Paddestoelen + speed

siriusmushroom

Experimenterende gebruiker
Wat verteld jouw gevoel je hierover?

Ik kan niemand nog dingen aanraden nog afraden, maar wat verteld jouw gezond verstand je hierover?

Wat is jouw intentie bij het gebruik van beide middelen? Indien je enkel wat lol en plezier of whatever wilt hebben dan nog kan ik me veel betere ideeen voorstellen als dat wat jij hier oppert.

Voor mezelf staan paddestoelen op een speciaal plekkie en deze combo zou hen geen eer aan doen.

Ik snap zelf ook niet hoe mensen uberhaupt hierop uitkomen? Eten jullie wel genoeg paddestoelen? Ikzelf heb nog nooit behoefte gehad aan MEER als ik paddestoelen gebruikte.

Lichamelijk denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken, wat dit geestelijk met je kan doen weet ik niet, dit is een combo die ikzelf namelijk nog nooit heb geprobeert, laat staan aan gedacht heb om te doen.

Northawke

Wijs gebruiker
Speed schijnt je sneller uit je trip te halen. Volgens mensen die ik ken en die zelf de combinatie gebruikt hebben, dan.

Het lijkt me hoe dan ook een slechte combinatie.

buzzy

Badass junkie
Ik ga denk ik lekker puur peddelen zonder synthetische drugs zoals speed erbij, vorige keer paddo's was in combinatie met 3 kletsers en ik happy flipte hem net iets te hard... :P

lichtendonker

Belezen gebruiker
Ik heb gisteravond nog paddo's gebuikt (hawaian!) en heb een hele goede trip gehad ondanks de speed die we twee uur ervoor nog hadden gehad. :hearteyes:
Kan naar mijn weten dus prima gecombineerd. Ik denk wel dat je het niet vlak achter elkaar moet gebruiken maar met geruime tijd ertussen. Da's mijn ervaring :)

Bovenaan