Als koppel mdma gebruiken

troksky

Belezen gebruiker
Beste

Nu heb ik dit forum doorgelezen en ik moet zeggen dat de angst voor hersenschade wel groot is.

Net zoals veel mensen verlang ik ook eens in een roes te raken
Nu alcohol is bij mij not done wegens een kwade dronk ben geheelonthouder geworden

Wiet ga ik slecht op enz...
Mdma is leuk maar de dosis moet echt bij laag zijn.

Wat is mij vraag ? om het risico van schade te beperken denk ik absoluut onder de dosis van 1 mg per kilo te blijven en om de 6 maand

Ik heb nu eenmaal adhd en wat trauma opgelopen
Im vind het fijn om dat met mij vrouw te gebruiken in een veilige omgeving en op een avond als cadeautje

Nu is dat gebruikt ook zo schadelijk?
De dosis beperken tot 0,75 mg per kilo.
Geen overhiting.
Gezond eten en slapen. Dus gebruiken om 14 uur zodat je zeker een gezonde nachtrust heb.
Vitamines.

Ik vind dat nu heet bijzonder om dat met je partner te doen en gezien mijn adhd en gevaar voor verslaving lijkt mij dat de manier om toch eens een uitje te hebben.

met vriendelijke groeten

Stratora

Bewuste gebruiker
Gezond eten en slapen. Dus gebruiken om 14 uur zodat je zeker een gezonde nachtrust heb.
Vitamines.
Je benaderd het al goed vind ik, niet te hoog doseren, maanden tussen gebruik, goede voeding, rust, extra vitamines.
Ik denk dat vooral supplementen als Vit E, Vit C als anti-oxidanten een goede aanvulling zijn net als extra omega -3 supplementen(visolie) en N-L-Acetyl Cysteine (Nac).
Misschien vind je een micro dosering met truffels ook wel prettig en dat kun je vaker doen.

Knulletje

Experimenterende gebruiker
Beste

Nu heb ik dit forum doorgelezen en ik moet zeggen dat de angst voor hersenschade wel groot is.

Nu alcohol is bij mij not done wegens een kwade dronk ben geheelonthouder geworden

Wat is mij vraag ? om het risico van schade te beperken denk ik absoluut onder de dosis van 1 mg per kilo te blijven en om de 6 maand

Im vind het fijn om dat met mij vrouw te gebruiken in een veilige omgeving en op een avond als cadeautje

Geen overhiting.
Vitamines.

Ik vind dat nu heet bijzonder om dat met je partner te doen en gezien mijn adhd en gevaar voor verslaving lijkt mij dat de manier om toch eens een uitje te hebben.

met vriendelijke groeten

100% schade uisluiten= niet gebruiken!

Maar is het mogelijk permanente schade op te lopen bij gering gebruik? (dosering en frequentie) lees je daar eens over in op 'het net'. Volgens mij is die kans minimaal. Tenzij er misschien sprake is van medicatiegebruik en/of andere niet vermelde aandoeningen, dan gaat die theorie niet meer op denk ik..

Een 'M' momentje met partner kan heel waardevol zijn dus ik snap het verlangen maar tegelijkertijd de bestaande "zorgen".
Indien de zorgen de overhand nemen, gewoon niet (meer) aan beginnen. Het is de bedoeling vooraf ontspannen te zijn en samen uit te kijken naar 'de high'.

Plex

Badass junkie
Beste

Geen overhiting.
Vitamines.

met vriendelijke groeten
Uiteraard is er spraken van enige "schade". Maar die hersteld zich ook weer. Zeker met verantwoord gebruik. Al helemaal als ik jouw aanpak hoor zal je lichaam zich vrij snel en gemakkelijk herstellen. De hersenschade is dan ook vooral wanneer mensen veel en frequent gebruiken, niet slapen, eten, drinken, oververhitting etc. Zolang je de dag erna een beetje een rustdagje pakt komt het wel goed.

_shikantaza

Badass junkie
Beste

Geen overhiting.
Vitamines.

met vriendelijke groeten
Als je het doet zoals je beschrijft zit je wel goed. Misschien nog als extra maatregel ieder uur een glas water drinken. Kan je ook uit je flow halen alleen. Niemand kan je garanderen dat je niets beschadigt. Als je schade uit wilt sluiten zit er maar 1 ding op en dat is niet gebruiken. Maar er zijn hele volksstammen groot geworden met MDMA inmiddels en voor zover ik weet richt het stukken minder ellende aan dan de alom geaccepteerde Alcohol.

troksky

Belezen gebruiker
Alcohol! levensgevaarlijk voor mij als adhder.
Juist om de sociale schade te beperken ben ik over gegaan op mdma.
Denk inderdaad dat gebruikt om half jaar met genoeg slaap enz.. de shade beperkt wordt.

Een mens moet iets hebben.

StraatPiraat

Badass junkie
Oh vertel mij wat! Dat knuffelen en die connectie die je voelt is something else met mdma, echt uniek.
Je benaderd het al goed vind ik,
Ik heb er geen twijfel over dat dit helemaal goedkomt, man is beter voorbereid dan ik in 8 jaar misbruik bij elkaar opgeteld haha.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Je kan ook te weinig MDMA nemen waardoor de effecten niet in balans zijn. Dan kan je het beter niet nemen imo.

De risico's zijn via de omgeving goed onder controle te houden. Zorg er bijvoorbeeld voor dat de kamertemperatuur niet te hoog is en ga niet in bad. Verder niet te veel water drinken. En zorg ervoor dat je op een veilige en comfortabele plek bent.

Een lage dosis nemen is een goed idee, maar je kan ook overdrijven. Eén keer 80 milligram nemen is een prima dosis. MAPS doet dat ook met proefpersonen tijdens wetenschappelijk onderzoek en dat heeft niet tot gezondheidsincidenten geleid.

troksky

Belezen gebruiker
denk ook ben 96 kilo en 100 milligram tot 150 Milgram en om de 6 maand, misschien best in de voormiddag zodat je uitgerust en genoeg slaap erna hebt . Natuurlijk met gezonde voeding ervoor en erna en voldoende beweging. Ik denk zelf creatine, omega vetzuren en rode vruchten een week op voorhand en erna voldoende te consumeren. Blijkbaar is oververhitting nog het schadelijks dus de Arco op 18 graden. Met mijn adhd ben ik natuurlijk voorzichtig met mij hersenen.. ik mis al een gelukshormoon... Maar iedereen wil eens wat rust in zijn hoofd .

troksky

Belezen gebruiker
Nog een doordenkertje.. creatine zorg voor betere vocht balans in je hersenen.. mij lijkt het aangewezen om dat ook te gebruiken

Plex

Badass junkie
Nog een doordenkertje.. creatine zorg voor betere vocht balans in je hersenen.. mij lijkt het aangewezen om dat ook te gebruiken
Creatine duurt wel lang voordat het ook een saturerende werking heeft. In de spieren temminste. Mocht dit daadwerkelijk helpen lijkt het me dat je de creatine al een tijdje van tevoren moet nemen... maar misschien dat het de hersenen sneller satureerd?

troksky

Belezen gebruiker
Creatine duurt wel lang voordat het ook een saturerende werking heeft. In de spieren temminste. Mocht dit daadwerkelijk helpen lijkt het me dat je de creatine al een tijdje van tevoren moet nemen... maar misschien dat het de hersenen sneller satureerd?
Je moet wel een paar weken.. 3 minstens op voorhand nemen maar het is een interessante piste.

• Like
Waarderingen: Plex
Bovenaan