Paddokweekset kweek versnellen.

Goedemorgen allemaal,

Volgend weekend heb ik een aantal buitenlandse vrienden over en die willen graag een keer paddo's gebruiken. Ik heb dus twee weken geleden een paddokweekset gekocht en aanstaande zondag staan ze twee weken te groeien.

Er komen nu wat paddestoelen boven maar echt snel gaat het niet en aangezien ik ze volgend weekend nodig heb en niet het risico wil nemen dat ze niet volgroeid zijn, was ik benieuwd of jullie tips hebben om het groeiproces iets te versnellen. Het valt me vooral op dat voornamelijk aan de randen van de bak er wat beweging is maar in het midden blijft het opvallend stil.

tips iemand?

BVD

Wacky

Badass junkie
1 uur nadat je een post gemaakt hebt is het nog te vroeg om je post te bumpen omdat je geen replies gehad hebt, zoeits doe je normaal gesproken na 3 dagen ofzo.

Maar, ik verwacht niet dat er veel antwoord gaat komen, ik denk dat je gewoon geduld moet hebben en als het niet optijd lukt zul je truffels moet gaan kopen in de smartshop.

Tigg

Belezen gebruiker
Bij hogere temperatuur groeien paddo's sneller, dus je zou kunnen zorgen dat de temperatuur rond de 24-26 graden zit (niet veel hoger, want dan heeft het teveel invloed op de potentie). Naar mijn ervaring groeien paddo's altijd behoorlijk snel vanaf het moment dat ze groter dan een paar centimeter zijn. Dus er is nog hoop dat je dit weekeind paddo's hebt. Je kan ze gewoon vroegtijdig oogsten je hebt dan natuurlijk wel iets minder.

Zoekendezoeker

Belezen gebruiker
Zou me ook niet te veel zorgen maken. Nadat de eerste pins te zien zijn gaat het best rap, bij mij stonden er na 2 dagen al volgroeide jongens tussen.

Hallo, sorry voor de gehaaste opvolgpost. Op andere fora waar ik kom gaat het gewoon wat sneller. :wink:

De pado's zijn gisteren geoogst. Lijkt op iets van 50 gram maar ik moet het vanavond nog even afwegen.

hoeveel kan je het beste nemen? Ik lees verschillende berichten tussen de 15 en 30 gram pp? Er zijn twee mensen die nemen dus zo'n 25 gram pp zou genoeg moeten zijn?

en dan als laatste vraag: wat is het verschil in effect als ik ze eerst nog even droog?

KoxBox

Badass junkie
raptor1979 zei:
Hallo, sorry voor de gehaaste opvolgpost. Op andere fora waar ik kom gaat het gewoon wat sneller. :wink:

De pado's zijn gisteren geoogst. Lijkt op iets van 50 gram maar ik moet het vanavond nog even afwegen.

hoeveel kan je het beste nemen? Ik lees verschillende berichten tussen de 15 en 30 gram pp? Er zijn twee mensen die nemen dus zo'n 25 gram pp zou genoeg moeten zijn?

en dan als laatste vraag: wat is het verschil in effect als ik ze eerst nog even droog?

50 gram? Lijkt mij bitter weinig. Tjah hebben ze veel trip ervaring, kunnen ze er tegen... 25 gram zal jullie niet teleurstellen veronderstel ik, en het effect blijft hetzelfde maar als je dit weekend wil eten dan moet je ze in de koelkast bewaren.

je hebt helemaal gelijk, ik ben kennelijk niet zo goed in gewicht inschatten, ik heb 110 gram uit de eerste vlucht, hehe, blij dat ik een weegschaaltje heb geregeld ander was men hier flink de pan uit getript. Behalve moi heeft niemand gebruikt hier er zijn twee andere wiens cherry gepopt gaat worden. Voor mij wordt het pas de tweede keer dus ik ben ook vrij maagdelijk.

KoxBox

Badass junkie
Voor diegene die nog niet gebruikt hebben zou ik 15 gram (1,5 droog) nemen, en voor jezelf zal 25 gram wel genoeg zijn denk ik. Je moet niet te veel ineens proberen.

dat was idd het advies dat ik eerder kreeg. Nu wil het geval dat ik een portie van 30 gram heb afgewogen met voornamelijk kleine paddestoeltjes maar ik begrijp dat die meer actieve stoffen bevatten. moet ik nu de eerste keer niet teveel kleine stoeltjes geven en misschien een paar grotere erbij doen? wel 15 a 20 gram natuurlijk maar maakt de grootte nog uit?

KoxBox

Badass junkie
Het blijft natuurlijk een natuurproduct dus dat is moeilijk in te schatten. Maar inderdaad het schijnt dat de kleinere potenter zijn doordat de stoffen meer geconcentreerd zijn. Ik zou het 50/50 doen...

Een van mijn zwaarste trips was op 2gram zelfkweek (Cambodian), 1 grote en 1 kleine. Maarja dat wil niets zeggen natuurlijk.

Bovenaan