paddo en sandomigran

mushroom

Newbie
Binnenkort wil ik een keer paddo's proberen. Nu gebruik ik dagelijks sandomigran (onderhoudsmedicatie bij migraine). Heeft iemand ervaring met deze medicatie in combinatie met paddo's?

Mr.jiho

Wijs gebruiker
heb er geen ervaring mee maar volgens mij is het geen probleem hoor
(weet natuurlijk niet hoe zwaar je pillen voor migraine zijn)

Bal0n

Badass junkie
Dan moet je het niet zeggen, misschien heeft het wel vervelende effecten, maar denkt hij het ongevaarlijk is.. :)

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik zeg ook eerst dat ik er geen ervaringen mee heb dus dat het mijn eigen idee is zonder dat ik er wat van weet

ik heb er GEEN ervaringen mee en in MIJN ogen is het geen probleem alhouwen ik NIET weet hoe zwaar de pillen zijn

kan ie mee doen wat ie wilt, als hij een beetje slim is zal hij afwachten naar meer en duidelijker advies

:wink:

Mindless1985

Badass junkie
Ik denk dat het handigste is om het gewoon even netjes bij de apotheek te vragen. Mocht je dat vervelend vinden, stuur ze een mailtje of ga naar een apotheek waar je verder toch nooit komt :) Denk dat zij je er het beste mee kunnen helpen, en als ze zeggen dat het handiger is het niet te gebruiken kun je het wel doen. Als ze zeggen dat het gevaarlijk is moet je het niet doen ^^ Want anders zou je niks aan drugs mogen doen :wink:

Halloo mensjjes,,

Mijn vriendin En Ik Hebben Een Vraagjj.. Wij Willen Graag Een Keer Paddo's Slikken.. Wij willen Alleen Ffe Een Paar Dingentje Weten..

1. Is Het Heel Schadelijk.. En 2. Heeft Het Minder Effect Als je Regelmatig En Heel Veel Blowt??? En 3. Kun Je Er Verslaaft Aanraken..??? En 4. Zijn Ze Duur..?? En 5. Kun Je Ze Bijna Overal Wel Krijgen ( Bij Dealers Dahn Hea :wink: :P)

kuSsjjkuSsjj 2Girliejj With Need For Weed!! :stoned:

Qocaïne

Badass junkie
*_-mJon-_* zei:
Halloo mensjjes,,

Mijn vriendin En Ik Hebben Een Vraagjj.. Wij Willen Graag Een Keer Paddo's Slikken.. Wij willen Alleen Ffe Een Paar Dingentje Weten..

1. Is Het Heel Schadelijk.. En 2. Heeft Het Minder Effect Als je Regelmatig En Heel Veel Blowt??? En 3. Kun Je Er Verslaaft Aanraken..??? En 4. Zijn Ze Duur..?? En 5. Kun Je Ze Bijna Overal Wel Krijgen ( Bij Dealers Dahn Hea :wink: :P)

kuSsjjkuSsjj 2Girliejj With Need For Weed!! :stoned:

eY GIrlY,

1. Paddo's zijn niet schadelijk
2. Paddo's zijn niet minder hevig als je vaak blowt
3. Paddo's zijn niet verslavend
4. Paddo's zijn zo'n €15,- per portie (30gr dacht ik?)
5. Paddo's zijn verkrijgbaar in smartshops.

Voor antwoorden die meer uitgebreid zijn kan je altijd langs gaan naar een smartshop in de buurt. Ze geven daar over het algemeen goed informatie over hun producten.

ps. Z0u Je wIlLen StoPpEN MeT De BreeEzaH TaaL?
Dat leest nogal ongemakkelijk :wink:

haaaijj..
heel erg bedankt voor je uitleg.. we weten nu wel genoeg om het in praktijk te brengen :wink: hahaw.. :)

ps: k azl niet meer van die ritante hoofdletter doen :P

kusSjjkusSjj mJon
:stoned: for live:wink:

mushiemadness

Belezen gebruiker
*_-mJon-_* zei:
haaaijj..
heel erg bedankt voor je uitleg.. we weten nu wel genoeg om het in praktijk te brengen :wink: hahaw.. :)

kusSjjkusSjj mJon

aan jou gedrag te zien lijkt het me toch niet wijs paddo's te gebruiken :confused:
niet onderschatten die handel

Bal0n

Badass junkie
mushiemadness zei:
*_-mJon-_* zei:
haaaijj..

kusSjjkusSjj mJon

aan jou gedrag te zien lijkt het me toch niet wijs paddo's te gebruiken :confused:

En jij kent iemand meteen na 3 posts?

mushiemadness

Belezen gebruiker
Bal0n zei:
mushiemadness zei:
*_-mJon-_* zei:
haaaijj..

kusSjjkusSjj mJon

neen , maar vind dat ze er nogal lacherig over doen

Jeller

Badass junkie
Bal0n zei:
Dat is het probleem hier, weinig slimme mensen :P
wat wil je van drugs wordt je dom :tongueout:

jk, maar veroordeel de mensen niet to dom aub, onverantwoordelijk voor zichzelf vind ik meer passend

zo lacherig ben ik nou ook alweer neit.. ben gwoon altijd vrolijk.. :P hahaw.. maarre,, watte is daar slegt aan dahn..??

hahaw..

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
mushiemadness zei:
*_-mJon-_* zei:
haaaijj..

kusSjjkusSjj mJon

Met die grammatica zegt 1 post al genoeg toch? :grin:
Schat een jaartje of 15,en dan is de vraag idd,is het wel verstandig om paddos te *slikken* hehe :mrgreen:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Waterpijp zei:
Maar ja.. meestal zet het je wel af van deze maatsschappij..

Hoe bedoel je dat precies?Ik heb er geen last van iig,weekends op reis door de weeks een serieuse baan.Mischien vroeger de hippies maar vandaag de dag zijn we meer recreatie trippers volgens mij.

mushroom

Newbie
serieuze reactie

Sommige mensen wil ik bedanken voor de info voor zover dit mogelijk is. Er is weinig info te vinden over de combi met medicatie. De rest wil ik toch even melden dat ik het niet erg volwassen vind om als antwoord op mijn vraag, een niet interessante discussie aan te gaan, over een totaal ander onderwerp. Dit was serieus bedoeld maar ik krijg een zinloze discussie als antwoord.

Qocaïne

Badass junkie
*_-mJon-_* zei:
haaaijj..

kusSjjkusSjj mJon

welcome :wave:
have fun!

en laat ff een reportje achter :)

Bovenaan