Paarse miauw

Hoi, ik ben benieuwd! Ik heb vanochtend miauw gekocht bij mijn dealer maar het is paars.. Zal hierbij een foto toevoegen ( je ziet het op de foto veel minder duidelijk als in het echt maar je ziet wel duidelijk dat het geen witte kristallen zijn ) nu is mijn vraag heeft iemand dit eerder gezien/gebruikt of van gehoord? Ik kan er namelijk ook echt niks over vinden op het internet
Ik hoor jullie reacties graag ! Xx

Bijlagen

• B52AF101-F4B5-46C1-AD93-C5E69B684EA5.jpeg
    B52AF101-F4B5-46C1-AD93-C5E69B684EA5.jpeg
    66,9 KB · Weergaven: 80

ljuv

DF-koningin
Be like @CuriousExplorer - laat je 4mmc testen.

4mmc is eigenlijk bijna niet meer te vinden via dealers dus de kans is groot dat je zooi hebt. Er is zoiets in omloop als tucibi, roze coke, maar lijkt me niet dit (is echt felroze namelijk). Echter mag je niet speculeren over je drugs op dit forum en kun je daar een ban voor krijgen... Ook kunnen wij heel slecht inschatten wat er in je zakje zit middels een foto. Je drugs testen is je enige optie als je uitsluitsel wilt.

inner_search

Badass junkie
Hoi, ik ben benieuwd! Ik heb vanochtend miauw gekocht bij mijn dealer maar het is paars.. Zal hierbij een foto toevoegen ( je ziet het op de foto veel minder duidelijk als in het echt maar je ziet wel duidelijk dat het geen witte kristallen zijn ) nu is mijn vraag heeft iemand dit eerder gezien/gebruikt of van gehoord? Ik kan er namelijk ook echt niks over vinden op het internet
Nee maar wel al gezien dat hij grijs is maar eens je hem crushed word het gewoon wit poeder.

verder op ingaan is speculeren en dat is verboden hier 😊

wie weet is het wel helemaal geen 4-mmc (wat ik al vermoed)

zoals @ljuv al zei , testen die handel.

inner_search

Badass junkie
Wacht - even een rectificatie: LATEN testen die handel.

Ik las de post van mij en @inner_search terug en bedacht me dat het misschien overkomt alsof je het zelf moet gaan testen. Werkt in principe natuurlijk ook maar als je niet vertrouwt wat je hebt gekregen is het wel een beetje gevaarlijk.
+1
Dit dus ja 😅 niet zelf testen maar laten testen in een centrum…

GABA-B Bonanza

Bewuste gebruiker
purple rain. mooie nagels tijger!

GABA-B Bonanza

Bewuste gebruiker
dat de kristallen niet wit zijn geeft niets. heb al een mieuw gzn die andere kleuren had hoor

StraatPiraat

Badass junkie
Be like @CuriousExplorer - laat je 4mmc testen.

4mmc is eigenlijk bijna niet meer te vinden via dealers dus de kans is groot dat je zooi hebt. Er is zoiets in omloop als tucibi, roze coke, maar lijkt me niet dit (is echt felroze namelijk). Echter mag je niet speculeren over je drugs op dit forum en kun je daar een ban voor krijgen... Ook kunnen wij heel slecht inschatten wat er in je zakje zit middels een foto. Je drugs testen is je enige optie als je uitsluitsel wilt.
Ik denk dat met miauw gewoon 3mmc bedoeld wordt in dit geval, hier in de omgeving wordt het meestal poes of miauw genoemd (hoewel miauw natuurlijk eigenlijk 4mmc was).

Bovenaan