Paddo's en Wiet

Fulairyn

Belezen gebruiker
goeienavond

ik ben van plan om zaterdag weer lekker te gaan trippen, heb dit al vaker gedaan. de vorige keer had ik na een tijdje echt zin in een joint, alleen wist ik niet of dit verstandig is om te doen.. kan dit kwaad?

azgaza

Badass junkie
Als je gewend bent te blowen en er gewoon ervaring mee hebt kan het iniedergeval geen kwaad te blowen in een trip. Ik blow altijd in elke paddo trip gewoon bijna de hele tijd. Het kan het effect tijdelijk wat versterken en je merkt de stonedheid niet zo als normaal. Het beste is het gewoon in een trip te proberen met een paar trekjes en zien hoe die bevallen; bevalt het dan kan je er bij blowen.
Vooraf draaien is voor sterkere trips wel aan te raden, want dat kan wel eens moeilijk worden op een hoge dosis voor veel mensen.

pieter-b

Wijs gebruiker
na mijn laatste trip ben ik overtuigd dat het zonder blowen vele malen leuker is. Al heb ik weinig vergelijkingsmateriaal,..ik heb immers altijd met alles geblowd.. toen ik 3/4 mijn laatste paddo ervaring een paar trekjes van een joint nam, dempte dit de ervaring een beetje..de intensiteit ging een beetje verloren..alsof ik door een grauwe zonnebril keek.
Ook viel het mij op dat toen ik de trip wou verlengen aan het einde, en besloot stevig te gaan blowen, ik heel snel ooghoeken paranoia kreeg,..je weet wel...die na 20 joints op een dag en om 3 uur snachts... maar bij die paddos dus na de 2de joint al ofzo..
ik vond het maar niets..en ik ben normaal een stevige blower..

ik zou het proberen niet te doen dus...(maar uiteraard wel een zakje meenemen voor de zekerheid:wink:

phy

Bewuste gebruiker
Dit is even heel erg off-topic, maar ik zat vanochtend flink te genieten van jouw plaatjes tijdens mijn trip pipo :hearteyes: Geniaal! Vooral dat oude mannetje. Wiggle wiggle! :wave:

Riel

Bewuste gebruiker
combinatie paddo's & wiet lijkt me helemaal niks. paddo's kun je beter met niks combineren en gewoon nuchter innemen.

henkie84

Bewuste gebruiker
@Phy: kijk de film Baraka! Dat is anderhalf uur mooi met o.a. die plaatjes ( http://www.spiritofbaraka.com/baraka.aspx )

Ontopic: ik merk toch wel dat blowen bij mij de trip versterkt en visueler maakt. Als ik net uitgetript ben en ik rook op bed nog een dikke joint dan beginnen visuals weer hun intrede te maken. Afgelopen week een portie Equodoriaanse gegeten, weinig effect, snel naar de coffeeshop gegaan voor hun beste Haze en uiteindelijk nog degelijk en redelijk visueel getript.

Allolalie

Bewuste gebruiker
ik kan niet zonder wiet in welke trip dan ook, wel een tip om ze evt. van te voren te draaien als het tijdens het trippen niet meer lukt kan dat behoorlijk frustrerend zijn.

KoxBox

Badass junkie
ik vind het altijd heerlijk om net na de paddo's naar binnen gespeeld te hebben een joint te roken dan ben je eerst lekker stoned en dat gaat over in de trip :) maar tijdens de trip blowen vind ik maar niets het haalt me meestal wat uit de trip...

Bovenaan