Paddo Badtrip

Space

Newbie
eey.

ik wil deze week graag mexicaanse paddos proberen ik heb best veel over paddoos gelezen en zo ook over de onderwerp badtrip

ik ben bang dat ik een badtrip ga krijgen want op school enz gaat het ook niet goed ik heb gelezen als je paddoos gaat eten dat je vrolijk moet zijn?

wat is julie advies moet ik het nu deze week nog eten
of moet ik het laten rusten tot een andere tijd ?

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
ik ga binnenkort paddo's nemem maar ben bang voor een bad trip topic numer 326... zucht
gebruik de zoekfunctie aub
of neem eens de moeite om op het paddo topic te klikken en de namen van de eerste topic eens te checken

welkom op dit forum trouwens :)

982

Bewuste gebruiker
Als je bang bent voor een badtrip, heb je meer kans om een te krijgen..

Mijn tip is altijd, mocht je het toch doen en het gaat niet lekker, ga relax zitten/liggen en laat het over je heen komen.

BacingsPen

Badass junkie
bij het gebruik van paddo's is er zeker kans op een bad trip. Zelfs ervaren gebruikers hebben (vooral als ze net beg innen te werken) te maken met gevoelens die ze niet gewend zijn. Dit kan tot het gevolg hebben dat je in de war raakt, en inderdaad een bad trip krijgt.

Het is belangrijk om je van te voren af te vragen of jij als persoon wel stabiel genoeg bent om paddo's te gebruiken. Als iets je dwars zit waar je nog niet zoveel bij hebt stil gestaan, dan zijn paddo's een zeer slecht idee, zeker in de jong volwassenheid kan dat gevaarlijk zijn.

Echter, wanneer iets je dwars zit, en dat is al jaren zo, dan kan het gebruik van paddo's nog steeds een bad trip op leveren, maar uiteindleijk kan je (vooral wanneer je al op leftijd bent) zeker tot nuttige inzichten komen.

Hoe dan ook, het is nogal afhankelijk om wat voor redenene jij paddo's wilt gaan doen? Is dat om iets nieuws te proberen/te ontspannen/genieten etc. begin er dan nog niet aan! :wink:

Northawke

Wijs gebruiker
Het verschil tussen een bad trip en een good trip is vaak de gebruiker. De een zal dingen als onaangenaam ervaren die de ander als leerzaam ervaart. Ik zou eerst heel wat gaan lezen over paddotrips en hoe er door verschillende culturen mee omgegaan wordt. Daar kom je in mijn mening het verst mee. En dan is het gewoon een kwestie van instelling.

Spor

Wijs gebruiker
Northawke zei:
Het verschil tussen een bad trip en een good trip is vaak de gebruiker. De een zal dingen als onaangenaam ervaren die de ander als leerzaam ervaart.

Helemaal mee eens. Bad trip zit in je hoofd, niet in de drugs. Ik zeg niet dat hij niet bestaat, maar het hangt helemaal van jezelf af. Om te beginnen dus inderdaad je huidige situatie, en hoe "gelukkig" je bent. Maar wat nog veel belangrijker is, wat kun jij aan, wat vind jij wel of niet tof, wanneer gaat het "te hard" ? Ik weet van mezelf dat ik wel van lekker hard hou, maar zo veel als ik neem, en het alsnog geweldig vind (bijv eerst 40+20mg 2C-e en erna een dikke DMT pijp) zouden genoeg andere al helemaal gek worden van de overweldigende dingen die je ziet, en ook wel voelt. Je moet dus voor jezelf inschatten wat jij tof vind en wat niet. Als het eerste keer van iets is, en al helemaal als het eerste keer hallucinogenen is, zou ik beginnen met weinig. Bijpakken kan altijd namelijk, als je te veel hebt gepakt zit je minder goed.

"te veel" kan in het geval van paddo's trouwens alleen betekenen dat je "te hard" (relatief dus) tripped, overdosis paddo's gaat geloof ik niet zomaar, als ik me niet verkeerd herinner bij 1 gram psylocibine, zo'n 100 porties...

Dus: ga blij, vrolijk, gelukiig je trip in, en pak niet teveel :)

Have fun :hearteyes:

Bovenaan