Paddo Flashback

Juultjuh

Experimenterende gebruiker
Dag mensen, ik had een paddo flashback trip. Zie hieronder me verhaal.

De situatie:

Ik en een vriend zitten gezellig te kletsen het is 1 uur snachts. Maar eigenlijk mocht die vriend niet eens komen want het was vrij laat. Dus toen werd me pa wakker en kwam boos binnen. Me pa die best wel boos was stuurde die vriend weg.

Daarna kreeg ik een preek. Maar tijdens die preek zei ik iets geloof iets van "sorry, ik blijf maar dezellfde fout maken" en toen kwam dat gevoel alsof ik aan het trippen was. HEEL WEIRD.

Me pa ging dus praten, alles ging de ene oor in en de andere eruit. Toen schudde hij me de hand en zei ik "Sorry, ik zal deze fout nooit meer maken" en toen werd het weer normaal.

Later ging ik op msn, en die vriend was dus online. Die vriend was boos op me want hij vroeg of het mocht en ik zei dus dat het mocht. Nu is ie boos op me. Maar stiekem vond ik dit best grappig (door die flashback).
Maargoed, ik trip nu 'n beetje...ik heb geen visuals of wat dan ook, mn gedachtes trippen nu...

Ik hoop dat dit reportje een beetje duidelijk is voor jullie.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ik kan me ook herinneren dat ik een keer een flashback gehad heb, maar ik kan me niet goed meer herinneren wat er toen gebeurde. Ik weet wel dat het meer visueel was en een beetje rare gedachte kronkel.. Maar ik voelde in elk geval geen mindfuck.

Ik heb ook na mijn laatste keer paddo's zeker 3 weken zo af en toe een lict flitjes gezien zo af en toe ergens in de hoek van mijn beeld.

azgaza

Badass junkie
Ik heb wel visuele flashbacks gehad van paddo's, binnen 3 dagen na de trip meestal kort een moment, meestal de dag erna of die daarna.

teebo

Bewuste gebruiker
ik heb elke keer als ik stoned ben weer het gevoel dat ik aan het trippen ben.
soms zelf als ik nuchter ben, dan begin ik wat te dromen en ziet de wereld er even weer heel anders uit

KoxBox

Badass junkie
Kheb dat ook gehad de dag erna door redelijk wat te blowen zag ik weer heel lichte visuals maar kan ook zijn omdat ik het zo graag wou :wink:

Bengt

Bewuste gebruiker
Als ik blow op een plaats die me doet denken aan een van mijn trips, heb ik ook een onmiddelijk en gevoel van euforie, ook wel wat lichte visuals in mijn ooghoeken.

't onvermijdelijke

Belezen gebruiker
Bij mij was het zo dat het net leek of gras en struiken veel groener leken dan normaal en ook boomstammen leken veel feller van kleur en interessanter om naar te kijken als anders, dit heb ik ook ongeveer 1 tot 2 dagen na het gebruik van paddo´s ervaren.

pepito

Bewuste gebruiker
Laat me raden, je bent 15? zou iig eens even een poosje niet gebruiken en kijken wie je (nuchter) bent. Succes

't onvermijdelijke

Belezen gebruiker
Daar kan ik wat mee...
Voor de duidelijkheid ik ben 20, heb genoeg ervaring met paddo's opgedaan de laatste 3 jaren en vrijwel alle soorten geprobeerd. Eigenlijk alleen maar positieve ervaringen meegemaakt, op 1 keer na ofzo. Ook ben ik niet psychotisch, zoals jij wilt doen geloven. Ik geef alleen maar aan dat ook ik (net zoals andere op dit forum) een soort van flashback heb gehad na het nuttigen van paddo's en dat ik dit slechts 1 of 2 dagen na het gebruik ervan heb ervaren.

Crusher

als je blowt krijg je vaak een flashback . omdat je vitamine C pijl omlaag gaat en voor zolang de paddo's of truffels nog in je bloed zit en dan veel gaat blowen dat je vitamine C pijl omlaag gaat/is en dan krijg je een flashback :hearteyes:

Bal0n

Badass junkie
Eh right, dat slaat echt nergens op. De alkaloiden zijn binnen enkele dagen uit je lichaam. Ik denk eerder dat een flashback toe te wijzen is aan HPPD of PTSD.

azgaza

Badass junkie
Flashbacks zijn gewoon je hersens die zich herinneren hoe ze het gevoel moeten oproepen. Hersens leggen constant nieuwe verbindingen aan en eenmaal aangelegd kan het ook geactiveerd worden.

Doodkapje

Wijs gebruiker
azgaza zei:
Flashbacks zijn gewoon je hersens die zich herinneren hoe ze het gevoel moeten oproepen. Hersens leggen constant nieuwe verbindingen aan en eenmaal aangelegd kan het ook geactiveerd worden.

jij beschrijft precies hoe het is want ik kan van wiet zowel het gevoel van spacen en trippen als van speed terugkrijgen tot paar dagen daarna. :grin:

Crusher

Bal0n zei:
Eh right, dat slaat echt nergens op. De alkaloiden zijn binnen enkele dagen uit je lichaam. Ik denk eerder dat een flashback toe te wijzen is aan HPPD of PTSD.

ja maar het is waar :wave: zelf gevraagd aan een smartshop houder :smoke:

Crusher

sjaartrol zei:
broodplank zei:
lol een flashback kun je alleen krijgen als je geblowt hebt tog ?

volgens mij kan dat ook door alcohol of gewoon zelfs een flashback als je gewoon nuchter bent...

ja dat kan ook wel ma dan heb ik gegoord dat je vitamine C pijl vanzelf een beetje te laag is ofsoiets

flashkop

Bewuste gebruiker
De laatste keer dat ik flashback had, was toen ik aan het weglopen was van politie(had flesje flugel met wat restanten vloei in een combi gegooid, had wel te laat door dat er flikkers inzaten :mrgreen: ) ben ik dus aan het lopen en spring ik een voor de combi onbegaanbaar zandpaadje inen verstop me ergens achter een tuinhuisje als ineens de berg zand die er lag alsook het gras begon te golven, zoals muren bij een trip, zat ook vol met adrenaline en had een heel angstig gevoel, alles is wel goed afgelopen...

Bal0n

Badass junkie
Crusher zei:
Bal0n zei:

Dan moe4t die smartshop houder zich meer gaan informeren :).

Crusher

Bal0n zei:
Crusher zei:
Bal0n zei:

mja het zal wel flashback hoe je het ook krijgt het is gwn leuk :grin:

eliXer

Crusher zei:
Bal0n zei:
Crusher zei:
Bal0n zei:

mja het zal wel flashback hoe je het ook krijgt het is gwn leuk :grin:

alleen in combo met weed, zijn verhaal lijkt me heel onwaarschijnlijk :wink:

Raoulduke

Belezen gebruiker
We hadden een keer tijdens een trip ernstig hard zitten trippen op de cd "Love" van the beatles (aanrader!!!). Die cd stond heel de avond aan en ik voelde me echt 1 met die muziek. Maar in iedergeval, een week later zat ik het alleen te luisteren in bed, en toen kreeg ik ook rare gedachten kronkels en ik dacht af en toe dat ik weer iets zag op de muur.

jullie noemen t gewoon verkeerd, t'is geen flashback maar meer een deja vu.
meestal word het veroorzaakt door dingen die je bekent voorkomen zoals een gespreksonderwerp, een omgeving etc
je valt heus niet terug in je trip, het komt je gewoon vaag bekent voor en dat geeft je een gevoel alsof je tript.
een maat van mij zei een keer iets wat hij precies ook zei toen we een keer aan het trippen waren, toen merkte ik het niet (in die trip) maar toen ik nuchter was en hij zei dat ineens, kreeg ik echt het gevoel alsof ik net paddo's ophad en hij ook.. :beer:

Doodkapje

Wijs gebruiker
De-SpAcE'o NaUt zei:
deja vu (of hoe je het ook schrijft:P) is eigenlijk hetzelfde als een flashback, maar toch anders:grin: :flushed:

déja vu is zelfs geen echte herinnering...meer a flick of the mind.
ik heb al déja vu gehad op plaatsen waar ik nog nooit ben geweest, voelt erg raar aan in je hoofd.

Bovenaan