Paddestoelen + MDMA?

023User

Belezen gebruiker
Ik heb nu samen met wat vrienden van me al een heel aantal keer Paddestoelen gebruikt, en tot nu toe alleen maar goede, leuke trips gehad.
Maar toch voelde het steeds of er wat miste - De echte harde visuals, en een chill gevoel.

Dus B en ik gingen aan mixxen denken~ We kwamen uit bij Paddestoelen + MDMA. Na ons wat te informeren op internet hebben we het aan de man in de Smartshop gevraagd en die vertelde ons dat het een hele goede, harde en relaxede trip scheen te zijn.

De juiste dosering zou 200mg Golden Teachers + 80mg MDMA in een capsule zijn. Dat klinkt in mijn oren als nogal weinig.

Dus, beste DFérs, wie van jullie heeft dit goedje wel eens uitgeprobeerd en kan mij helpen met de dosering? :grin:

Bengt

Bewuste gebruiker
Dat lijkt me wel nog een heel voorzichtige dosering.
Als je al meer getript hebt kun je gerust een portie gebruiken+ je mdma.
Over doseringen met amfetaminen weet ik niks.

023User

Belezen gebruiker
Nou wat het dus is, ik heb vaker getript op Paddo's. Nu zo'n 3 keer.
MDMA heb ik in meerdere vormen gebruikt, waar ik zwaar hard op ging ongeacht de dosering. Dus ik ben nogal bang dat ik snel teveel neem, dat 200-80MG is inderdaad wel erg weinig, maar ik post dit topic ook om een goede dosering te vinden. :)

Ik zou graag wat ervaringen willen horen, als mensen die hebben. ^^

Goanaut

Bewuste gebruiker
200 mg paddestoelen? Voel je daar uberhaupt iets van dan.. Zelfs gedroogd is een normale portie al 1000 - 3000 mg, soort-afhankelijk.

Bovenaan