drinkt, je dus je reserves opmaakt en niet aanvult en daardoor juist gewicht verliest.

cunt

Wijs gebruiker
ja heeft wel effect, alleen het is zeer pijnlijk.

ja, dan kwam het bij mij altijd rustiger op gang en wat aangenamer vond ik persoonlijk

zoals eerder gezegd, in je anus proppen, maar weet niet of dit echt lekker is.

geen verstand van

Imke

Badass junkie
Dat zou wel eens kunnen zijn denk ik, als je water drinkt, ga je ook meer gaan zweten en moet je ook vaker plassen, dan gaan je afvalstoffen sneller uit je lichaam en het helpt je lichaam te zuiveren.. daardoor ga je sneller vet verbranden...denk ik toch eh :rolleyes:

Intoxicated

Wijs gebruiker
Maar niet genoeg om 0,1 kilo minder op je weegschaal te zien.
Sowieso: ga geen drugs gebruiken om af te vallen!

De eerste week werkt het vast, maar dan ga je steeds meer nodig hebben, en raak je verslaafd. En die eetlust is ook niet iets dat zomaar weggaat. Dus als je dan weer stopt, of 2 dagen niet gebruikt vreet je het er wel weer bij.

Imke

Badass junkie
Ja das wel waar.. of als je dan verslaafd raakt, en opeens geen pep meer hebt, ga je dan zo depressief worden dat je je elke dag volpropt met vettig eten en suikervolle dranken zodat je nog depressiever raakt omdat je te dik bent, dan honger je je een tijdje uit, en krijg je allemaal aandoeningen door vitaminetekort, dan moet je naar het ziekenhuis, waar ze je volproppen met allerlei medicijnen waar je uiteindelijk helemaal aan verslaafd raakt...

Boogie!

Experimenterende gebruiker
hey ik was niet van plan om drugs te gebruiken om af te vallen.. juist niet.. ben 1.85m en 68kg dus afvallen is nie echt nodig he

maar wou ff weten of dat waar was zodat ik voortaan iets anders meeneem dan water snapje..

fun

Bewuste gebruiker
t is onzin dat je meer zou zweten als je meer drinkt.

Je zal juist meer afvallen als je minder drinkt, omdat je je reserves opmaakt zonder ze aan te vullen.
Je lichaam kan te heet worden doordat je het niet tijdig aan water voorziet, en dat brengt nog veel meer schade toe.

Op alle gebieden is het dus aan te raden om water te blijven drinken bij het gebruik van XTC!!!

Bovenaan