Paddo's en wiet

Yayo1889

Newbie
Ik ben van plan morgen lkkr te gaan paddoen aangezien ik het al 2 jaar niet gedaan heb. We gaan met een redelijk groepje van 6 mensen, maar ik vroeg me toch af: heeft blowen een versterkend effect bij een paddotrip? Ik weet dat dat het geval is met goeie xtc, maar bij paddo's tast ik hierbij nog vrijwel in het duister. Iemand aanwezig die er wat van weet?

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Wiet is een MAO-remmer, MAO is een enzym dat de werkzame stof van paddo's afbreekt dus als je blowt word het heftiger. Jij bent volgens mij iig niet heel ervaren dus ik zou niet voor of tijdens de piek blowen maar iets daarna pas om het weer wat heftiger te maken of terug te brengen, maar het kan goed dus!

Eens is een vriend van me wel KO gegaan nadat we hadden geblowed, we hadden allemaal halve portie gedaan die niet echt insloeg, daarna gingen we maar ff blowen met de gedachte dat het bij een zwakke trip zou blijven, toen sloeg de trip ineens keihard in, ziekelijk gelachen tot aan huilen toe, helemaal geweldig tot hij ineens KO ging. Niets ergs hoor maar wel ff schrikken :wave:

Adreno

Yayo1889

Newbie
Adviezen zijn er om in de wind te slaan. :beer:

Nee, ik heb genoeg drugs op om te weten dat je sowieso boven de drugs moet staan. Ik gebruik de drugs, de drugs gebruiken mij niet. Ik wilde alleen ff weten of blowen niet zonde van de trip is. En dat is dus niet het geval.

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Op elephantos.nl stond eerst altijd dat een joint de werking kon verminderen maar dat als de trip afgelopen is dat het de werking weer terug kon halen

shokora

Wijs gebruiker
Adrenochroom zei:
Wiet is een MAO-remmer, MAO is een enzym dat de werkzame stof van paddo's afbreekt dus als je blowt word het heftiger. Jij bent volgens mij iig niet heel ervaren dus ik zou niet voor of tijdens de piek blowen maar iets daarna pas om het weer wat heftiger te maken of terug te brengen, maar het kan goed dus!

Eens is een vriend van me wel KO gegaan nadat we hadden geblowed, we hadden allemaal halve portie gedaan die niet echt insloeg, daarna gingen we maar ff blowen met de gedachte dat het bij een zwakke trip zou blijven, toen sloeg de trip ineens keihard in, ziekelijk gelachen tot aan huilen toe, helemaal geweldig tot hij ineens KO ging. Niets ergs hoor maar wel ff schrikken :wave:

Adreno

Wiet is absoluut geen MAO remmers. Het klopt dat er meer dopamine in de synaptische spleet komt na het gebruiken van wiet. Maar dit komt omdat wiet de lichaamseigen cannabinoïde immiteert en daardoor meer dopamine vrij laat. Een MAO remmer zou het MAO remmen waardoor er dus ook meer dopamine in de synaptische spleet komt, maar door een andere manier.

Blowen bij een trip kan je het beste voor het einde bewaren. Het verlengt dan je trip en je krijgt een lekker rustig bodyeffect er van. Ik blow zelf ook wel tijdens de trip, maar dat is meer voor de smaak dan dat je er echt een effect van krijgt. Roken en blowen is namelijk ontzettend lekker tijdens een paddotrip. Maar eerst altijd kijken hoe je trip gaat, voordat je andere drugs er bij gaat nemen.

Bovenaan