paddo's beware

bigles

Experimenterende gebruiker
nou ik ga binnekort ff naar nederland wat naar vriende enzo ga ik ook wat paddo's hale bij de smartshop, nou vroeg ik me af want ik ga eerst naar andre mense dus die paddo's zulle zeg maar maximum 2 dage in me rugzak zitte, ze worde dan niet slecht ofzo hoop ik ... en als ik ze na die 2 dage nog 1 dag in de koelkast pleur ...

bigles

lol... ook niet in smartshops? en truffels dan ofzo ,ben niet echt thuis in het paddowereldje of is dat hetzelfde :tongueout: iets wat ze in smartshops nu nog verkope die gelijkaardig is dan? wat zijn die truffels nou precies is het ook lichte halucinatie wat info erover als het kan aub :)

Truffels zijn nog steeds verkrijgbaar en zijn vers ook langer te bewaren dan paddo's.
Je laat ze best niet te veel in de warmte staan. ( tenzij je ze gaat drogen ).

Truffels hebben een gelijkaardig effect als paddestoelen. Zeker de moeite waard.

Onderschat de trip niet die je er kunt van krijgen. Neem de truffels in een vertrouwde, veilige omgeving met een beperkt aantal vertrouwde mensen.
En neem de eerste keer nooit meer dan een halve portie.
Je tript best 's avonds of 's nachts ( dan ben je meer op je gemak ) en je eet ook best een paar uur voor je gaat trippen niks.
Je kunt er zwaar van hallucineren, hangt een beetje af van verschillende omstandigheden.
Het is sowieso een aangename, levensverruimende ervaring als je rekening houdt met de dingen die ik net gezegd heb. Heb je een moment dat je je niet goed voelt, probeer dan positief te blijven en onthoud dat het weer over gaat. Als het wat te druk wordt, ga je best naar buiten, in de natuur, daar komt alles tot zijn recht.

Hopelijk ben je hier iets mee en beleef je de trip van je leven.

bigles

psychonaut7 zei:
Truffels zijn nog steeds verkrijgbaar en zijn vers ook langer te bewaren dan paddo's.
Je laat ze best niet te veel in de warmte staan. ( tenzij je ze gaat drogen ).

Truffels hebben een gelijkaardig effect als paddestoelen. Zeker de moeite waard.

Onderschat de trip niet die je er kunt van krijgen. Neem de truffels in een vertrouwde, veilige omgeving met een beperkt aantal vertrouwde mensen.
En neem de eerste keer nooit meer dan een halve portie.
Je tript best 's avonds of 's nachts ( dan ben je meer op je gemak ) en je eet ook best een paar uur voor je gaat trippen niks.
Je kunt er zwaar van hallucineren, hangt een beetje af van verschillende omstandigheden.
Het is sowieso een aangename, levensverruimende ervaring als je rekening houdt met de dingen die ik net gezegd heb. Heb je een moment dat je je niet goed voelt, probeer dan positief te blijven en onthoud dat het weer over gaat. Als het wat te druk wordt, ga je best naar buiten, in de natuur, daar komt alles tot zijn recht.

Hopelijk ben je hier iets mee en beleef je de trip van je leven.

de trip van me leven heb ik al gehad :grin: hopelijk evenaren truffels ze dan

Bovenaan