psych-out
Bewuste gebruiker
wie: ik
waar: thuis
paddo's: zelf gekweekte mexicaantjes (Psilocybe mexicana)
mood: relaxd
TRIPREPORT
Mijn zelf gekweekte paddo's waren klaar om geoogst en getest te worden. :P
Ik had die dag nog niks gegeten, dus ik had mijn maag en geest leeg gemaakt voor
de prachtige paddo's.
Rond 12 u 30 at ik de geselecteerde paddo's op, echt lekker is het toch niet, op het begin valt het wel mee maar wanneer je al even die smaak in je mond hebt begin je toch lichtjes te kokhalzen maar goed. Het is nog te doen .Ik begon me klaar te maken voor de reis
naar een zeer fascinerende wereld. Een wereld die altijd veranderd, maar altijd even mooi is, tenzij je een badtrip hebt, maar dat is me gelukkig nog niet overkomen.
rond 12 u 50 begon ik me al anders te voelen in mijn lichaam, zo'n lekker licht gevoel.
een bom van vreugde ontplofte in mijn lichaam, ik begon om alles te lachen en voelde me
opper gelukkig. Ik voelde dat de paddo's sneller en harder begonnen op te komen, dus ik snelde naar mijn kamer om een lekker jointje te rollen.Het gaat wat moeilijker om te rollen maar wel vet, je beleeft het rollen op een andere manier. Rustig bezig, keek ik rond mij en zag dat de paddo's al goed bezig waren. De kleuren van de muren stroomde ervan af, prachtige kleuren ontwikkelden zich, en voorwerpen begonnen wat te vervormen. muren beginnen te ademen en het plafond lijkt op een zee, een beetje golvend. Mijn armen en benen worden licht, beetje flexibel. Een heerlijk gevoel in je lichaam.
Toen het jointje gerold was, stapte ik de trap af naar onder, het leek alsof ik in een nieuw niveau stapte, eindelijk buiten ging ging ik het natuurlijk op roken.
Het was prachtig weer, de vogeltjes leuk aan het fluiten, de zon scheen lekker. Het gras was lekker aan het golven en gras leek te bewegen.
Het was perfect voor een lekkere paddo trip. De warme zonnestralen gaven precies een lekker warm dekentje om me heen.
De joint smaakte heerlijk, en gaf me een zeer relaxt gevoel.
muziek op en weg dwalen in je gedachten, Ik begon ook steeds harder en harder na te denken over het leven, hoe alles is ontstaan,...
Ik begon na te denken over mijn eigen leven, en hoe ik het er tot nu toe al vanaf heb gebracht.
Het jointje was op, dus ik ging weer naar binnen, Ik ging naar mijn kamer waar ook mijn kweeksetje stond, en keek starend naar de pachtige wonderen van de natuur. Heerlijk om te zien. Ik hoorde ook zo'n zoemend geluid een beetje vergelijkbaar met LSD.
Ik keek verder rond zag veel dingen staan waar ik veel herinneren aan heb
bv. mijn skateboard, ik heb vroeger geskateboard en pakte mijn board vast, en ik kon precies weer die tijden beleven, ik zag het in mijn gedachten. Even later keek ik door mijn raam naar buiten en zag 4 jongens van ik denk rond de 10jaar voetbal spelen. even aan het kijken, ging ik naar andere kamer waar de computer staat om wat muziek op te zetten. Ik keek naar buiten en zag de mensen van het bejaarde tehuis voorbij wandelen, dit gaf me inspiratie of wat dan ook.
In mijn kamer zag ik de 10jarige jongens en in de andere kamer de bejaarde mensen, Je moet genieten van het leven want voor je het weet is het voorbij.
Ik had van een vriend een vette visualizer gekregen, je kent dat wel, zo wat je bij windows media player kunt zien, maar dan een vetter programma (visualizer). Ik heb hier even naar gekeken en vond dit niet zo vet als ik het me had voorgesteld, het was wel vet maar ik kon er gewoon mijn gedachten niet opzetten. Ik besloot om in de tuin wat te gaan chille, genieten van de mooie visuals. Alles was zo vet cartoon achtig gekleurd.
Ik pakte de klink van de deur vast, en voelde precies een kracht, die van die klink afkwam.
Het was heerlijk om te voelen, het voelde aan als zeer lichte electrische schokken. Ik heb die deurklink dan ook een tijdje vast gehad tot dat ik er niks meer door voelde.
Ik vind dat als je paddo's alleen doet, je meer kan nadenken over het leven. in de trip had ik meestal over wat ik aan het nadenken was, 2 wegen die allebij naar iets leide.
Je beleeft heel je leven nog eens in stukken maar toch samengevat, alles klopte gewoon, je komt even tot rust in een andere wereld, een fascinerende, kleurrijke, een vette wereld.
Een wereld waar jij de heerser van bent.
bedankt voor het lezen. 
Als er iemand wat problemen heeft met zijn kweekset. De hier onder gegeven link
geeft oplossingen op de problemen die je kweekset kan krijgen.
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=21248