Paddo's doen VOOR LSD?

Feline

Belezen gebruiker
Hallo :grin:
't Lijkt me best chill om keertje LSD te doen, maar ik heb nog nooit paddo's gedaan en ik hoor af en toe mensen zeggen dat je eerst paddo's moet proberen om je een beetje voor te bereiden..
Ze zeggen ook dat het een beetje LSD achtig is maar dan minder sterk..
Nou is mijn vraag of het slim is eerst Paddo's te doen daarna pas Lsd?

:) :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
inExtase zei:
't Lijkt me best chill om keertje LSD te doen, maar ik heb nog nooit paddo's gedaan en ik hoor af en toe mensen zeggen dat je eerst paddo's moet proberen om je een beetje voor te bereiden..

Hey,

LSD en Paddo´s hebben aardig wat gemeen met elkaar, maar is toch echt een compleet andere ervaring. Ik heb zelf eerst paddo´s gedaan (wat bij mij erg vaak fout valt) en daarna probeerde ik LSD toen ik het eens tegenkwam wat mij beter bevalt. Maar het is een persoonlijke voorkeur.
Ik zou als ik jou was me er verder over inlezen en kijken wat je meer aanspreekt. Check wat reports, extra info en beslis wat jou het leukst lijkt.
Als je het mij vraagt zeg ik LSD omdat ik me daar vrolijker, en fijner mee voel dan met paddo's
Genoeg mensen hebben het juist andersom. Experimenteer voorzichtig de eerste keren. Je weet immers niet hoe je erop gaat reageren.

Hopelijk heb je er iets aan.
Enjoy you're flight!

Feline

Belezen gebruiker
Hey,

LSD en Paddo´s hebben aardig wat gemeen met elkaar, maar is toch echt een compleet andere ervaring. Ik heb zelf eerst paddo´s gedaan (wat bij mij erg vaak fout valt) en daarna probeerde ik LSD toen ik het eens tegenkwam wat mij beter bevalt. Maar het is een persoonlijke voorkeur.
Ik zou als ik jou was me er verder over inlezen en kijken wat je meer aanspreekt. Check wat reports, extra info en beslis wat jou het leukst lijkt.
Als je het mij vraagt zeg ik LSD omdat ik me daar vrolijker, en fijner mee voel dan met paddo's
Genoeg mensen hebben heet juist andersom. Experimenteer voorzichtig de eerste keren. Je weet immers niet hoe je erop gaat reageren.

Hopelijk heb je er iets aan.
Enjoy you're flight!

Thanks, ken ook wel een aantal mensen die al vaak gebruikt hebben..
Maar je hebt inderdaad gelijk :)
Ik wacht nog even en dan maak ik een beslissing :)

inExtase zei:

Ik heb al allebei genomen, & het zijn steeds wonderlijke ervaringen, het is te zien welke paddo's dat je neemt, ik vind persoonlijk de hawaiaanse beter dan LSD, maar Lsd is wel ook fantastisch alhoewel ik het maar 1 keer succesvol heb geprobeerd met een paper trip ;d

Pim070

Experimenterende gebruiker
soms vind ik LSD wat beter te handelen dan paddo's
paddo's hebben soms zo'n onwijze mindfuck.

maar LSD duurt behoorlijk lang, dus mischien kan je inderdaad beter eerst een keer paddo's doen...

Jeller

Badass junkie
maakt op zich niet uit, gewoon voorzichtig doseren en niet te veel nemen dus.
ik zou zelfs eerder 2c-b nemen omdat dit mentaal lichter is en ook redelijk kort, je kan er echter ook aardig van trippen met een hoge dosis

dus dosis is belangrijkste hier, hou zeker rekening met de werkingsduur van LSD, dit kan nog venijnig lang voortebben, dus neem het best 's middags of in de vooravond als je nog wil slapen

Bovenaan