Paasweekend! :)

henkie84

Bewuste gebruiker
Goedesmeurgens! Met paasweekend heb ik een chilll-weekend ingelast met een vriend van mij, we hebben de beschikking over de volgende supply:

- MDMA
- DMT
- LSD
- Paddo's
- Te veel bier
- Wiet & Spacecake
- Kratom
- Salvia-extract

Nu heb ik met al deze drugs (op DMT na) ervaring, mijn vraag is echter: we zitten er van zaterdagmiddag tot maandagavond, iemand die een paar optimaal fijne combinaties weet van de drugs hierboven? Is er sprake van kruistollerantie (behalve bij Paddo's en LSD, dat is mij bekend)? Zijn er dingen echt af te raden om samen te doen? Iemand anders ook een prettige paas :grin: ?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
gooi het bier maar weg .....

lsd en paddos gaan niet op ivm kruistolerantie.

lsd mixen met andere drugs is alleen voor gevorden.

:mrgreen:

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Wow Henkie! Lucky bastard! :stoned:

henkie84 zei:
Iemand anders ook een prettige paas :grin: ?

Ja ik krijg een prettige paas als hert goed is :) Roadtrip naar Polen en weerom! Vrijdag om ca. 4 uur vertrek ik met een aantal vrienden. Incl. speed en wiet. Evt. een paar uur Poznan bekijken en de eindbestemming is midden-Polen. Hier hebben we het hele weekend verscheidene (thuis)feesten en paasmaandag belooft een mega feest te worden in die stad. Dinsdag in de middag rijden we weer terug, om vervolgens woensdag ochtend weer fris en fruitig op het werk te verschijnen :grin:

henkie84

Bewuste gebruiker
Eventuele combinaties die we wel van plan waren/zijn is:
LSD (of paddo's) in combinatie met MDMA
Salvia terwijl trippende van LSD (of paddo's dus)

DMT wil ik graag zo goed als nuchter ervaren. Wordt m'n eerste keer, lijkt me fijn om de mooie ervaring op zichzelf mee te maken.

Kratom, wiet en bier is eigenlijk een beetje behang dat in mindere of meerdere mate altijd wel gebruikt wordt. :).

azgaza

Badass junkie
Als je veel ervaring hebt met LSD is het met de meeste dingen wel te combineren denk ik, kruistollerantie tussen paddo's en LSD is dus bekend, volgensmij is daar bij de rest niet zo veel sprake van. Of salvia en LSD samen gaan weet ik ook niks over, maar ze werken op totaal verschillende neurotransmittors, dus voor kruistollerantie hoef je sowieso niet te vrezen.
Verder zou ik geen aanraadbare combo's hebben, wel kan je denk ik de MDMDA voor een beetje aan het einde bewaren, omdat een comedown daarvan tijdens andere drugs misschien niet geweldig is.

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Wat is kratom :rolleyes:

Maar voor de rest een hele mooie lijst :hearteyes:
Alleen zou ik zelf dat bier iig niet doen, en natuurlijk niet paddo en lsd...maar dat was al bekend. Spacecake en mdma is ook wel leuke combinatie trouwens :grin:

henkie84

Bewuste gebruiker
Kratom is een kruid van de smartshop waardoor je in een warme/fijne roes terecht komt voor een uur of 3. Ze noemde het geloof ik ook wel eens een 'vervanger' voor heroine, maar dan een stukkie minder intens.

Bier dat is sowieso aanwezig; we zuipen ons gemiddeld genomen overal wel doorheen (zonder echt risicovol bezig te zijn) en extreem zat worden van bier dat is tegenwoordig ook een fabeltje :).

3970

Wijs gebruiker
Candyflip :hearteyes:

Ikzelf ben van plan LSD te gebruiken met pasen, en dan waarschijnlijk eens naar de bioscoop te gaan. Moet alleen nog een geschikte film vinden, eentje die niet te eng is dus :wink:

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Haha, oke dan zit het dus helemaal goed.
Ik ben zelf niet zo'n drinker dus zelf hou ik vaak alcohol en bijna alle andere drugs m.u.v. nicotine en caffeine gescheiden.

Maar dat kratom klinkt aangenaam, ik ben zelf altijd wel nieuwsgierig naar kruiden die soort van vervangers zouden kunnen zijn voor bekende drugs.

Ga ik binnenkort weer eventjes naar alkmaar of amsterdam op zoek :)

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Dit kon ik er even snel over vinden, een gebruiker ervan:

als drugsgebruiker zijnde is het altijd leuk om wat nieuws te proberen. Er zijn altijd drugs waar ik vanaf zal blijven, zoals ghb. Maar ik liep laatst de smartshop binnen in haarlem en vroeg daar om een zondagsdrug. Hij raadde mij Kratom aan. Een opium achtige drug. Het is een plant waarvan je de bladeren eet. Deze vermaal je en stop je in een danoontje. Het effect heeft een sterke invloed op je humeur en je energie. Het vermindert angsten. Je kan het gevoel omschrijven als gelukkig sterk en actief maar dit is alleen bij een lagere dosis.

Ik heb het met een goede vriendin van mij zo'n twee uur geleden gegeten. Ik moet zeggen dat het me erg goed bevalt. Je voelt je met vlagen actief of juist niet. Als je je ogen dichtdoet en je luistert naar de muziek beland je met een been in een droomwereld wat echt een heel relaxt gevoel geeft.

Deze drug is trouwens legaal in heel Europa, dus op je vankantie naar Spanje kan je ook een zakkie meenemen.

Van partyflock...dus of het erg betrouwbaar is :P

edit:
erowid kent het niet :(

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Hm jammer dat t geen betrouwbare bron is en dat erowid t niet kent. Maar t klinkt wel goed! Als je het zo leest zou t haast een goede toevoeging aan sex moeten zijn..

Zou t het openen van een kratom-topic waard zijn?

3970

Wijs gebruiker
Ligt het nu aan mij, of is Google echt zo onbekend bij het gros van de forum gebruikers? Typ nou eens "Kratom" in bij http://www.google.com, en als je dan nog geen info vindt, dan neem ik mijn woorden weer terug :rolleyes:

Okee, okee....

Kratom is een psychoactieve boom met veel verschillende gebruiksmogelijkheden. De laatste tijd is het recreatieve gebruik van kratom vanwege de narcotische werking wereldwijd steeds populairder geworden. Traditioneel werd kratom echter alleen gebruikt in Thailand en in sommige delen van Maleisië. Naast kratom (of krathom) is het ook bekend onder de namen ithang, kakuam, en in het zuiden, thom. In Maleisië wordt het ketum of biak genoemd. Het traditionele gebruik gaat zover terug, dat het begin ervan niet kan worden vastgesteld.
Hoe werkt kratom
Laten we eerst kort kijken hoe kratom werkt. Kratom bevat een aantal actieve stoffen, zogenaamde alkaloïden, waarvan mitragynine vermoedelijk de belangrijkste effecten veroorzaakt. Mitragynine is een opiaat-agonist, d.w.z. dat het een effect heeft op de opiaat-receptoren in je hersenen. Deze receptoren beïnvloeden je humeur en angst. Mitragynine bindt zich aan deze receptoren en verbetert je humeur en geeft een euforisch gevoel, net als opiaten zoals heroïne en opium. Het grote verschil tussen kratom en opiaten is dat mitragynine vooral de zogenaamde delta-receptoren in de hersenen stimuleert, terwijl opiaten zich binden aan de mu-receptoren. In hogere doses stimuleert mitragynine steeds meer ook de mu-receptoren. Dit is waarschijnlijk de reden dat kratom in lage dosis een stimulerend effect heeft en in hogere dosis een narcotische werking, en dat het niet (sterk) verslavend is.

Als je meer wilt weten over de farmacologie van kratom, kun je deze artikelen op de site van Erowid lezen.
Medisch gebruik
In de traditionele geneeskunde gebruikten de Thai kratom tegen diarree. Een klein aantal mensen gebruikt het om de lustgevoelens tijdens seks te versterken of te verlengen.

Opiumvervanger
In Azië wordt kratom vaak gebruikt als opiumvervanger, wanneer er geen opium voor handen is, of om een opiumverslaving onder controle te houden. Door de mitragynine zou de verslaafde langzaam afkicken van de opium. Binnen enkele dagen stopt de verslaafde het gebruik van de drug, terwijl de mitragynine, die zich bindt aan de delta-receptoren, de behoefte en de ontwenningsverschijnselen vermindert. Mitragynine zou misschien ook kunnen worden gebruikt door verslaafden die niet willen stoppen, maar die hun verslaving in de hand willen houden. In Nieuw-Zeeland is enige tijd geleden een kratomexperiment gedaan met methadonverslaafden. Gedurende zes weken moesten de verslaafden kratom roken op het moment dat zij last hadden van ontwenningsverschijnselen. De afkickers maakten melding van een sterke visualisaties in de vorm van levendige dromen tijdens hun slaap.
In 1999 zei Pennapa Sapcharoen, directeur van het National Institute of Thai Traditional Medicine in Bangkok, dat kratom zou kunnen worden voorgeschreven aan zowel opiumverslaafden, als mensen met een depressie, maar hij benadrukte ook dat verder onderzoek nodig is.

Depressie en angst
Volgens verschillende bronnen heeft mitragynine ook een effect op het humeur en angstgevoelens. Een aantal chemische stoffen in de hersenen bepalen je geestelijke gesteldheid. De meest bekende daarvan is serotonine. De meeste antidepressiva beïnvloeden de aanmaak van deze stof, maar de effecten van serotonine zijn relatief zwak in vergelijking met die van andere neurotransmitters als dopamine en opiaten, die een zeer sterk effect hebben op hoe je je voelt. Dat de meeste chemische medicijnen het serotonineniveau beïnvloeden, komt omdat dit niet verslavend is. Er is echter bewijs dat doet vermoeden dat een gebrek aan opiaten een grotere invloed hebben op depressies en angsten dan een gebrek aan serotonine. Hier zou kratom een rol kunnen spelen. Het is algemeen bekend dat kratom een positief effect heeft op je humeur, maar er zijn nog geen studies gedaan naar het langdurig gebruik ervan.
WAARSCHUWING: depressie en psychische angst zijn chronische ziekten en als hieraan lijdt, moet je een dokter raadplegen. Geef geen kratom aan kinderen!
Attention Hyperactivity Deficit Disorder - Adult (ADHD bij volwassenen)
Er zijn berichten dat kratom ook zou kunnen worden gebruikt om de symptomen van ADHD bij volwassenen te verhelpen, maar er is hier nog weinig over bekend. De stimulerende en euforische effecten zouden een goed middel tegen ADHD kunnen zijn. Nogmaals: geef geen kratom aan kinderen!

Een kort artikel over mogelijk medicinaal gebruik van kratom kun je hier lezen.
Traditioneel stimuleren middel

Kratom, en meer speciaal mitragynine, staat bekend om zijn positieve effect op de geestesgesteldheid. Het stimuleert bovendien het lichaam, waardoor het actiever wordt.
Traditioneel wordt kratom vooral gebruikt als een stimulerend middel door Thaise boeren en arbeiders voor wie de plant een manier is om het harde werk en het arme bestaan te doorstaan. Deze mensen gebruiken vaak dagelijks kratom. Een aantal onderzoeken vonden geen verslavingsproblemen bij dorpelingen die kratom gebruikten, andere wel. Zware gebruikers kauwen 3 tot 10 maal op een dag kratom. De meeste nieuwe gebruikers hebben maar een paar bladeren nodig om het gewenste effect te bereiken, terwijl anderen de dosis met de tijd verhogen tot 10 à 30 bladeren per dag en soms zelfs meer.
Er wordt beweerd dat in sommige delen van het land ouders hun dochter liever uithuwelijken aan een man die kratom gebruikt, dan aan een marihuanagebruiker. Men gelooft dat kratomgebruikers harde werkers zijn, terwijl marihuanagebruikers lui zijn. Dit geloof wordt in stand gehouden door veel gebruikers die zeggen te zijn begonnen met kauwen in de wens efficiënter te kunnen werken en die beweren dat kratom hun meer zin geeft om te werken. De Thaise regering heeft kratomgebruik echter verboden en de plant dezelfde status gegeven als cocaïne en heroïne. Daarmee heeft kratom de twijfelachtige eer te zijn verboden in het land waar het vandaan komt en al eeuwen wordt gebruikt.

Lees meer over kratomgebruik in Thailand in "A study of kratom eaters in Thailand" op de site van Lyceaum.
Recreatief gebruik
De laatste jaren is kratom steeds populairder geworden als drug, vanwege de narcotische effecten die een euforisch gevoel veroorzaken, vergelijkbaar met heroïne - maar natuurlijk minder sterk. Het is een goed alternatief voor echte verdovende middelen, want het bezit en gebruik is toegestaan in de meeste landen (klik hier voor de uitzonderingen) en het is niet sterk verslavend. Er zijn verschillende manieren om kratom in te nemen.
De effecten zijn volgens de meeste gebruikers stimulerend en euforisch, en voor sommigen ontspannend en pijnstillend. Je voelt je euforisch en tegelijkertijd energiek genoeg om normaal te kunnen functioneren, aldus sommige gebruikers. De meeste bronnen noemen een stimulerende werking bij lagere doses, die overgaat in een kalmerende werking bij hogere doses.
Hoofdpijn en lichte misselijkheid zijn mogelijke directe nadelige effecten van kratomgebruik, maar beide gaan meestal na een tijdje weg. Er zijn een aantal andere negatieve uitwerkingen van kratom bekend, die vooral na een langere periode van regelmatig gebruik merkbaar worden.

bron; http://www.kratom.nl

shokora

Wijs gebruiker
Wel uitkijken met mixen zou ik zeggen als je onder invloed van meerdere dingen aan salvia/DMT gaat beginnen kan je nog wel eens bedrogen uitkomen :P

henkie84

Bewuste gebruiker
We hebben wel veel in een korte tijd geplanned maar het zal wel enigzins verstandig gebruikt worden :).

Overigens: ik haal m'n kratom bij de smartshop Sirius, Eindhoven en Roermond, 11.50 voor 10g bruin poeder. Dat oplossen in warm water en naar binnen kiepen. Smaakt, tja, kruidig/modderig, maar is te doen.

hallotje

Bewuste gebruiker
Een candyflip is zeker wel aan te raden voor afsluiter... maar meer wat voor op het einde omdat de katers met mdma wel kut zijn. En een candyflip is best ff oefenen met timing maar echt uniek!

Drank zal ik alleen combineren met wiet maarja.... ik vind drank maar bende. Spacecake vind ik ook slecht te combineren behalve met joints.

Mijn paasweekend is in duitsland.... in een achtbaan en voorlopig compleet nuchter :hearteyes:

Doe niet te gek met combies want die kunnen je weekend wel erg gaan bederven :rolleyes:

Hashja

Bewuste gebruiker
Poe, dat is een aardig weekend.

Mijn kratom komt als een hard zwart stuk extract van 10g.
Laatst geprobeerd met ongeveer 3g à 4g. Wel lekker, mijn kop werd ontzettend rustig.

Ik ben van plan wat pep te regelen voor dit weekend en kratom als afsluiter, ik kan dat spul wel waarderen :)

henkie84

Bewuste gebruiker
Kratom neem ik dus per 10 gram in een keer. Dat geeft een lekker concrete roes.

(Overigens is er ook ketamine aanwezig, werd mij zojuist gesmst :hearteyes: )

Supervlieg

Wijs gebruiker
ik spijker 2 stokken kruislings aan elkaar, hang er allemaal slingers aan, en boven slijp ik een scherpe punt, waar ik een stuk brood doorheen prik. :hearteyes:

Funky Monkey

Badass junkie
lysergine25 zei:
lsd mixen met andere drugs is alleen voor gevorden.
Bedoel je hiermee lvl 70 trippers of lvl 70 drugs misbruikers?

Supervlieg zei:
ik spijker 2 stokken kruislings aan elkaar, hang er allemaal slingers aan, en boven slijp ik een scherpe punt, waar ik een stuk brood doorheen prik. :hearteyes:
En mocht de spijker niet houden, kan je er misschien een diabolo van maken :hearteyes:

Northawke

Wijs gebruiker
Hmm, dat kratom klinkt wel lekker. Ik loop vandaag toch nog langs de smartshop. Misschien dat ik wel even binnenwip voor wat. :mrgreen:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Kratom en paddo's lijken mij wel wat, en spacecake en paddo's zou misschien wel kunnen als je erg gevorderd bent, denk aan de MAO remmers! :wink:

DMT zou ik gewoon nuchter doen als ik jou was, DMT overheerst toch iedere drug dus ja... Of je doet het in een jointje dan krijg je de visuals erbij!

Je hebt eigelijk niet echt goede combo drugs hehe, regel wat Keta of 2-Cx zou ik zeggen!! (of een of andere vage RC, ook prima)

Adreno

exsmoker

Bewuste gebruiker
morgen me snoepjes laten testen.... als het vet goeie zijn neem ik er wel een van t weekend................. of twee :mrgreen: :hearteyes:

dfssdfde

Badass junkie
Ik moet monopoly maken in Java voor 8/20 punten, dus veel gefeest zal hier niet worden :(

Maar lekkere stash heb je daar, mocht ik dat hebben, ik zou LSD + MDMA proberen en de rest op het moment zelf nog wel zien :)

Jackthetripper

Experimenterende gebruiker
Jaja..bij mij heeft de paashaas al wat ghb, xtc en speed afgeleverd. :stoned:

Nu het volgende:
Ik heb de combi van xtc en ghb al vaak gebruikt....errug lekker!
Speed heb ik ook gebruikt...maar dan met wat alcohol eerst op.

Is er wat te combineren met Xtc+ghb+speed?

Ik dacht dat speed en xtc samen in iedergeval niet zou werken.
Hoop dat jullie suggesties hebben?

Drientje

DF-koning
Als jij de combi xtc ghb al eens geprobeerd hebt dan kan daar heus wel een lijntje pep bij hoor, no problemo...

X

jcutter

Badass junkie
Mijn paasweekend is inmiddels al begonnen :grin: Ik ga veel sporten en even een scharreltje opzoeken :hearteyes: Geen drugs dit keer.

Drientje

DF-koning
Weet ik veel, je vroeg of het kon niet wat het effect was. Volgens mij kan pep overal bij.(zelfs bij tramadol eigen ervaring) Misschien krijg je wel een love gevoel wat een beetje speedy verdooft is. Ik gok maar wat ik weet het echt niet... Misschien moet je een reportje achterlaten voor de rest van de mensen die het ook willen weten...

Bovenaan