paddos en alcohol

J0rrit

Badass junkie
kheb gister een portie paddos gegeten, kan ik dan vanavond veel drinken of niet? zitte de stoffen ng in me bloed en is alcohol dan niet verstandig???

matthijs

Badass junkie
Hmm, ik geloof niet dat, dat veel uitmaakt. Er zijn genoeg mensen die alcohol gebruiken als ze bad gaan op paddo's. Als kalmeringsmiddel.

Marcel

Belezen gebruiker
Nee, maakt niet veel uit....alleen zul je het wel harder voelen want meestal ben je (althans ik) nog wel wat moe na een flinke trip en het laatste waar ik dan aan moet denken is flink zuipen.

Anyway...have a good time!

J0rrit

Badass junkie
kben idd n beetje moe n ng steeds n klein beetje vaag, maar kheb eig wel zin om te zuipe en khad maar 1.5 blokje van de 5 van 1 reep dus zon heftige trip had ik niet

dallandra

Wijs gebruiker
als alles goed is gegaan zou het wel moeten kunnen ja.
dat van die alcohol had ik eerder moeten weten...

Jeller

Badass junkie
paddo's gaat echt wle vlug uit je bloed hoor.. en moest het niet zo zijn is het ook niet erg.. is paddo's + alcohol zlef geen goede combi? lijkt me wel leuker omdat je op alcohol minde rbang bent en omdat dat je wat meer uit je eigen wereldje haalt

Marcel

Belezen gebruiker
Jeller zei:
paddo's gaat echt wle vlug uit je bloed hoor.. en moest het niet zo zijn is het ook niet erg.. is paddo's + alcohol zlef geen goede combi? lijkt me wel leuker omdat je op alcohol minde rbang bent en omdat dat je wat meer uit je eigen wereldje haalt

Lijkt me geen goede combi. Sommige mensen worden in het begin van de trip misselijk, dit wordt IMHO verergerd als je alcohol erbij drinkt. Bovendien wordt de trip onvoorspelbaarder (bij combi is effect onzeker).

Daarnaast geeft gebruik van alcohol alleen maar minder grip op de trip. En het gevoel van 'de grip verliezen' is vaak een aanleiding/oorzaak van een bad trip.

Zelf vind ik de werking van paddo's sterk en fantastisch genoeg om alleen te gebruiken ipv te gaan combineren.

spacekonijn

Badass junkie
tis wel chill om whiskey te drinken , voor de smaak en de lichamelijke warmte-kick , niet om dronken te worden.

misselijkheid en vage knorren draaien bewegingen in je maag zijn ook meteen verholpen na 2 slokken whiskey

Deranged

Badass junkie
Ik en m'n maat zijn allebei knock gegaan van deze combinatie. Eerst hadden we een paar jupkes erbij genomen, ik kotsen, hij knock. Vorige keer stootte de ezel zich voor de tweede keer aan dezelfde steen, want ik pakte een paar glazen whisky. En ja hoor daar ging ik.

Jeller

Badass junkie
Marcel zei:
Jeller zei:

Lijkt me geen goede combi. Sommige mensen worden in het begin van de trip misselijk, dit wordt IMHO verergerd als je alcohol erbij drinkt. Bovendien wordt de trip onvoorspelbaarder (bij combi is effect onzeker).

Daarnaast geeft gebruik van alcohol alleen maar minder grip op de trip. En het gevoel van 'de grip verliezen' is vaak een aanleiding/oorzaak van een bad trip.

Zelf vind ik de werking van paddo's sterk en fantastisch genoeg om alleen te gebruiken ipv te gaan combineren.
je moet het ook niet drnken als het opkomt hé.. gewoon om wat minder gespannen te zijn moest dat het geval zijn.. en zo vlug zal je het wle niet gana voelen hé.. bal0n zei triuwens dat lsd + alcohol goede combi is

Bovenaan