Paddo's en penicilline

Kroelie

Newbie
Hoi!

Ik had een vraagje: Ik heb last van een kleine keelontsteking en heb daarom van de dokter penicilline gekregen. Nu wil ik graag deze zaterdag een paddo tripje maken :grin: Weten jullie toevallig of het onverstandig is om de penicilline met paddo's te combineren?
Ik zou eventueel ook zondag met de kuur kunnen beginnen want de keelonsteking is nog in een beginnend staduim, dat heeft m'n dokter ook gezegd. Verder voel ik me ook best goed, geen koorts of zoiets, alleen dus die keelpijn en wat sneller moe dan normaal.
Als iemand hier iets meer over weet, ik hoor het graag!!
Thanx!

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
of wachten met penciline of wachten met paddo's. Denk dat het niet veel zin heeft om penciline te doen als je ook paddo's neemt, is toch een (soort van) gif in je lichaam die paddo's.

azgaza

Badass junkie
Peneciline is ook een antibiotica en om die goed te laten werken moet je bloed dinges zo constant mogelijk zijn. Als er ook paddo's bijkomen, kan dat enigsinds uit balands raken, maar lang niet zo erg als bij alcohol dacht ik. Dus als je echt zeker weet dat je dat wil kan je het doen, maar ik ozu je aanraden toch ff te wachten met of de kuur of de paddo's, want het kan er toe leiden dat je kuur net niet zo goed meer werkt.

Kroelie

Newbie
Bedankt voor de snelle reacties!
Ik denk dat de penicilline dan maar even moet wachten, ha,ha! Ik heb veel te veel zin in een tripje!

Bovenaan