Paddo seksritueel

Fundamenteel

Experimenterende gebruiker
Ik ga het niet bij tripreports plaatsen, maar hier. Ik vind dat de stijlen bij trip reports heel anders zijn en ik heb mijn ervaring in een notendopje samengedrukt.

Heb ik het nu werkelijk geflikt? Heb ik een portaal geopend in mijn geest die mij superkrachten geeft? Heb ik de barrière gebroken? De hele kamer laadt zich statisch op, er is geen ontsnappen aan, ik geef instinctief toe aan al mijn impulsen. Ik voel deze energie langs mijn voeten naar mijn geslachtsdelen gaan en mijn penis spant zich op als een torpedo. Ik voel mijn hart bonzen in mijn eikel en ik moet nu echt! Maar nu nog niet. Eerst mijn vrouwe behagen. Want alles wat ik ooit gelezen en geabsorbeerd had, werd nu omgedraaid. Ik ben religieus geïnspireerd en dat heeft altijd een sterke invloed op mijn trips uitgeoefend. Maar nu, nu waren wij Eva en Adam andersom. In plaats van schaamte stonden wij onbeschaamd (en dierlijk) tegenover elkaar. In genesis lezen wij ook dat de vrouw is geschapen om de man te behagen. Maar nu werd al dit omgedraaid uitgevoerd. Ik had de vrucht gegeten en werd nu onderworpen aan ritueel dat mijn volle overgave kreeg. Haar lichaam werd mijn tempel, ze werd geëerd als een godin en ik wist oraal mijn weg zeer goed te vinden. Mijn vriendin was vrij maagdelijk op gebied van seks en had nog nooit een orgasme gehad. Ik had al geprobeerd, maar dat was zeer moeilijk... Die nacht, toen ik me volledig overgaf aan de paddo, kwam daar verandering in. Dat heeft de hele buurt dan ook mogen weten. Ik kreeg instructies tijdens deze overgave en wist perfect wat mij te doen stond. Ik ontdekte de vrouw op een heel nieuwe manier en ik leefde puur om haar te behagen. Er waren 3 lichtorbs aanwezig... Ik heb deze instructies niet letterlijk gehoord, maar ze kwamen wel via "iets" instinctief naar boven in mij. Het leek niet uit mezelf alleen te komen. Toen ik helemaal klaar was, donker weer licht werd en ze iedere uithoek van het bed gezien had, was het alsof wij voor de eerste keer seks hadden gehad. Wij stonden helemaal niet beschaamd tegen over elkaar, maar zijn hierdoor enorm dichter tot elkaar gegroeid. Ik zag een vrouw voor een vrouw en mijn hele paradigma werd omgedraaid. Toen mijn vriendin zich in de badkamer ging opfrissen kreeg ik een inzicht met de vraag of ik ook zonder zulk resultaat zou behaald hebben? En het antwoord is daarop neen denk ik.... Ik heb altijd ervaren dat ik in contact met iets stond. Maar ik heb daar door mijn religie altijd behoedzaam mee geweest :confused:mile:.
Maar zonder paddo kan ik dat "niveau" niet behalen. Niet via meditatie, niet via gebed, niet via wiet, ...
Als ik een significante dosis neem word ik onderworpen aan een heel spektakel... Het is er helemaal anders op geworden dan voor deze "ontmaagding".

adam

Newbie
shiit heftig, kunst ;ddd heb het nog niet kunnen doen, omdat ik nog niet een heel bijzonder vrouw/meisje ben tegengekomen waar ik daarin {op paddos seks] naar geintereseerd raakte.

Fundamenteel

Experimenterende gebruiker
De ervaring is eigenlijk heel beknot samengedrukt. Er zijn nog dingen gebeurd die je gewoon niet openbaar kan schrijven omdat ze alle rationaliteit overbruggen. Het was God zoeken, maar de duivel vinden. Het komt nooit zoals je het verwacht. En volgens mij zijn het trappen die je bestijgt. Mijn eerste trips zijn niets vergeleken met als ik nu trip.
Er is "contact". Ervaart iemand dat nog?

Bovenaan