PepTalk zei:Breken is totaal niet slecht.
Je hebt dan alleen een hoedje met een stukje steel, en een los stukje steel.
Wanneer ze niet breken zou ik ze opnieuw te drogen leggen ja.
Altijd kans dat wanneer ze niet goed gedroogd zijn er later nog een schimmel gaat ontwikkelen.
Naar de smartshop meenemen is een goed idee.
Hoewel mijn ervaring is dat er een heleboel rondlopen die toch een hoop ervaring en kennis missen, of larie koek verkopen.
Succes als je vrijdag gaat trippen, geniet!
Again, thx for the info. Je merkt aan me dat ik nogal gesteld ben op me kleine vriendjes. Ik wil dat er niks mis gaat enzo. I guess dat iedereen dat heeft als ze hun 1e kweek zijn begonnen.
Ik zal vanavond als ik thuis ben es kijken of ik ze kan breken. Volgens mij niet, want er zitten er een paar gebogen in het zakje zoals je al kon zien op de foto. Dus dan leg ik die wel bij me 2e flush die ik op het moment aan het drogen ben.
Vrijdag ben ik van plan om een half bakje golden teacher te nemen en 1 middel grote droge paddo (ik schat rond de 10 gr vers) en ik pak er ook een passieflora pilletje bij van a.vogel ( http://www.avogel.nl/webwinkel/producte ... uaties.php )
Ik weet niet of het door deze pillen kwam, maar toen heb ik behoorlijk hard getript op 7.5 golden teachers truffels van serius. Het kan ook zijn dat hier een wat langere tijd tussen zat (iets meer dan 2 weken). Want toen ik er een week tussen had en zonder zon pilletje tripte ik heel lichtjes op 7,5 gr golden teachers. Daar was ik nogal flabbergasted van dat, dat verschil zo groot was.
Ik heb sowieso het idee dat die effecten zo random als de nete zijn. De ene keer zie je alleen wat light trails en de andere keer weet je niet eens welke woorden je achter elkaar moet zeggen om een zin te formulieren
:P
) paddo?