metropolis
Newbie
Als je thee van paddo's zet, en er een theezakje bij flikkert, gaat dan de werking achteruit?
Ik heb een hoeveelheid gedroogde Psilocybe Cubensis (
) en die heb ik zojuist fijngehakt in allemaal kleine stukjes, geen poeder maar het lijkt op kruiden nu.
Paddo thee lijkt me een handige manier op ze in te nemen, verse zijn wel lekker maar gedroogde BAH.
Maar mijn vraag is dus, gewoon kokend water, fijngemalen gedroogde paddo's erin (Mexicaanse dus), 5 minuutjes wachten...... En dan een theezakje erin voor de smaak, kan dat kwaad? En suiker?
Ik moet het voor morgen 1400 weten want dan ga ik vijf daagjes weg (wel binnen NL hoor, neem die dingen niet mee over de grens ofzo :P ).
Groetjes & bedankt
Ik heb een hoeveelheid gedroogde Psilocybe Cubensis (
Paddo thee lijkt me een handige manier op ze in te nemen, verse zijn wel lekker maar gedroogde BAH.
Maar mijn vraag is dus, gewoon kokend water, fijngemalen gedroogde paddo's erin (Mexicaanse dus), 5 minuutjes wachten...... En dan een theezakje erin voor de smaak, kan dat kwaad? En suiker?
Ik moet het voor morgen 1400 weten want dan ga ik vijf daagjes weg (wel binnen NL hoor, neem die dingen niet mee over de grens ofzo :P ).
Groetjes & bedankt
als je thee zet moet je eerst de helft van de kop vullen met heet water en dan 20 minuten de paddo's laten trekken, dan de rest van het kopje vullen met heet water en dan het theezakje erbij geen fruitsmaken nemen en ook geen suiker toevoegen.