paddos achter elkaar

Ionesco

Experimenterende gebruiker
Ik heb gister een halve portie hawaiiaanse in een mok met cup a soup gegooid. Toen een half uur gewacht en het opgedronken. Ik vond het echt onwijs goor maar geen probleem met het wegwerken.

Half uur later leek het een beetje in te slaan, maar toen opeens werd ik onwijs misselijk, en rende naar de wc om over mn nek te gaan. Daarna nog 1-2 uur heel licht getript. Weet niet waar het door kwam dat ik over mn nek ging, denk gewoon door het soep.

Maar mijn grote vraag is, zou het kunnen om vandaag de andere helft van de portie te nemen en ook te trippen?

Ik weet dat je een tolerantie opbouwt en dat je dan een paar weken moet wachten, maar omdat ik zo weinig verwerkt had (in mn maag dan) voordat ik het uitkotste hoop ik een beetje dat er nog steeds nauwelijks tolerantie is.. Dan neem ik vanavond gewoon de andere helft van de portie en heb ik (hopelijk) wel een chille trip.

Als je bijv 1 dag een halve paddo opeet, en een dagje of 2 later een hele portie, lijkt het me niet dat je dan niks ervan voelt, van zo een kleine hoeveelheid kan je toch nooit een tolerantie opbouwen?

(kan ook zijn dat ik het totaal verkeerd heb, maar daarom post ik het ook :wink: )

Raoulduke

Belezen gebruiker
Junk! Op zondag trippen! :wink: Just kiddin'
Ik weet niet of je wat gaat voelen, ik heb een keer 6 dagen er tussen gehad en dat was de trip van me leven!:grin:

Dissonant

Bewuste gebruiker
Ik zou het doen als ik jou was. Zoals je zegt, hard heb je niet getript en het kwam er vrij snel weer uit, dus erg veel tolerantie zal je nog niet opgebouwd hebben.

En wat zou je anders met die halve portie doen..

azgaza

Badass junkie
Kan je ze niet beter drogen en voor volgende week bewaren? Dan heb je geen risico wat tollerantie betreft. Maar als je er zo weinig van voelde kan het ook wel zo zijn dat het nu wel werkt, het blijft een risico.

Ionesco

Dissonant zei:
Ik zou het doen als ik jou was. Zoals je zegt, hard heb je niet getript en het kwam er vrij snel weer uit, dus erg veel tolerantie zal je nog niet opgebouwd hebben.

En wat zou je anders met die halve portie doen..

Ja precies! zo denk ik er ook over na.

Ik zou ze wel nog een paar weken kunnen houden (zijn gedroogde), maar ik wil eigenlijk wel weer een echte trip meemaken ipv zo een lichte... Ik kon ook helemaal normaal nadenken, ging wel allemaal iets sneller dan normaal, maar alles leek prima te gaan, lichte visuals, maar dan ook echt heel licht.

Ionesco

azgaza zei:
Kan je ze niet beter drogen en voor volgende week bewaren? Dan heb je geen risico wat tollerantie betreft. Maar als je er zo weinig van voelde kan het ook wel zo zijn dat het nu wel werkt, het blijft een risico.

Dat lijkt me inderdaad ook een slimmere oplossing, maar ik zat weken voor te bereiden op een ongelovelijke trip :P en viel echt heel erg tegen gister, daarom zit ik te twijfelen of ik ze nu zal nemen.

Het blijft een risico, das waar.. maar zit te bedenken, het is toch maar een half portie, als er niks uit komt maakt het weinig uit en ga ik over een paar weken nog eens.

twijfel twijfel twijfel.... zucht :beer:

azgaza

Badass junkie
Je kan ze ook nu gewoon nemen en kijken of ze werken zo niet volgende week nieuwe kopen?

Dissonant

Bewuste gebruiker
Ah het zijn gedroogde, dat maakt de keuze wat moeilijker..

Tja het kan natuurlijk dat je dan 2 keer teleurgesteld wordt door een lichte trip. Dus het hangt van jou af of je dat risico wil nemen.

Ionesco

Holy fuck, ik heb nog nooit zo hard getript... ik voel me nog steeds te vaag.. tripreport komt wel als ik mn hoofd weer een beetje recht heb.

azgaza

Badass junkie
Ionesco zei:
Holy fuck, ik heb nog nooit zo hard getript... ik voel me nog steeds te vaag.. tripreport komt wel als ik mn hoofd weer een beetje recht heb.

Gefeliciteerd daarmee, want dat was geloof ik wat je wilde.

matthijs

Badass junkie
Ionesco zei:
Dat lijkt me inderdaad ook een slimmere oplossing, maar ik zat weken voor te bereiden op een ongelovelijke trip :P en viel echt heel erg tegen gister, daarom zit ik te twijfelen of ik ze nu zal nemen.

Als je een snoeiharde trip wilt, moet je geen halve portie nemen.

azgaza

Badass junkie
matthijs zei:
Ionesco zei:

Als je een snoeiharde trip wilt, moet je geen halve portie nemen.

Hij schreef later nog hard getript te hebben, volgensmij op die halve portie. Iedereen heeft ook weer een andere gevoeligheid en interpretatie van hard gaan natuurlijk..

Bovenaan