Trip rapport van oudere yogasnuiver 😎

troksky

Belezen gebruiker
Beste ,

Vrijdag MDMA genomen samen met vrouw die tripsiter was.
Al een paar weken NAN , creatine en alcar genomen om de toxiciteit min of meer te verminderen.
Veel gelezen op dit forum over lichaamstemperatuur, dosering,set en setting enz
Nu ik weeg 100 kilo en koos er voor 80 minigram MDMA met 30 minigram bij te nemen.
Kamertemperatuur was beneden de 18 graden en ik geen cafeïne maar wel vitamines genomen.
Reden om MDMA te gebruiken is omdat praktisch met elke drugs niet goed gaat .
Alcohol is voor mij echt een kwade dronk.
Wiet werk ook niet goed en na een paar bad trips van paddestoelen...
Mijn adhd medicatie heb ik ook wat achterwege gelaten maar ik verlangt zoals iedere mens om eens wat rust .
MDMA lijk mij interessant omdat de magie snel is uitgewerkt en de he best de periode van 3 maanden respecteert om dat gevoel te hebben.
Ook geen kwade dronk en lief tegen partner zijn speelt mee.
Laten we zeggen dat ik het risico zo klein mogelijk probeert te houden.

Hoe was de trip ? het kwam heel snel op en ik voelde de typische MDMA gloed.
Heel liefdevol tegenover mij partner met duidelijke voorkeur om te knuffelen hoewel mijn erectie het nog deed. Constant zin om te kussen en te knuffelen en gestreeld te worden.
Mijn partner vond het ok en had zelf ook een leuke namiddag.

kortom heel leuke namiddag wel deed extra dosis deed niet zo veel meer en 80 minigram voor 100 kilo is wel genoeg vind ik.
tijdstip was 13 uur en uitwerking 16 uur.
Nu wel harde hoofdpijn toen het uitgewerkt was en dat was minder.
blijkbaar is de hoofdpijn meer aanwezig bij lagere dosis

ik heb wel een hele gezonde maaltijd genomen maar ondanks 9 uur slaap en meer de volgende dag toch wat brak.
Nu de kater bij alcohol is maal 10.
ik ben nog gaan joggen en heb een actieve dag gehad wel wat melig en toch angstig dat ik te hard met mijn gezondheid aan spelen ben.

tegen de avond was alles wat gesetteld en nu vandaag in de ochtend voel ik mij normaal.
Ga ik dit nog doen?

ik denk het wel maar ik heb ook in mijne agenda gezet wanneer het kan.
De set en setting zijn ook van belang.
Thuis , veilige omgeving en met mooie voorbereiding. wat leuke romantische muziek , lavendel geur en partner die er ook zin in heeft.
Mijn partner haat alcohol en wiet omdat haar vader op 53 jaar is gestorven aan alcohol verslaving.
Zij heeft liever om de 3 a 4 maand een MDMA trip 100 keer beter dan een biertje per dag.
Persoonlijk denk ik dat met mijn adhd inderdaad verslaving gevoelig ben en dit een betere oplossing is.

Verder iedere bedankt voor de adviezen.
In heb heel veel opgezocht en opstoken over de toxiciteit van MDMA.
Het blijft een drug en er zijn altijd gezondheidsrisico's maar ik tracht het te beperken.

groetjes,

Bovenaan