Paddokweekset MushMush

DreamWeaver

Badass junkie
Gegroet mede-trippers!

Mijn mushmush growset is nu ook eindelijk binnen :) Het zit nu nog in het doosje, ik ga vanavond voor het eerst soaken, en zal dan ook pics posten. Morgenvroeg, na het soaken, wil ik 'm op zolder zetten naast de boiler (constante temp van een graadje of 23). Nu heb ik daarover wel een vraagje, want op die zolder heb ik geen raam,er is dus alleen kunstlicht. Hoe belangrijk is zonlicht voor de kweek? Ik heb nog wel 400W lampen waarmee ik wiet kweek, maar ik ben bang dat die veeeels te groot zijn voor mijn kleine paddestoeltjes. Wat denken jullie?

DreamWeaver

Badass junkie
TB-303 zei:
Volgens mij is indirect licht genoeg hoor, hier iig wel :)

Er is bijna geen indirect licht, er zit alleen een raampje naast de trap naar boven, op de voorzolder zelf zit helemaal geen raam. Wel staat er regelmatig een lamp aan, wat voor invloed heeft dit op het proces?

DreamWeaver

Badass junkie
Na een reactie in een ander topic heb ik besloten om m toch maar op mn kledingkast te zetten. Hij krijgt dan wel geen/weinig licht, hoe erg is dit? Ik laat m ook gewoon in het doosje staan, eventueel wikkel ik ook nog wat alu folie rond het bakje, om schrooms aan de zijkant te voorkomen.

DreamWeaver

Badass junkie
Ik ga zo soaken, maar eerst nog even een vraagje en pics van de set.

Wat is die 'ritssluiting' op de deksel? Waar dient die voor?

sky

Belezen gebruiker
Ik heb ook zo'n strip op het deksel zitten. Maar die zitten ook op de bag. Volgens mij heeft dit niks met een luchtfilter of zo te maken.
Vandaag dag 8 na het soaken. Nog steeds niks te zien.

Bovenaan