Paddo's en in de war zijn.

Requiem

Belezen gebruiker
Ik heb 3 super leuke paddo trips gehad tot nu toe. ik heb ook 2 keer op paddo's getript dat ik alleen zwaar in de war was. Ik hallucineerde wel, maar ik was te erg in de war om ervan te genieten.

Heeft iemand enig idee hoe je ervoor kan zorgen dat je wel goed hallucineerd met paddo's maar niet te erg in de war bent?

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
dat in de war zijn is nogal typisch voor paddos denk ik
ik heb verschillende leuke trips gehad op paddos maar ook een paar verwarrende trips, waarbij ik niet goed wist wat ik nu van de trip moest denken...
ik heb dit meegemaakt met trips met zware en lichte doseringen, en in verschillende omgevingen...
ik denk dat je hier niet echt veel aan kunt doen, paddos zijn volgens mij soms gewoon zo...

daarom verkies ik dan ook lsd, vind ik veel gemakkelijker om te sturen en is veel vrolijker...

dread_head

Belezen gebruiker
Requiem zei:
Ik heb 3 super leuke paddo trips gehad tot nu toe. ik heb ook 2 keer op paddo's getript dat ik alleen zwaar in de war was. Ik hallucineerde wel, maar ik was te erg in de war om ervan te genieten.

Heeft iemand enig idee hoe je ervoor kan zorgen dat je wel goed hallucineerd met paddo's maar niet te erg in de war bent?
/Ja ik had bij mijn trip dus meer zo van WTF wa gebeurt er space em een beetje op geluidjes en wis niet wa ik moest denken enzo.. maarja .. Zal wel goed kome XD

Jeller

Badass junkie
Psychedelic_Fairytale zei:
dat in de war zijn is nogal typisch voor paddos denk ik
ik heb verschillende leuke trips gehad op paddos maar ook een paar verwarrende trips, waarbij ik niet goed wist wat ik nu van de trip moest denken...
ik heb dit meegemaakt met trips met zware en lichte doseringen, en in verschillende omgevingen...
ik denk dat je hier niet echt veel aan kunt doen, paddos zijn volgens mij soms gewoon zo...

daarom verkies ik dan ook lsd, vind ik veel gemakkelijker om te sturen en is veel vrolijker...
idd ging hetzelfde antwoorden, maar dat in de war zijn heeft nog zijn charmes.. probeer er gewoon mee te lachen :)

Requiem

Belezen gebruiker
ik kan me nog herrineren dat ik het ergst in de war was. beste quote
van mijn leven:

"Je hebt paddo's op en bent in de war, kortom je begrijpt dingen niet.... SNAP dat dan!"

ik zat echt zo te denken, van eeeehm... daar klopt iets niet geloof ik :P

azgaza

Badass junkie
Geen trip zonder verwarring; het enige wat je kan doen is gewoon van die verwarring genieten, laat het voor wat het is, focuss je op je zintuigelijke waarneming, of ga helemaal op in de verwarde gedachtes; er kunnen echt hele leuke quotes uitkomen :)

disaster

Bewuste gebruiker
In m'n eerste echte trip was ik de hele tijd heen en weer aan het lopen..
Ik wist echt niet wat ik moest doen (werdt een beetje para)..

Maar nu ik meer ervaring heb, is dat veel minder om ik het steeds meer onder controle krijg.

azgaza

Badass junkie
disaster zei:

Maar nu ik meer ervaring heb, is dat veel minder om ik het steeds meer onder controle krijg.

Ik wist in mijn eerste trip ook niet wat ik moest doen; hoewel het geen paranoia tot gevolg had, wel dat ik steeds naar een andere plek toe wilde tot ik in mijn eigen huis was, toen was ik een puzzelstukje dat op de geode plek was gelegd (zo voelde ik me heel letterlijk).
Het niet weten wat te doen lijdde toen tot de uitspraak 'we zijn gewoon aan het zijn' en die is nog anderhalf jaar bijgebleven en vaak herhaald.

Het is absoluut zo dat je er controle over leert te krijgen ja, meer en meer. De verwarring wordt per trip minder sterk (jammer eigenlijk).

Requiem

Belezen gebruiker
azgaza zei:
disaster zei:

Ik wist in mijn eerste trip ook niet wat ik moest doen; hoewel het geen paranoia tot gevolg had, wel dat ik steeds naar een andere plek toe wilde tot ik in mijn eigen huis was, toen was ik een puzzelstukje dat op de geode plek was gelegd (zo voelde ik me heel letterlijk).
Het niet weten wat te doen lijdde toen tot de uitspraak 'we zijn gewoon aan het zijn' en die is nog anderhalf jaar bijgebleven en vaak herhaald.

Het is absoluut zo dat je er controle over leert te krijgen ja, meer en meer. De verwarring wordt per trip minder sterk (jammer eigenlijk).

mijn eerste keer heb ik juist de hele avond gewoon rond gelopen
was weer klein kindje alles was leuk. HEERLIJK :grin:

azgaza

Badass junkie
Dat had ik ook wel een beetje; alsof ik weer een klein kind was, meer alsof ik alles voor het eerst zag, en niks begreep. Mooie ervaring ja.

dread_head

Belezen gebruiker
azgaza zei:
Dat had ik ook wel een beetje; alsof ik weer een klein kind was, meer alsof ik alles voor het eerst zag, en niks begreep. Mooie ervaring ja.

Jazeker!.. had ik ook.. we zaten bij een maat van mij binnen waar ik wel vaker zat.. zijn huisje zag er inneens zooooo anders uit.. echt raar.. kwam ik gistere weer ff langs om spulletjes die ik nog had laten liggen op te halen.. lijkt het echt weer anders >< echt raar.. en ik heb btw ook van die kutacties gehad.. dan zat ik eerst een kwartier voor me uit te staren, dan stont ik inneens op, gingi k midde in de kamer staan.. 4 minute ofzo beetje op en neer wiebelent ofzo.. en danging ik weer zitte.. echt kansloos :P

Requiem

Belezen gebruiker
dread_head zei:
azgaza zei:

Jazeker!.. had ik ook.. we zaten bij een maat van mij binnen waar ik wel vaker zat.. zijn huisje zag er inneens zooooo anders uit.. echt raar.. kwam ik gistere weer ff langs om spulletjes die ik nog had laten liggen op te halen.. lijkt het echt weer anders >< echt raar.. en ik heb btw ook van die kutacties gehad.. dan zat ik eerst een kwartier voor me uit te staren, dan stont ik inneens op, gingi k midde in de kamer staan.. 4 minute ofzo beetje op en neer wiebelent ofzo.. en danging ik weer zitte.. echt kansloos :P

Leuk toch :grin:

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
Requiem zei:
mijn eerste keer heb ik juist de hele avond gewoon rond gelopen
was weer klein kindje alles was leuk. HEERLIJK :grin:

idd, ik vind lopen dan heeerlijk :hearteyes:
zeker met lekker weer, als je eenmaal de smaak te pakken hebt maak je zo een giiiigantische wandeling :)

Requiem

Belezen gebruiker
ik heb 3 uur lang bijna non stop gelopen, okee ik stond wel om de minuut
stil, maar dan nog :P

azgaza

Badass junkie
Ik heb ook een trip gehad, dat was in engeland ine en heuvelgebied dat ik steeds dacht 'oh daar, daar moet het dan écht heel mooi zijn'en de totale wandeling was vier uur geworden, ik zat tot mijn knieën in de modder; en het was het helemaal waard ook.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ik was dus ook helemaal in de war. Ik vond het op het begin wel leuk. het stil zijn in je gedachte. maar dan word je helemaal vaag en dan weet je steeds niet wat je nou van de trip moet denken. En dan heb je ook nog zo'n gevoel alsof je suiker tekort komt.

Maar nu ik dit lees dat je de ervaring moet leren dan ga ik het denk ik nog wel eens proberen.

JJJ

Bewuste gebruiker
Let eens op het in de war zijn: het is de essentie van trippen, en je kunt er heel veel van leren. Hallucineren is voor mij echt bijzaak, als je naar de tv kijkt zie je ook dingen die er niet zijn, dat is niet zo bijzonder. Trippen is op een andere manier ruimte, tijd en jezelf beleven, 'in de war' zijn dus, en het hallucineren zou niet mijn hoofddoel zijn.

TeQ

Bewuste gebruiker
Requiem zei:

Het is niet wat je er aan kunt doen om niet in de war te zijn, maar wat je er aan kunt doen dat je het erg vind om in de war te zijn, en dat is je ergernis loslaten en er in de chaos mee gaan... kan beetje eng voelen in het begin maar werkt uiteindelijk heel bevrijdend. :)

Mindtravel

Experimenterende gebruiker
Ik heb er een aparte beschrijving van. Ik heb redelijk wat ervaring met paddotrips en heb bijna altijd zo een soort gevoel.

Je voelt dat er iets niet klopt, je zit "in de knoop" met je gedachten of met de realiteit, dit is heel normaal bij een paddotrip, dat hoort bij het effect, uiteindelijk als de paddo's dan beginnen uit te werken, krijg je nog een beetje een speedy wakkere effect, en dan komt meestal de "ontknoping", dit is een mooie moment en tevens een afsluiting van de zwaarste gedeelte van de trip.

Bovenaan