KoxBox zei:Zoals het nu gaat zal je zeker wel tegen eind volgende week kunnen oogsten!

desiyaboy zei:ik heb een paar vraagjes.. Een verkleuring van licht naar donken (van boven naar beneden) op de hoed van de paddo, maakt dit uit?!
Neen.
Een vriendje raakt de zijkant van de zak aan en komt dus in contact met het vocht, moet ik dit eraf schrapen met bijv. een wattenstaafje of lekker laten zitten?
Gewoon laten zitten, dat maakt niets uit. Dat gebeurt wel vaker omdat ze naar het licht groeien.
Het witte pluis klimt nu wel heel erg hard omhoog bij de wat grotere vriendjes, kan ik daar wat aan doen?
Het kan zijn dat het te vochtig is in de zak, je kan misschien 1 à 2x per dag eens de zak open doen en er mee wapperen. Maar doe dit alleen als dat wit meer dan de helft van de paddenstoel inneemt.
Je plukt ze beter allemaal in één keer, maar als die 3 paddenstoelen duidelijk 10cm groter zijn (bv. natuurlijk) dan kan je beter die 3 plukken en de rest nog even laten staan.desiyaboy zei:Heb nu net (steriel) 3 paddestoelen geplukt. Zal ik met de anderen nog even wachten of kan ik deze er beter ook gelijk uit halen? Foto's komen eraan in de volgende edit.

Haha, logisch. Alles ligt tussen de Mexicaanse en de Hawaiiaanse.trojan.exe zei:klein beetje ot:
vorige week heb ik een dikke 3 gram gedroogde van mn thuiskweek (mckennai) verorbert
de trip was zeer mild in tegenstelling tot de paddo's van de smartshop vroegah.
mij is gezegd dat de mckennai tussen de mexicaanse en hawaiaanse in zat kwa sterkte maar helaas kwam het niet eens in de buurt van de mexicaantjes.
volgende keer ga ik de dosis dus behoorlijk opschroeven
maar is het normaal dat de thuiskweeks niet zo potent zijn? of ligt het aan het soort misschien?

Dat komt omdat het een natuurproduct is, de ene keer kan je belachelijk van de wereld zijn van een portie Mexicaanse en een zeer milde trip hebben van een portie Hawaiiaanse en omgekeerd.trojan.exe zei:de kaalkopjes zijn anders in mijn beleving altijd een stuk milder geweest
maar never mind ik zal die cambodiaanse kweekset hierna wel aanschaffen![]()