troksky
Belezen gebruiker
Beste
Nu heb ik dit forum doorgelezen en ik moet zeggen dat de angst voor hersenschade wel groot is.
Net zoals veel mensen verlang ik ook eens in een roes te raken
Nu alcohol is bij mij not done wegens een kwade dronk ben geheelonthouder geworden
Wiet ga ik slecht op enz...
Mdma is leuk maar de dosis moet echt bij laag zijn.
Wat is mij vraag ? om het risico van schade te beperken denk ik absoluut onder de dosis van 1 mg per kilo te blijven en om de 6 maand
Ik heb nu eenmaal adhd en wat trauma opgelopen
Im vind het fijn om dat met mij vrouw te gebruiken in een veilige omgeving en op een avond als cadeautje
Nu is dat gebruikt ook zo schadelijk?
De dosis beperken tot 0,75 mg per kilo.
Geen overhiting.
Gezond eten en slapen. Dus gebruiken om 14 uur zodat je zeker een gezonde nachtrust heb.
Vitamines.
Ik vind dat nu heet bijzonder om dat met je partner te doen en gezien mijn adhd en gevaar voor verslaving lijkt mij dat de manier om toch eens een uitje te hebben.
met vriendelijke groeten
Nu heb ik dit forum doorgelezen en ik moet zeggen dat de angst voor hersenschade wel groot is.
Net zoals veel mensen verlang ik ook eens in een roes te raken
Nu alcohol is bij mij not done wegens een kwade dronk ben geheelonthouder geworden
Wiet ga ik slecht op enz...
Mdma is leuk maar de dosis moet echt bij laag zijn.
Wat is mij vraag ? om het risico van schade te beperken denk ik absoluut onder de dosis van 1 mg per kilo te blijven en om de 6 maand
Ik heb nu eenmaal adhd en wat trauma opgelopen
Im vind het fijn om dat met mij vrouw te gebruiken in een veilige omgeving en op een avond als cadeautje
Nu is dat gebruikt ook zo schadelijk?
De dosis beperken tot 0,75 mg per kilo.
Geen overhiting.
Gezond eten en slapen. Dus gebruiken om 14 uur zodat je zeker een gezonde nachtrust heb.
Vitamines.
Ik vind dat nu heet bijzonder om dat met je partner te doen en gezien mijn adhd en gevaar voor verslaving lijkt mij dat de manier om toch eens een uitje te hebben.
met vriendelijke groeten