• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Paddo's.. Bad trip report grrr >.>

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Re: Paddos nooit meer grrr >.>

Dat is nu DE kracht van de paddos hé:tongueout:
Je weet nooit waar ze je naartoe brengen percies :grin:

eliseliselise

Experimenterende gebruiker

het verhaal is best grappig, maar ik zou dood gaan als ik op jouw plek was
vrewelijk lijkt me echt om bad te gaan . ik ben een keertje half bad gegaan op paddo's
en dat was al te erg maargoed .. nooit meer trippen dus ?

splifftail

Belezen gebruiker

Een mooi voorbeeld van hoe paddenstoelen je met de eigen angsten kan confronteren. Het is niet voor niets een intro spectief middel...en daar voor bedoeld....leer van deze trip en zie het niet als bad-gaan. Of is de mededeling over arachnafobie niet gemeend???
Het eerste advies altijd gegeven is: geen tripmiddelen nemen bij psychische problemen etc. Ook voor fobische angsten is dit advies, tenzij bereidt het als therapeutisch middel te nemen onder professionele begeleiding.....

Angramar Temenos

Badass junkie

Ik heb arachnofobie, maar het rare is dat ik dus geen spinnen of soortgelijke beesten zag, het waren toch echt gifmieren. Ik heb normaal geen problemen met mieren/wespen/vliegen etc. Heb er vandaag nog eentje voor een meisje doodgemaat (wesp) :tearsofjoy: . grote, dikke hooiwagens.. als ik er al aan denk word ik misselijk en para..

Bovenaan