paddo snottrip

Niks belangrijks gewoon interesse,

Tijdens een trip met mijn goede vriend P, hadden wij ,min of meer tegelijk, een soort snottrip. We dachten allebei dat we in onze lachbui ons hele gezicht eronder gesnotterd hadden. We voelden het letterlijk over ons gezicht druipen. Zwaar schamen natuurlijk, maar toen ik mijn vriendin om een zakdoekje vroeg en uitlegde waarom vertelde zij dat ik helemaal geen snot op me had.
Ok allemaal niet zo bijzonder, maar navraag leerde mij dat meer mensen dit hebben gehad.
Deel jullie ervaringen betreffende snottrips!!! het is goor en kinderachtig, maar wel grappig :P

Mac...

Badass junkie
Ja herken dat gevoel idd. Heb dat ook wel eens. Het gevoel dat echt alles supernat is, nja hoort bij de trip, learn to live with it, ondanks dat het superirri is en door de trip kun je ook niet zien of het nou wel of niet nat is..

LeftBehind

Experimenterende gebruiker
haha, ik heb wel eens heel hard gehuild en gesnotterd en toen dacht ik dat ik smolt...maar dat is wel herkenbaar meestal :)

myself

Newbie
heb gister voor het eerst paddos op.. en ik had de heletijd het gevoel dat er snot uit me neus liep ja :P heel irritant!!
en me ogen leken te tranen!!
best vervelend :P maarja...
was echt super lache :P

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
myself zei:
heb gister voor het eerst paddos op.. en ik had de heletijd het gevoel dat er snot uit me neus liep ja :P heel irritant!!
en me ogen leken te tranen!!
best vervelend :P maarja...
was echt super lache :P

hahaha, dan moet je je gewoon laten inspireren door de andere dingen die je om je heen ziet, en dan is dat gevoel zo weer weg :wave:

Bovenaan