Paddo's discotheek

YapiDap

Newbie
Oke dit is het idee, ik ben a.s zaterdag van plan paddo's te gaan eten tijdens het uitgaan.
Ik ben niet iemand die echt VEEL nodig heeft om lekker te kunnen spacen. (bijv. 1 pilletje trip ik hem erg lekker)
Ik weet dat omgeving een rol speelt met paddo's of het helemaal lekker gaat ofniet.

Mijn vraag is hoe is jullie ervaring met paddo's en uitgaan was. :rolleyes:

dankjewel.

:wave:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Als het je eerste keer is zal in niet in een disco gaan staan :stoned: :stoned: . Nothing more nothing less . Ik heb t al 9 keer gedaan en ga het nog niet doen. Geen uitgaansdrugs misschien op een vaag festival of goa feest maar dan heb je mensen op dezelfde golflengte ertussen zitten.

Doodkapje

Wijs gebruiker
een opkomende trip van paddos kan echt wel zwaar zijn hoor... ik zou het de eerste keren toch ook beter thuis doen...

azgaza

Badass junkie
In een discotheek? Hahaha nee daar ga ik sowieso al niet heen, het lijkt me dat niemand je daar in je trip zou begrijpen en ook lijkt het me op zo'n plek veel te druk, en dat geld zeker voor paddo's.

Delirium

Badass junkie
Johannes de Tripper heeft een keer truffels genomen bij het uitgaan. Hij vond het allemaal geweldig :beer:

deadlock

Badass junkie
Het ligt aan je trip ook. Het kán vet zijn maar ook héél eng. Daarnaast kan het zo omslaan van leuk in slecht en andersom.

Denk goed na vantevoren, zoals bij alles.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
YapiDap zei:
oke bedankt voor jullie berichten, zijn dr nog mensen die het wel gebruiken in een discotheek?

Mag ik jou complimenteren met je heerlijke avatar?

Paddo's in een discotheek lijkt me overigens chaos, het ligt er maar net aan hoe goed jij met die chaos om kan gaan :)

The Used

Bewuste gebruiker
Paddo's is in veel opzichten niet te vergelijken met een pilletje. Het is een ervaring die je niet wilt meemaken in een discotheek. De kans is sowieso heel groot dat je gek wordt van de drukte en daar komt nog eens bij dat je hoogstwaarschijnlijk niet goed zou functioneren daar. ( niet dansen, praten , drinken etc.) Ga gewoon lekker met wat vrienden thuis trippen veeel gezelliger en ontspannender! :)

hersenspinsel

Bewuste gebruiker
ik zou het ook niet doen, te chaotische
en normaal ga je naar een disco/uit om lekker te dansen drinken buurten etc. je kent t wel, dat zal tijdens de paddo's moet echt goed gaan denk ik.

p.s. ben jij dat op je avatar? :rolleyes:

Weednator

Bewuste gebruiker
Je kan je post ook editted :)

Paddo's in een discotheek: ik zou het maar scary vinden ! al die dansende mensen en die flikkerende lichten , zou me er niet om m'n gemak voelen...

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Psycho_Chrono zei:
YapiDap zei:
oke bedankt voor jullie berichten, zijn dr nog mensen die het wel gebruiken in een discotheek?

Mag ik jou complimenteren met je heerlijke avatar?

Paddo's in een discotheek lijkt me overigens chaos

Chaos, daar doen we het voor toch?

btw: een dik dark psyfeesje is pas pure chaos en das anders wel een geschikte plek om te trippe...
marja, is wel anders dan discotheek :)

en overigens kunt ge ook wel feeste op paddos hoor, het geeft langs een kant ook energie (het is maar wa ge ermee doet in uw koppeke he)
enkel als t is uitgewerkt zult ge u opeens wel heel moe voele

TimeKiller

Bewuste gebruiker
ik heb n keer truffels gepakt op zo'n gothic wave feest, acuut dooreen; dacht dat ik in de middeleeuwen zat met al die gothics.

Psilo

Bewuste gebruiker
Het lijkt me verschrikkelijk. Als het even te zwaar of te heftig zou worden dan is de mogelijkheid om weg te komen minimaal.

YapiDap

Newbie
Bedankt voor jullie berichten, na een gesprek met een paar vrienden is het plan gewijzigd om maar lekker een keer in een dergelijk bos te gaan spacen met een groepje! :openmouth:

:grin:

boterkoek17

Bewuste gebruiker
kan prima, maar hou je dosis minimaal (2 a 3 steeltjes).
ik heb dit vaak gedaan, maar alleen met veel bekende mensen om me heen en erg belangrijk is dat je weg kunt gaan wanneer je maar wil. kroeg lijkt me dan beter dan discotheek.
effect in combi met bier is vergelijkbaar met XTC (in mijn beleving).

hou er wel rekening mee dat je pupillen je oogkasten uitknallen, vele malen erger dan met X. :wink:

Bovenaan