Paar vragen.

Guru

Newbie
Hoi. Ik ben een jongen van 16 jaar en wil weer eens een pilletje gaan gebruiken voor mijn 2de keer. Heb er totaal geen verstand van maar heb toch een paar vragen.

De eerste keer heb 1 blauwe driehoek geslikt toen ik 15 was , waarop het teken van een mitsubitsu stond. Ze zijn tegenwoordig een van de beste pillen die er te krijgen zijn en ging namelijk ook best wel hard. Ik begon met 1derde, voelde na 3kwartier nog niks en nam weer 1derde. Toen ging ik los, en na een kwartier leek het of hij uitgewerkt zou zijn dus besloot de laatste 1derde te nemen. Toen ging ik iets te hard en moest ik even zitten. We zijn 1 uur later naar huis gegaan en heb 3x moeten overgeven. Volgens mij omdat ik veel te veel water had gedronken. Onderweg op de fiest heb ik wat gehallucineerd.Toen we eenmaal thuis kwamen voelde ik me heerlijk. Even voor de duidelijkheid, ik had dus 1 blauwe driehoek in 4 uurtjes naar binnengewerkt.

De dag erna was ook heerlijk totdat ik weer ging slapen. Ik zag allemaal vreemde hoofden in me kop voorbij schieten en andere rare dingen. Ben best wel geschrokken maar over die angst moet je je eenmaal overheen zetten. Dipje/angst duurde ongeveer 2 weken. Misschien iemand die dit ook mee heeft gemaakt?

Ben nu al een tijdje 16 en heb een feestje binnenkort. Ik zou graag willen weten hoeveel ik nou eigenlijk moet nemen, om niet te hard te gaan maar gewoon relaxt als je weet wat ik bedoel. Ik ben 65 kilo. Halve of toch maar 1derde omdat hij misschien nog niet in was gewerkt? De pil die ik neem is weer een blauwe driehoek.

Wacky

Badass junkie
Neem een halve.

Het kan best anderhalf uur duren voor hij inslaat. Zeker als je kort voor de xtc gegeten hebt. Wacht dus ook minimaal anderhalf uur voor je besluit dat het niet werkt of niet genoeg is.

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Idd halvie, ik zou niet meer 1 derde doen, 't is zo'n gepriegel en je krijgt er zo'n net-niet gevoel van (ik tenminste).

J86

Bewuste gebruiker
damn 15 jaar ?...

ik zou het gewoon niet doen en wachten tot je 18 bent.. maargoed..
en echt stom als aan zoiets begint zonder er iets van te weten.. dat kan slecht aflopen

maargoed als je het dan echt persé gaat doen idd een halfje en bijnemen als je na een uur / 1,5 uur nog niks voelt. en doe research zodat je weet wat je doet!

nightmare

Belezen gebruiker
ik zou idd ook eerste een halfje nemen en dan afwachten, als je na 3 kwartier/uur nog niks voelt, dan neem je de rest ook. slim is ook om de pil te laten testen, dan weetje precies hoeveel er in zit. de opdruk en kleur of wat de dealer erover weet zegt weinig over de sterkte!
en van een dip van 2 weken door xtc heb ik nog nooit gehoord, lijkt me ook niet echt de moeite waard als je dat altijd zou hebben.

nicolai

Wijs gebruiker
2 weken is wel lang, maar kan wel hoor. zeker bij iemand die 15. als je wat ouder bent kunnen je hersenen zo een klap misschien beter opvangen.

ligt niet perse aan de leeftijd hoor...zijn genoeg gasten van 15 die er geen problemen mee hebben, maar normaal gesproken zijn je hersenen op je 15e nog lang niet "klaar", voorzover dat kan.

Guru

Newbie
Ik was ook de enigste van het groepje van 4 die er last van had. Kon er niet echt met iemand over praten. Ben blij dat ik op dit forum wel me gevoel kan uiten. :wink:
Ik ga toch een halve nemen en kijken wat het doet met me. Als ik er weer angstig de dagen erna word denk ik dat ik het toch maar op blowen zet of nog lang wacht voordat ik weer een pilletje doe.

Voor de rest was het gewoon geweldig, heb me echt nog nooit zo geweldig gevoelt. Maar daarvoor heb je de eerste keren als je wat uit probeert. En ja ik ben wat te jong maar daar kies je zelf voor.

J86

Bewuste gebruiker
moet je ze wel kunnen krijgen..
dat valt niet mee in sommige regio's (zoals hier... minimaal 10g of niks :confused:)

J86

Bewuste gebruiker
Guru zei:
Het was dus bier, 3 sleutelpuntjes en is me goed bevallen! :wink:

ehhh?? 3 sleutelpuntjes bier?

of heb je soms MDMA poeder genomen? Op je 16e, DRIE sleutelpuntjes EN in combinatie met bier?... gast wat doe je jezelf aan :confused:

Bovenaan