Paddokweekset aanraders?

D3V14NC3

Newbie
Na een paar keer met wat vrienden truffels geprobeerd te hebben heb ik besloten om een paddokweeksetje te gaan aanschaffen. Dit omdat ik toch graag wat meer visuals zou willen hebben dan dat bij de (meeste) truffels het geval is.

Welke paddosoort (waar een kweekset van op de markt is) raden jullie aan als je opzoek bent naar een visualtrip? Hoe sterker hoe liever eigenlijk :). Anders gezegd, wat is de ''sterkste'' paddokweekset en waar kan ik die bestellen (online)?

Alvast bedankt!

Tufnut

Badass junkie
Maakt allemaal niet zo heel veel uit. je weet toch nooit precies wat er in zit. ga er maar vanuit dat de beleving veel meer afhangt van je set en setting. En ligt het toch aan je paddo's dan los je dat op dooor er eentje meer te nemen.

poison drink

Belezen gebruiker
Tufnut zei:
Maakt allemaal niet zo heel veel uit. je weet toch nooit precies wat er in zit. ga er maar vanuit dat de beleving veel meer afhangt van je set en setting. En ligt het toch aan je paddo's dan los je dat op dooor er eentje meer te nemen.

Wat een onzin. Er is wel degelijk een verschil in sterkte tussen paddosoorten hoor.
Check de link in mn onderschrift voor deftige info zou ik zeggen.. :tearsofjoy:

D3V14NC3

Newbie
Tufnut zei:

Lijkt me onzin, aangezien er tussen de verschillende truffels die ik geprobeerd heb echt wel een groot verschil zat in effect, terwijl de setting (rustige omgeving met vrienden, niet gespannen of gestresst) elke keer hetzelfde was. Misschien kan ik ook gewoon vragen met welke paddos mensen persoonlijk de beste / leukste / meeste visuele ervaring hebben gehad :wink:?

poison drink zei:
Tufnut zei:

Wat een onzin. Er is wel degelijk een verschil in sterkte tussen paddosoorten hoor.
Check de link in mn onderschrift voor deftige info zou ik zeggen.. :tearsofjoy:

Misschien kan je linken naar een bepaalde topic i.p.v. gewoon je eigen forum te promoten?

Tufnut

Badass junkie
Het is in zoverre onzin dat er inderdaad verschillen zitten tussen verschillende soorten.
Eigenlijk zoals dat bij hasj en wiet ook zo is. Uiteindlijk wordt je van alle soorten stoned. van de een iets meer dan van de ander, maar uiteindelijk is het vooral meer van ongeveer hetzelfde.
En dat is ook wat ik bedoelde tav de soorten paddo's. Ik kan mijn favoriet hier melden (of eigenlijk kan ik dat niet, want ik zie het verschil allemaal niet zo groot, maar laten we even aannnemen dat ik dat doe) en anderen kunnen dat ook doen. Je krijgt dan een aantal meningen met al dan niet enkele soorten die vaker genoemd worden. Als jij dan ervan uitgaat dat die goed zijn dan zul je die ook als beter beleven. In feite heb je het dan over je (mind)set.
Uiteindelijk zul je echter merken dat die zelfde soort je ook intensere en minder intense trips zal geven.

Tufnut

Badass junkie
Áls je 'm zo stelt dan is er wat te zeggen voor paddo's met zoveel mogelijk werkzame stof. Dan hoef er tenminste niet zoveel van te eten, want er zijn inderdaad lekkerdere dingen. Maar het ging erom of er meer visuals op zouden treden en dat is echt niet alleen van de dosis afhankelijk.

Bovendien is er helaas nooit sprake van standaard-hoeveelheid-bevattende paddo's. De zwakste van de sterkste soort kan minder sterk zijn dan de sterkste van een zwakkere soort.

Jeroen090

Newbie
Hey jou vraag, Paddo kweekset aanraders.

Elke set is een aanrader maar het ligt er ook aan wat je zoekt, is het je eerste keer en wat verwacht je er van....?

Je kunt nooit met 100% zekerheid zeggen dat de growbox die je koopt ook goed uitvalt dat is weer verschillend per persoon.

Wel hoor je van veel andere dan de mexcicaanse behoorlijke pittig zijn, Maar goed zo als ik zeg koop een growbox kweek ze en Geniet er van ik weet zeker dat je met elke growbox je wel zal vermaken.

Mvg jeroen zelf heb ik de Mycelium growbox cambodian Ook mijn eerste keer. :wink:

Bovenaan