Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
''Ik was iets te laat met het plukken van de paddo's en nu zien de hele kweekset en de kleinere paddo's zwart van de sporen. Moet ik alles nu weggooien?
Nee! Pluk de rijpe paddo's meteen en laat de kleinere exemplaren doorgroeien totdat deze goed zijn om eruit te halen. Je kunt de paddo's die onder de sporen zitten gewoon eten. Het consumeren van de sporen heeft geen negatieve (of positieve) effecten op de werking van de paddo's of je gezondheid.'' http://www.magic-mushrooms-shop.com/nl/faq
Ja, ik was te laat
Ik kwam van mijn werk en zag dat een grote vlezige paddenstoel al enkele sporen op onderstaande had gedropt.
Wat jammer dacht ik, maar gelukkig was het nog beperkt.
Nuja, het zal nog wel een hele tijd duren voor ik ze consumeer, want het is al eventjes geleden nu.
Ik oogst ze overigens altijd allen tezamen en soak het gelijk opnieuw.
Volgens mij zijn de sporen (en de hoeden waar ze uit zijn gekomen) gewoon wat viezer dan de rest. Dat is mijn ervaring in ieder geval. Maar ze werken net zo goed.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.