Paddo's en 2c-b afwisselen

Hallo,

Ik heb het afgelopen jaar een aantal keren paddo's van een eigen kweek tot mij genomen. Dit is mij telkens goed bevallen, het enige nadeel is dat je zo lang moet wachten voor je ze weer kan gebruiken.

Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is de ene week paddo's te nemen en de volgende week een andere hallucinerende drug zoals bv. 2c-b? Of heb je dan nog steeds last van de gewenning?

Mvg,

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Meen dat er een kruistolerantie is, hoe groot dat is weet ik niet. Vermoed dat het te verwaarlozen is , Start met de voor jou normale dosis 2-cb, en enjoy! Zou ik doen als ik jou was.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Psychedelica hebben kruistolerantie dus ik verwacht wel dat je er steeds minder van gaat merken als je dat elke week doet, of dat je dus steeds hogere doseringen moet nemen. Wel is het zo dat 2C-B naast het psychedelische effect nog een redelijk empathogeen effect heeft, ik kan me zo voorstellen dat je dat dan extra ervaart als je de week ervoor paddo's hebt gedaan en wat minder de psychedelische effecten.

Voor psychedelica geldt gemiddeld genomen een tolerantie die tot 2 weken na gebruik merkbaar is, dus voor optimaal effect laat je er toch minstens een week tussen elke keer.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Allebei serotonine receptor agonisten, zal wel wat kruistolerantie wezen.
Als je het gevoel hebt dat je niet meer fatsoenlijk helder kan denken / 'doordeweeks' wazig voelt' / aanhoudende hoofdpijn hebt / langzamer begint te denken, etc heb je volgens mij een aardig indicator of je even pauze nodig hebt.
Af en toe beetje rust lijkt me wel gezond, elke weekend zuipen overleef je wel maar je merkt op een gegeven wel dat je altijd toch weer wat tijd nodig hebt om weer op 100% te komen.

Halfay

Newbie
Ik heb al eens 5 dagen achtereen truffels genomen en ik voelde het elke dag even hard inslaan alsof het de eerste dag is. Hangt ook van mens tot mens af denk ik.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Halfay zei:
Ik heb al eens 5 dagen achtereen truffels genomen en ik voelde het elke dag even hard inslaan alsof het de eerste dag is. Hangt ook van mens tot mens af denk ik.

5 dagen non stop trippen is natuurlijk bijzonder ongezond. Kan me niet voorstellen dat het na de eerste dag even sterk werkt.

Je brein heeft een pauze nodig na al die truffels. Eerst de trip verwerken en lichamelijk weer onder andere je dopamine en serotonine weer op normale levels krijgen. Gezond eten en slapen is een must na zo'n aanslag op je brein.
Hoef je niet te vertellen dat dit erg ongezond is.

Geniet met mate!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Halfay zei:
Zoals Tijdloos al benoemd had is het natuurlijk ongezond voor je om zo vaak achter elkaar truffels te nemen. Niet dat psychedelica echt een aanslag op je lichaam of hersenen is in de zin dat bijvoorbeeld MDMA of speed dat zijn. Echter heb je met psychedelica wel gewoon een geestelijke reis te verwerken. Als je elke dag weer opnieuw gebruikt heb je daar helemaal geen tijd voor en kun je dus ook niet het maximale uit de trips halen. Bovendien ga je denk ik snel erg vaag worden in je dagelijks leven als je zo vaak tript. Waarom zou je het willen ook? Als je zo snel weer wilt trippen heb je dus niet een bevredigende eerste trip gehad.

Bovenaan