Paddo vraag

imbanees

Newbie
Zoals in het tripreport topic is te zien heb ik gisteren paddos genomen. We willen weer met zn vieren aanstaande zaterdag weer paddos eten, misschien wel sterkere (hawaiiaanse misschien).
Hier de vragen:

Is dit mogelijk vanwege de eventuele tolerantie?
Hoe vaak kan je paddos nemen per week? (lol)

bedankt :)

imbanees

Ellesdee

Badass junkie
Blowen kan idd t gevoel versterken...

je kan t beste 4 tot 14 dagen wachten met opnieuw paddo's eten...
ivm tolerantie

disaster

Bewuste gebruiker
Ik denk dat je het een week later nog goed zult voelen. De volgende dag weer gebruiken zul je bitter weinig voelen. Ik gebruik het zelf 4X in het jaar ofzo, maar ik heb ook een periode gehad dat ik het achter elkaar ging gebruiken. Maar dat is echt af te raden :P . Ken een paar mensen die daar helemaal gek van werden en zelfs in het ziekenhuis mee beland zijn.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Voor mij hoeft het meestal een maand of 6 niet meer :) Dan heb ik er totaal geen behoefte aan.
Ik denk dat je het wel goed merkt hoor. Hawaaiiaanse zeker :) die zijn lekker visueel. Blowen versterkt het zeker weten, ik doe dat liever niet tijdens mn trip.

azgaza

Badass junkie
Is dit mogelijk vanwege de eventuele tolerantie?
Een week wachten en het kan, en gisteren was het ook zaterdag geloof ik, dus je kan het doen. Maar dan kan je het niet de week daarop doen, dan gaat de tollerantie ook omhoog. Wacht gewoon een maandje; dan blijft het ook leuker.

Hoe vaak kan je paddos nemen per week?
0 tot 1 keer; meerdere keren per week kan dus niet. Wacht een maand!!

imbanees

Newbie
ok, bedankt voor de informatie. we doen weer paddos, over 3 weken. zit dus een ruime tijd tussen. we houden het voorlopig nog bij de mexicaanse paddos, maar dan 3/4 tot 1 hele portie per persoon :)

tripreport volgt dan weer!

/imbaneesje :wave:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik zou echt een minimum aanhouden van 2 á 3 weken anders isje trip toch niet zo goed als de keer ervoor. Het allerbeste is natuurlijk om er een maand tussen te houden.

azgaza

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
Ik zou echt een minimum aanhouden van 2 á 3 weken anders isje trip toch niet zo goed als de keer ervoor. Het allerbeste is natuurlijk om er een maand tussen te houden.

2 weken kán maar het is geestenlijk ook een beetje the mindfuckend als je het écht zo vaak doet. Het is gewoon niet aan te raden mentaal ook.
Risico: HPPD. Zoek zelf maar op wat het is en nee je wil het niet en nee het is ABSOLUUT NIET LEUK

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik adviseer ook een maand ertussen te houden.

HPPD kan getriggered worden echter niet veroorzaakt worden door paddo's.

Trippen moet je leren

azgaza

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
Ik adviseer ook een maand ertussen te houden.

HPPD kan getriggered worden echter niet veroorzaakt worden door paddo's.

Trippen moet je leren

Ik dacht veroorzaakt omdat het gewoon de filter van je zintuigelijke waarneming in de war brengt. Maar dan moet je doen wat ik zomer 2005 gedaan heb en gelijktijdig de ziekte van pfeiffer krijgen.

Bovenaan