Paddo als stimulant

henkie84

Bewuste gebruiker
Vorige week zat ik met een vriend op m'n kamer te zuipen en we kakten een beetje in. Hij kwam - vanwege mijn kweekset - met het idee om een paar kleine paddootjes te eten, alsware het een wakkerschuddende stimulant. We waren niet echt op zoek naar een psychedelische ervaring want hij zat niet zo lekker in z'n vel. Een theetje gezet van vier kleine stoeltjes, opgedronken, en waarempel! Niet wazig in m'n hoofd, geen vervormingen in zicht, etc. , maar lekker fit en zin om gezellig te lullen en dergelijke.

(Die opvolgende avond natuurlijk maar wel even een bruut lekker geconcentreerd theetje gezet waar nog een heerlijke trip uit voortkwam. Ik weet wat ik voortaan pak bij gebrek aan speed of andere stimulanten :)

boterkoek17

Bewuste gebruiker
ik at ze in het verleden in de kroeg in plaats van speed of X en het werkt net zo opwekkend bij kleine hoeveelheden.

:wave:

tijdbom

Experimenterende gebruiker
Hoooo tell me more! Hoe groot moet de dosis ong. zijn? (tov 1 portie)
Ga je ook echt lullen enzo, als bij pep? Hoe lang duurt het opwekkende gevoel ong?
Dit klinkt wel interessant ivm gebrek aan hersenbeschadiging, nachten wakker liggen etc. bij paddo's

Psy High

Belezen gebruiker
Ik ken ook iemand die soms een stoeltje of 2 at voor hij ging feesten, om al in de mood te komen (vrolijk, actief)

azgaza

Badass junkie
Ik trip al een beetje van 1 of 2 paddo's, vanaf 2-3 paddo's kan ik bij mij ook wel al visuals verwachten, en de verwarrende werking komt al bij minder.. bij mij heeft het dus nooit gewerkt als zodanig, ik zou ook nooit in het openbaar paddo's doen om die rede, zelfs geen superlage dosis. Ik vind een lage dosis LSD trouwens wel stimulerend als ik de nacht ga doorhalen, dan hou ik het makkelijk een aantal uur langer vol dan zonder.

pythregius

Bewuste gebruiker
markdj zei:
htweeoo zei:
Wie gaat er dmt zo gebruikén :openmouth:

:confused: Hoor wie t zegt. Je vreet zelf 20 pillen om te hallucineren
pillen vreet je uit recreatieve doeleinden, met die 20 pillen dus om veel een leuke trip uit te lokken aangezien mdma in mda omzet bij bepaalde hoeveelheid, dus hij gaat zen gaang, maar nei te vaak.
dmt moet je niet gebruiken om in slaap te vallen dmt is voor een spiritueel doeleind als je er niet met respect mee omgaat dan kun je nog wel eens een lastige trip krijgen om het te leren begrijpen, of ze trappen je meteen die wered uit :wink:

boterkoek17

Bewuste gebruiker
jcutter123 zei:
Een paar lichte hijsjes van een dmt pijp, maakt je moe. Dus als je niet in slaap kan komen :wink:

toch leuk als tijdverdrijf!
er zijn ook talloze mensen die blowen uit verveling of om in slaap te komen.

iedereen moet toch zelf weten voor welk doeleinde hij of zij het gebruikt.

Hans

Wijs gebruiker
htweeoo zei:
markdj zei:
htweeoo zei:

MDMA wordt omgezet in MDA dat is hallucineren.

Dus als je een beetje stoer wilt doen weet dan iets af van de drugs :wave:

Alleen heeft hij nooit ontkent dat het mogelijk is om te hallucineren op pillen. Dus als je stoer wilt doen lees de post dan goed en denk er rustig over na.

jcutter

Badass junkie
pythregius zei:
jcutter123 zei:
Een paar lichte hijsjes van een dmt pijp, maakt je moe. Dus als je niet in slaap kan komen :wink:

onrespectvol!
Shit, jullie nemen mijn reactie wel erg serieus zeg. Als je als beginner niet volop in een trip kan komen wegens de aanhoudende angst en daarna ontzettend moe is, is het logisch dat ik lekker ga slapen!

boterkoek17

Bewuste gebruiker
jcutter123 zei:
pythregius zei:
jcutter123 zei:

onrespectvol!
Shit, jullie nemen mijn reactie wel erg serieus zeg. Als je als beginner niet volop in een trip kan komen wegens de aanhoudende angst en daarna ontzettend moe is, is het logisch dat ik lekker ga slapen!

do what the fuck ya like, don't bother!\\\

J0rrit

Badass junkie
Hans zei:
htweeoo zei:
markdj zei:
htweeoo zei:

Alleen heeft hij nooit ontkent dat het mogelijk is om te hallucineren op pillen. Dus als je stoer wilt doen lees de post dan goed en denk er rustig over na.

idd.

htweeoo

Bewuste gebruiker
Hans zei:
htweeoo zei:
markdj zei:
htweeoo zei:

Hij beweert dat ik MDMA misbruik :wink:

markdj

Experimenterende gebruiker
htweeoo zei:
markdj zei:
htweeoo zei:

Knuppel. Denk je dat ik dat niet weet.
Het gaat erom dat je zelf drugs 'misbruikt' en hier iemand op de vingers gaat tikken

Bovenaan