paddo 2 vraagjes :)

minn

Badass junkie
heeeeeeeeee :grin:
ik had eventjes een aantal kleine vraagjes over paddo's

- hoeveel geld geef je ong uit aan een trip ? een portie tog ofzo? en hoe duur is dan 1 portie
(wij doen t voor de eerste keer)
- hoelang duurt de trip ong?

thx ! :grin:

Bal0n

Badass junkie
Je bent 15 toch? Dat is wel heel vroeg hoor, ik zou nog even wachten. Bovendien dacht ik dat je alleen maar alcohol en weed zou doen? :wink:

Het kost tussen de 10 en 15 euro per portie, ligt eraan waar je het haalt. Ik zou de eerste keer ZEKER niet meer dan een half portie doen, zeker niet op jouw leeftijd :wink:. En dan duurt het ongeveer 4 - 6 uur :).

minn

Badass junkie
hmm..
ik bn miss wel jong. maar in mn hoofd niet, en qua lichaam ook niet :)
en kdoe t met 2 jongens van 19 en 18 ..
komt wel goed !

kzal n tripreport uitbrengen oke ? :P

thx voor de infoo :grin:

minn

Badass junkie
ohja.. alleen maar alcohol en weed, ach ..
1 keertje paddo's moet kunnen toch?
ik wil t al proberen vanaf mn 13e :)

Bal0n

Badass junkie
Ik ken je natuurlijk niet, maar ik dacht ook dat ik volwassen was toen ik een maand voor mn 17e verjaardag voor het eerst paddo's deed. Als ik er nu op terug kijk was ik er eigenlijk nog lang niet klaar voor.

Je moet de keuze uiteraard helemaal zelf maken, maar ik zou het anders doen :).

minn

Badass junkie
Bal0n zei:
Ik ken je natuurlijk niet, maar ik dacht ook dat ik volwassen was toen ik een maand voor mn 17e verjaardag voor het eerst paddo's deed. Als ik er nu op terug kijk was ik er eigenlijk nog lang niet klaar voor.

Je moet de keuze uiteraard helemaal zelf maken, maar ik zou het anders doen :).

misschien heb je gelijk, maar tis voor iedere persoon anders. k heb onderhand zoveel meegemaakt en gezien ..
nja, miss ist ookwel om andere reden..
nah kga weer teveel denken :(

Bal0n

Badass junkie
Begin gewoon laag, als je die 2 kerels goed kent en vertrouwt dan is de kans heel miniem dat je een slechte ervaring hebt hoor. Of het de juiste keuze is, is echter een 2e :).

minn

Badass junkie
Bal0n zei:
Begin gewoon laag, als je die 2 kerels goed kent en vertrouwt dan is de kans heel miniem dat je een slechte ervaring hebt hoor. Of het de juiste keuze is, is echter een 2e :).

hmhm :) voor n hogere dosis heb ik ook geen geld .. duss :wink:

Hempy

Bewuste gebruiker
Paddo's hmm, ikzelve ben ook 15, 6 maanden geleden dat ik voor de eerste keer paddo's deed, 30 gram, was erg leuk, de volgende keer was het 15 gram, philosophers stones, gore smaak; supereffect, 2 uur aan een stuk gelachen, super, volgende keer 60 gram (2porties) mexicaanse, wow :grin: zeker nog eens doen :tongueout: paddo's hebben me meer over mezelf geleerd, tis erg leuk om te doen, en zeker een drugs waar ik niet snel nee tegen zeg, schrijf ff een tripreportje neer als je het gedaan hebt :)

Bal0n

Badass junkie
Jij hebt als 15 jarige 2 porties op? 2 porties is echt mijn uiterste, dat ging zo diep. Egodeath and all.

spacekonijn

Badass junkie
minn zei:
Bal0n zei:

ga naar de sjamaan , die zit bij de ABN amro in de stad.
daar kun je mckennai paddo's halen die zijn heel erg visueel en leuk ( ze duren wel best lang )
en die kosten maar 5 euro per portie , en daar ga je echt hard van dus neem een halve portie

jaja halve portie paddo's is hier net zo duur als een voorgedraaide joint haha :grin:

Hempy

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Jij hebt als 15 jarige 2 porties op? 2 porties is echt mijn uiterste, dat ging zo diep. Egodeath and all.
het was wel intens, maar een egodeath niet echt, ik heb met paddo's altijd het gevoel dat ik naar een film aant kijken ben, een reall life movie, maar een egodeath :hearteyes: lijkt me wel diep

minn

Badass junkie
spacekonijn zei:
minn zei:
Bal0n zei:

daar kun je mckennai paddo's halen die zijn heel erg visueel en leuk ( ze duren wel best lang )
en die kosten maar 5 euro per portie , en daar ga je echt hard van dus neem een halve portie

jaja halve portie paddo's is hier net zo duur als een voorgedraaide joint
haha :grin:

is dat zo jah ?
mja, even iemand zoeken die voor mij wil halen .. :)
de sjamaan bij de ABN amro..
onthouden ..
en wat is best lang?
en waqt bdoel je met visueel?

spacekonijn

Badass junkie
dat je dingen die je ziet heel erg gaan veranderen en draaien , het effect is wat minder psychisch dan de meeste paddo's en meer visueel dus ( in mijn ervaringen dan ).

de smartshop zit naast de pipoos :P

minn

Badass junkie
spacekonijn zei:
dat je dingen die je ziet heel erg gaan veranderen en draaien , het effect is wat minder psychisch dan de meeste paddo's en meer visueel dus ( in mijn ervaringen dan ).

de smartshop zit naast de pipoos :P

dankuu dankuuu dankuuu :grin:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
minn zei:
is dat zo jah ?
onthouden ..
en wat is best lang?

Laat die gasten het voor je halen zou ik zeggen :P

Bereid je goed voor, veel succes & plezier!! :)

minn

Badass junkie
Sweet_Shadow zei:
minn zei:
is dat zo jah ?
onthouden ..
en wat is best lang?

Laat die gasten het voor je halen zou ik zeggen :P

Bereid je goed voor, veel succes & plezier!! :)

jaa, dat had k ookal bedacht , mr kweetniet of ze dat willen ..
anders vraagk spacekonijn ?:P :wink:

we gaan t zaterdagaaf, de 28e doen :)
zinnin !!:grin:

BacingsPen

Badass junkie
spacekonijn zei:
minn zei:
Bal0n zei:

jaja halve portie paddo's is hier net zo duur als een voorgedraaide joint haha :grin:

Ckr, ik ga daar van de zomer m'n paddo's halen :grin:

Mac...

Badass junkie
Ja zeker bos is echt zwaar vet om te trippen, alleen jammer dat je nog wel eens mensen tegen wil komen die je "rare" gedrag maar niet kunnen verklaren. Ach ja, Fok the world, the world is ours :)

Dr. Tommy

Badass junkie
Mac... zei:
Ja zeker bos is echt zwaar vet om te trippen, alleen jammer dat je nog wel eens mensen tegen wil komen die je "rare" gedrag maar niet kunnen verklaren. Ach ja, Fok the world, the world is ours :)

inderdaad!

BacingsPen

Badass junkie
kaalkopje zei:
je wil het van de zomer doen omdat je dan naar buiten kan?

jup, ik verw8 niets meer te willen weten van materialisme en alle luxe waar ik nu aan gewend ben

verder is het dan lekker warm, zonnetje, fluitende vogeltjes, etc etc

Ik ben dan uit m'n winterdip en zoek een moment uit dat ik een zomergevoel heb

En nog wel meer :)

owja, en ook omdat ik vind dat je het nemen van paddo's zo lang mogelijk moet uit stellen!!!

Dr. Tommy

Badass junkie
SpacingBen zei:
kaalkopje zei:
je wil het van de zomer doen omdat je dan naar buiten kan?

jup, ik verw8 niets meer te willen weten van materialisme en alle luxe waar ik nu aan gewend ben

verder is het dan lekker warm, zonnetje, fluitende vogeltjes, etc etc

Ik ben dan uit m'n winterdip en zoek een moment uit dat ik een zomergevoel heb

En nog wel meer :)

owja, en ook omdat ik vind dat je het nemen van paddo's zo lang mogelijk moet uit stellen!!!

in het bos trippen is zo gaaf :)

was het maar zomer :)

BacingsPen

Badass junkie
:)

idd! dan zat ik nu heerlijk buiten in het zonnetje, wie weet wel bezig voor school...

Dat wordt mijn nieuwe voornemen, tegen de tijd dat je zonder jas buiten kan zitten, ga ik alle achterstand inhalen voor zover mogelijk :grin:

caatje

Badass junkie
SpacingBen zei:
:)

idd! dan zat ik nu heerlijk buiten in het zonnetje, wie weet wel bezig voor school...

Dat wordt mijn nieuwe voornemen, tegen de tijd dat je zonder jas buiten kan zitten, ga ik alle achterstand inhalen voor zover mogelijk :grin:
zonnetje???? tis hier bar brrrrr

Weet iemand ook of er onderzoek naar gedaan is in wat voor mate mckennai's schadelijk is voor je gezondheid?

Ik ga dezen waarschijnlijk binnenkort proberen, maar wel eerst wat voorbereiding :P
Ik heb de tree of knowledge geluisterd van Terence Mckenna en ik ga het boek food of the gods bestellen :P

Ik heb helemaal nog geen ervaring hier mee maar na de tree of knowledge geluisterd te hebben, heeft Terence Mckenna mij toch nieuwsgierig gemaakt :tearsofjoy:

Bovenaan