• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

paddestoeltrip op mijn eentje met MAO-remmers

Nimfie

Newbie
dit is toch al van een 2 maanden geleden , ik besloot om eens in mijn eentje te trippen op mijn kamer.
het was een zaterdag nacht , mijn moeder ging slapen rond 22u en ik zat nog aan de pc.
ik had vantevoren wel fruitsap ghaald (voor de vit.c , pept trip fel op) en 65% pure chocolade (de mao-remmer waardoor je veel feller tript)
ik haalde boven mijn bakje paddestoelen (6 stengels denk k dat er in zaten) en ik begon ze voor de computer op te eten.met telkens een stukje chocolade tussen een stengel en een slokje Appelsientje :P
baaaah , ik heb bnog nooit zo'n vieze mexicaantjes gehad, kreeg ze echt moeilijk binnen en wat voor een bekken dat ik trok hahaha.
Toen ik het hele bakje ophad ging ik maar wat msn'n en met wat muziek op achtergrond.
aangezien mijn vrienden op msn wisten dat ik net paddo's had gegeten werd ik om de 5 mintuen bestookt met vragen als 'voel je al iets?' ---'beweegt het toetsenbord nie?' hahaha.
droge humor :mrgreen:
na een 20 min. moest ik toch zeggen tegen mijn kameraden dat ik offline ging en op mijn bed ging liggen want dat ik heel duizelig werd.

ik liep naar de boven en moest me al vasthouden aan de trapleuning en zat in mijn eigen te giechelen.
toen ik mijn kamer binne wandelede liet ik mij hysterisch grinnikend op mijn donsdeken vallen en dook 'spelend dat ik een soort trol was' gniffelend onder mijn donsdeken en maakte een deken-tent :P

op mijn mp3 had ik vantevoren een lijst samengesteld met muziekjes van Ravi Shankar en andere indische nummers.en ook wat oldskool rave.
ik dacht dat het wel plezant zou zijn als ik mijn kat uit de badkamer zou halen (waar die altijd slaapt) en ze bij mij te houden.
vanaf ik mijn kat (een siamese) op mijn bed laat vallen komt ze vol aanbidding om mij heen draaien en kijkt met supergrote ogen continue naar mijn gezicht.best wel eng op den duur haha.
ik begon nu echt wel fel te trippen en zag mijn schilderingen op mijn muren helemaal golven en bewegen , ik had zo soort krullen op mijn muur geschilderd ooit en die dropen nu als vloeibare inkt van mijn muur af op de grond.
ik begon weer te giechelen en kroop over de vloer naar die druipende 'verf' maar ik voelde natuurlijk geen substantie op de vloer.
toen kroop ik weer in mijn bed en zette mijn indische meditatie muziek op .
ik werd meegevoerd door de paddestoel doorheen de tijd , eqypte , de romeinen , graanvelden , hierogliefen , oude mensen , tekeningen en gezangen zweefden door mijn hoofd en de kamer .
mijn kat begon echt extreem raar te doen en haalde mij trug uit mijn trance , ze zat op mijn buik keihard te klauwen met haar poten voor bij de verteerde paddo's in mijn maag te geraken , haar kopje leek des duivels en zag er (als siamese) supereng uit , en ze miauwde echt heel raar , helemaal bezeten voor in mijn maag te komen , ik schok me dood
haar kopje veranderde in een mensen gezicht met veel rimpels en helblauwe ogen en ik gooide ze vant verschieten op de grond en zei kordaat dat ze daar moest blijven .
er was geen houden aan , die kat.
uiteindelijk heb ik ze bij haar nekvel gepakt en trug in de badkamer gezet.

toen ik trug in mijn kamer kwam moest ik heel erg piesen dus ik ging op de emmer die ik daarvoor klaar had gezet (al ik paddo's pak moet ik altijd 434345 keer piesen en ik wou mijn mama nie wakker maken)
opeens werd ik kotsmisselijk van alle energieen die ik precies opnam uit mijn kamer en liet ik me op de grond vallen met de handpalmen op mijn tegels , en ik stelde me voor dat mijn energie terug vloeide in de grond.
dat hielp al meteen.
toen kroop ik trug in bed , en belandde ik weer in een diepe trance met beelden uit de oudheid , toen ik na een tijdje weer bijkwam besefte ik dat ik de hele tijd al ja aan het knikken was naar iets boven mij.en dat ik zei dat ik het begreep.
volgens mij stond ik nu in diep contact met de paddestoel.
toen heb ik nog heeeel lang heeeel wazig liggen trippen en tegen 8u smorgens was ik uitgetript en kon ik gaan slapen.

dus in principte heb ik met die mao remmers, 9u liggen trippen en nie zo lichtjes ook !
tis iets wat ge wel met ervaring moet doen amai , echt heeel fel
nouja tis misschien weer met een plots einde mijn report , maar ik HAAT typen :tongueout:

:wave:

als iets wilt weten , raag maar :wink:

De jongen

Bewuste gebruiker
Waaw echt een super trip. Vooral dat van de oudheid, romeinen, egyptenaren enzo vind ik super om te lezen.

Interesseer je je voor deze dingen uit de oudheid of kwam het echt geheel door de trip naar boven?

liquid state

Belezen gebruiker
Vette trip inderdaad. Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat mijn kat me aanviel. Mijn kat die doet altijd juist extra lief.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
cool verslag. Moet toch wel een heel andere ervaring zijn denk ik als je helemaal alleen tript.

paupie

Bewuste gebruiker
leuk report :)

mijn kat vind ik ook maar raar doen als ik trip :tongueout:. Maar ik vind zo'n beestje dan wel heel facinerend :)

liquid state

Belezen gebruiker
kan het niet misschien zijn dat het leek of je kat je aanviel maar eigenlijk gewoon iets wilder je buik prakte(ik vind het altijd prakken als ze voor dat ze ergens gaan liggen het voorwerp of je broek kneden)

Carlitos

Badass junkie
He leuk verhaal. :sunglasses: Nja, report.
Ga vanaafvond ook maar is 10 gram truffels eten in me eentje op kamer.
Word eerste keer.

Klinkt vet, ben benieuwd naar het mijne ..

Nimfie

Newbie
@ bdk , nee bij mij wekt vt C. de mushi's en Acid juist op , ik trip veel harder dan...
maja , bij mij gaat alles omgedraaid , als vrienden zegge mmm da tripke vind k nie zo denderend , dan trip k weer tegen de sterren op , en van alle dope ga ik al bijna trippen dus ,2 pilletjes : trippen , paar lijntjes s. : trippen , lachgas , 5 minuten garantie gekleurde mandala's zien en gezichten zien met mijn ogen dicht....etc etc etc
nuja ik bedoel ma , bij mij werkt alles zeer goed én versterkend

@liquid state , dat hoopte ik ook maar mij kat gaat nooit op mijn buik liggen of op mij ofzo... das een heel afstandelijke...
maar sinds die nacht zit ze naar het schijnt elke keer als ik op stap ben voor mijn duer uren te miauwen en nu wilt ze bij mij slapen enal , dies kei aanhankelijk geworden sinds die trip....
riellie wierd
:)

what can i say , iek ben één tripkiendje :hearteyes:

Pepnoize

Belezen gebruiker
Nimfie zei:
@liquid state , dat hoopte ik ook maar mij kat gaat nooit op mijn buik liggen of op mij ofzo... das een heel afstandelijke...
maar sinds die nacht zit ze naar het schijnt elke keer als ik op stap ben voor mijn duer uren te miauwen en nu wilt ze bij mij slapen enal , dies kei aanhankelijk geworden sinds die trip....
riellie wierd

zieke shit ! zou ik heel grellig vinden :grin: mooi beschreven trip trouwens, heb hem vol intresse gelezen.

groetjes

DreamWeaver

Badass junkie
Pepnoize zei:
Nimfie zei:
riellie wierd

zieke shit ! zou ik heel grellig vinden :grin: mooi beschreven trip trouwens, heb hem vol intresse gelezen.

groetjes

Liev poeske :hearteyes:

eliXer

Experimenterende gebruiker
lol, wel een leuke trip zo te horen maar ik doe het liever met vrienden ofzo dat lijkt me wel leuker :P

Goanaut

Bewuste gebruiker
Echt een supercool report om te lezen terwijl je stoned van de hash bent. =) Coole trip, ik ging bij m'n eerste keer Hawaiiaanse in me uppie ook echt loei- en loeihard.

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Doodkapje zei:
Nimfie zei:
een siamese kat is inderdaad nie pluizig maar wel kortharig :wink:

ik denk dat jullie een heilige birmaan bedoelen...

http://images.google.be/images?hl=nl&q= ... maan&gbv=2

kijk maar... :wink:

ow en dit ras heeft ook een eigen verhaal waarom enkel de poten en oren donker worden maar dat ben ik al weer lang vergeten... :rolleyes:
Lees, en huiver....

Op een avond overvielen Thaise plunderaars de tempel. Hierbij raakte de hogepriester Mun-Ha ernstig gewond. Toen hij stervende was, verzamelde hij al de monniken om zich heen bij het beeld van de godin. De kat Sinh was er ook deze zat met zijn poten op het witte haar van zijn meester. Op het moment dat de hogepriester stierf zagen de monniken een wonder gebeuren. De kat veranderde van kleur; zijn lichaam werd goudkleurig als het beeld van de godin, zijn oren neus en poten namen de kleur van de aarde aan. Zijn ogen werden saffierblauw, zoals de ogen van de godin. Slechts zijn poten die het haar van de hogepriester raakten, bleven sneeuwwit. Langzaam draaide het dier zijn hoofd naar de zuidelijke poort en bleef in die richting staren. De monniken begrepen dit teken en sloten snel de poort.Hierdoor werd de tempel gered. Zeven dagen lang zat de kat Sinh onbeweeglijk en keek de godin recht in de ogen. Zo stierf hij en bracht hij de ziel van Mun-Ha naar de godin Tsun-Kyan-Kse.

Spannend he, die Birmaanen :wave:

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Serieus ik snap niet dat dit echt kan gebeuren bij hallicuneren =/
Bij 300µg LSD was ik aardig van de kaart maar dat komt blijkbaar niet eens in de beurt van de hallicunaties die ik hier lees.

Soma

Bewuste gebruiker
MichaelMayhem zei:
Serieus ik snap niet dat dit echt kan gebeuren bij hallicuneren =/
Bij 300µg LSD was ik aardig van de kaart maar dat komt blijkbaar niet eens in de beurt van de hallicunaties die ik hier lees.

Ik denk dat een groot deel van je trip bepaald wordt door hoe je je voelt en waar je je bevindt. Set en setting dus.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Nimfie zei:
opeens werd ik kotsmisselijk van alle energieen die ik precies opnam uit mijn kamer en liet ik me op de grond vallen met de handpalmen op mijn tegels , en ik stelde me voor dat mijn energie terug vloeide in de grond.
dat hielp al meteen.

Hmm apart, wat was er mis in je kamer dan, of met de energieen in je kamer? Enig idee waar dit opeens vandaan kwam?

Creatief opgelost, dat wel :)

Katten kunnen voor extreme rust maar ook voor extreme onrust zorgen tijdens een trip XD

Bovenaan