Paddo Thee.

Ongetwijfeld zal deze vraag al vaker gesteld zijn ..maar ik heb er flink op gegoogled, en kom er nog niet helemaal uit.

Ik wil paddo thee zetten, en dit is mijn plan:

paddo's fijn snijden (hoe fijn? Met een crusher?)
water opwarmen tot het bijna kookt
gesneden paddo's in een mok
water erbij

15 minuten in laten trekken
laatste 3/5 minuten een thee zakje aardbei smaak ofzo erbij

het hele goedje opdrinken, of filteren? En moet er op de stukjes paddo nog gekauwd worden, of gewoon doorslikken?

Moet de thee in 1x opgedronken worden, of is het beter om er lekker de hele avond over te doen?

Is dit een goede manier? Tips of andere toevoegingen misschien?

Alvast bedankt!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Heb zelf eens (ja lach maar) een pan van circa 7 liter paddo thee gemaakt met (te) veel porties erin maar goed. We hadden ze gewoon in het hete water gegooid net niet laten koken maar goed heet, op zo'n plaatje even de naam kwijt.. een 30-40 minuten (dat was me verteld door de meneer van de smartshop) laten staan intrekken, daarna gezeefd en theezakjes naar keuze waren er voor iedereen. De paddo's hadden we gewoon beetje gesneden maar echt niet fijn gehakt ofzo . En het resultaat was een grote chaos een huis dat leegstaat op wat spul na en iets van 15 vriendinnen/vrienden zo kort als het maar kon..

Hoop dat je er wat aan hebt, het werkte bij ons goed in ieder geval :)

Hahah, dat is wel erg veel!

Nou, dit is hoe ik het gedaan heb:

Ik heb de waterkoker aangezet .. heb de paddo's in stukjes gebroken van circa 1cm en in een mok gegooid.
Goot er heet water bij .. wachtte 20 minuten .. dee er mijn thee smaakje bij, en haalde de paddo's eruit (BEWAREN!). Rustig dronk ik mijn thee op.

Nadat ik mijn thee op had liep ik terug naar de keuken en herhaalde dit proces nog een keer.

Na een half uur begon mijn hoofd te tintelen .. en langzaam begon ik een schip te worden. Alles draaide en het was echt supervet!
Na twee uur was ik niet meer zo draaierig en dacht ik dat het over was .. maatje van me wou graag 2CB, dus wij snel 2CB opgehaald .. en 2 2CB pillen erbij genomen.

Direct nadat ik de pillen had ingenomen zag ik witte stippen uit de mond van maat van me komen en toen wist ik dus dat de paddo's nog werkten.
Nadat de 2CB insloeg heb ik een geweldige avond gehad, de muren bobbelden etc, groene stipjes gezien, alles ;p was vet.

Wil alleen nog een x kaboutertjes of iets zien .. maar daarvoor moet ik LSD pakken denk ik, ofniet?
Ik had 5 gram cubaanse thai ofzo?

Bovenaan